≡ Menu

Tuttu vibra, si move è hè sottumessu à un cambiamentu constante. Ch'ella sia l'universu o l'essere umanu, a vita ùn ferma mai listessa per una seconda. Semu tutti in constantemente cambiante, espansione constantemente a nostra cuscenza è sempre sperimentendu un cambiamentu in a nostra propria realità omnipresente. U scrittore è cumpusitore grecu-armenu Georges I Gurdjieff hà dettu chì hè un grande sbagliu di pensà chì una persona hè sempre a stessa. Una persona ùn hè mai u listessu per longu.Hè sempre cambiatu. Ùn si ferma mancu una meza ora. Ma cumu hè esattamente ciò chì significa? Perchè a ghjente cambia constantemente è perchè succede questu?

Cambiamentu constantu di mente

espansione permanente di a cuscenzaTuttu hè sottumessu à cambiamenti constanti è espansioni per via di a nostra cuscenza spaziale senza tempo. Tuttu nasce da a cuscenza è i prucessi di pensamentu risultatu. In questu cuntestu, tuttu ciò chì hè accadutu, succede è succederà in tutta l'esistenza hè dovutu à u putere criativu di a so propria mente. Per quessa, ùn passa micca un ghjornu chì a ghjente ùn cambia micca. Avemu in constantemente espansione è cambià a nostra propria cuscenza. Questu espansione di a cuscenza nascenu principarmenti per esse cuscenti di novi avvenimenti, attraversu novi situazioni di vita. Ùn ci hè micca mumentu quandu tuttu ferma u listessu in questu sensu. Ancu in questu mumentu, noi l'omu espansione a nostra cuscenza in modi individuali. U mumentu chì leghjite stu articulu, per esempiu, a vostra propria realità si espansione cum'è avete cunuscenza o sperimentate una nova infurmazione. Ùn importa micca ancu s'ellu pudete rapportà à u cuntenutu di stu testu o micca, in ogni modu a vostra cuscenza hà sviluppatu per via di l'esperienza di leghje stu articulu. Hè esattamente cumu a mo realità cambiò mentre scriveva stu articulu. A mo cuscenza hà sviluppatu da l'esperienza di scrive stu articulu. S'ellu mi guardò ind'è uni pochi d'ore, guardò in daretu à una situazione unica, individuale, una situazione chì ùn hè mai accaduta prima in a mo vita. Di sicuru, aghju digià scrittu diversi articuli, ma e circustanze eranu diverse ogni volta. Cù ogni articulu chì aghju scrittu, aghju avutu un novu ghjornu, un ghjornu in quale tutte e circustanze ùn anu mai accadutu cusì 1: 1. Questu si riferisce à tutta a creazione esistente. U tempu cambiatu, u cumpurtamentu di l'omi umani, u ghjornu unicu, a sensibilità cambiata, a cuscenza cullettiva, e circustanze glubale, tuttu hè cambiatu / allargatu in qualchì modu. Ùn passa micca un secondu in quale restemu listessi, nè un secondu in quale a crescita di a nostra propria ricchezza di sperienza si ferma.

Sutta una espansione di a cuscenza, di solitu imaginemu un autocunniscenza rivoluzionariu .. !!

Per quessa, l'espansione di a cuscenza sò qualcosa di ogni ghjornu, ancu s'è no solitu imaginemu qualcosa di completamente diversu sottu espansione di a cuscenza. Per a maiò parte di a ghjente, una espansione di a cuscenza equivale à una putente illuminazione. Dì una sperienza, una espansione di a so mente chì scuzzulate a so vita à u core. Una espansione assai notevuli è formativa di a cuscenza per a so propria mente, una spezia di realizazione rivoluzionaria chì cambia a so vita attuale cumplettamente. Tuttavia, a nostra cuscenza hè in espansione constantemente. U nostru statu mentale hè cambiatu ogni secondu è a nostra cuscenza hè in espansione constantemente. Ma chì à u turnu significa picculi espansione di a cuscenza chì sò piuttostu inconspicuous per a so mente.

U principiu di ritmu è vibrazione

U muvimentu hè u flussu di a vitaL'aspettu di u cambiamentu constantu, ancu in a lege universale, diventa u principiu di ritmu è vibrazione descrittu. I liggi universali sò liggi chì sò principalmente ligati à i miccanismi mentali, immateriali. Tuttu ciò chì hè immateriale, spirituale in natura, hè sottumessu à queste liggi, è postu chì ogni statu materiale nasce da l'immaterialità illimitata, pò dunque esse dichjaratu chì queste liggi formanu parte di u quadru di basa di a nostra creazione. In fatti, sti principii ermetici spiegà tutta a vita. U principiu di u ritmu è a vibrazione dice da una banda chì tuttu ciò chì esiste hè sottumessu à un cambiamentu permanente. Nunda ferma u listessu. U cambiamentu hè parte di a nostra vita. A cuscenza hè in constantemente cambiante è pò solu espansione. Ùn ci pò mai esse un paradisu mentale, perchè a cuscenza hè sempre in evoluzione per via di a so natura strutturale illimitata è senza tempu. Ogni ghjornu vi sperienze cose novi, pudete cunnosce e persone novi, rializate / creanu situazioni novi, sperimentate novi avvenimenti è cusì espansione constantemente a vostra propria cuscenza. Per quessa, hè ancu sanu per unisce à u flussu constante di cambiamentu. I cambiamenti chì sò accettati anu una influenza pusitiva nantu à u so spiritu. Qualchissia chì permette u cambiamentu, chì hè spontanea è flessibile, vive assai più in l'oghje è cusì decompressa u so propiu livellu vibrazionale.

Sè riesce à superà i mudelli rigidi è impassibili, allora questu hà un effettu inspiratore nantu à u vostru propiu spiritu.. !!

In ultimamente, hè per quessa chì hè cunsigliu per superà a rigidità. Sè site intrappulatu in i stessi mudelli sustinibili ogni ghjornu per un periudu di tempu più longu, allora questu esercita una influenza energèticamente condensante nantu à a vostra propria presenza energetica. U corpu sottile diventa energicamente più densu è pò diventà cusì un pesu per u so corpu fisicu. A cunsiquenza di questu seria, per esempiu, un sistema immune debilitatu chì prumove e malatie, un debilitatu di a propria custituzione fisica è mentale.

U flussu permanente di u muvimentu

tuttu-custituitu-di-frequenziIn esattamente u listessu modu, hè ancu benefica per a vostra propria salute si unisce à u flussu di muvimentu permanentemente presente. Tuttu ciò chì esiste hè custituitu da stati vibratori, immateriali. U muvimentu hè un attributu di a terra intelligente. Puderia dunque ancu fà l'affirmazione chì tuttu ciò chì esiste hè custituitu da a rapidità, u muvimentu, o à a misura chì l'energia hè custituita da questi aspetti. L'energia hè uguale à u muvimentu / a velocità, un statu vibrante. U muvimentu hè sperimentatu da tutti l'organisimi imaginabili. Ancu l'universi o galassie sò in constantemente in muvimentu. Allora u bagnu in u flussu di u muvimentu hè assai sanu. Basta andà per una caminata di ogni ghjornu pò dedensà u so propiu statu sottile.

Quelli chì si bagnanu in u flussu di u muvimentu aumentanu a so propria frequenza di vibrazione.. !!

In più di questu, unu sperimenta ancu una decondensazione di a so propria basa energetica, perchè si espansione a so propria cuscenza cù una sperienza chì permette chì u so vestitu sottile brilla più chjaru, una sperienza chì decondense energicamente u so corpu immateriale. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment