≡ Menu
Mass media

U fattu chì a nostra stampa ùn hè micca liberu, ma piuttostu appartene à uni pochi di famiglie ricche, chì ultimamente utilizanu diverse istanze media per affirmà i so interessi propri / occidentali, ùn deve più esse un sicretu. In l'ultimi anni 4-5 in particulare, più è più persone anu trattatu cù u nostru sistema + i mass media è sò ghjunti à a triste realizazione chì chì quasi tutti i media di u nostru sistema sò sincronizati.

Ingannamentu sistematicu

Stampa bugiardaI media sò l'entità più putente di a terra. Hanu u putere di fà l'innocentu culpèvule è i culpevuli innocenti - è questu hè u putere perchè cuntrullanu a mente di e masse. Sta citazione vene da l'attivista puliticu è u cumbattante di a libertà Malcolm X è culpisce u chiovu nantu à a testa. In quantu à questu, i media di u sistema sincronizatu cuntrollanu a mente di e masse, ci alimentanu disinformazione, mezze verità, bugie via televisione / ghjurnali è cusì mantenenu noi l'omu in una caduta ignorante, in un statu di cuscenza - da quale in turnà una realità basatu nantu à l'ingannimentu fora nasce, catturatu. I fatti impurtanti sò deliberatamente torciati, u cuntenutu chì hè criticu per u sistema hè deliberatamente fattu ridiculu o ancu denigratu, a propaganda di guerra hè realizata è l'interessi di e corporazioni putenti, industrii, banchieri è lobbyists currispondenti sò rapprisentati. I nostri media ùn sò micca liberi è serve à u populu cum'è pocu cù l'illuminazione è i rapporti veri, ma usanu solu a so pusizioni di putere è ci mantenenu ignoranti.

Sempre menu persone sò cecu da u sistema basatu annantu à a disinformazione è in u risultatu sò sempre più impegnati in un mondu liberu.. !!

È s'è qualcunu avissi a interrogà u sistema esistenti, se qualchissia hà avutu l'idea chì u nostru pianeta hè cuntrullatu da e famiglie d'elite putenti, chì e guerri mundiali sò stati deliberatamente iniziati è finanziati da queste famiglie, chì quasi tutti sò stati sfruttati da l'attacchi terroristi media. di l'ultimi anni, in ultimamente, falsi attacchi di bandiera, allora queste persone, soprattuttu s'ellu a so voce hà assai putere per via di a so portata, u so gradu di ricunniscenza, serà molestatu da i nostri mass media per settimane, sarà ridiculed per un più longu. per un periodu di tempu, seranu cunsiderati populisti di destra, chjamati citadini di u Reich o ancu cum'è luntanu da a realità.

Vivemu in un'era di stupefazione di massa, in particulare stupefazione di massa in i media. Sè vo fighjate à cumu unilaterale i media lucali, da u TAZ à Welt, rapprisentanu nantu à l'avvenimenti in Ucraina, allura pudete veramente rapportu nantu à a disinformazione à grande scala, affiancata da e pussibulità tecniche di l'era digitale, allora pudete solu. capisce chì a mundialisazione hà purtatu à una pruvincializazioni sfurtunata in u mondu mediaticu. Qualcosa di simile hè accadutu è succede in quantu à a Siria è à l'altri punti di prublemi. - Petru Scholl-Latour

Tuttavia, in quantu à questu, sempre menu persone sò cecu è sò altrettantu stanchi di e bugie + intrighi di i nostri pulitichi - chì in fine seguitanu l'ordine di i servizii sicreti, di certe autorità industriali è di altre famiglie putenti (elite finanziaria chì dirigenu). u nostru mondu sanu + i cuntrolli di u sistema bancariu (mette simpliciamente: una famiglia privata stampa i nostri soldi è presta i soldi à i guverni chì li anu datu un cuntrollu tutale di u nostru mondu, o piuttostu vulete acquistà u cuntrollu tutale di u nostru mondu - u pianu fallerà) . Sempre più persone ricunnoscenu ancu a diffusione mirata di a disinformazione, solu per u mutivu chì i mass media anu fattu sbagli di più è più gravi dapoi parechji anni. In questu modu, più è più discrepanze sò scuperte, chì à u turnu face chì più è più citadini anu dubbitu. Ebbè allora, in quantu à a diffusione mirata di a disinformazione o a nostra stampa di propaganda, vi possu solu ricumandà u seguente video. In questu video, cuntradizioni splusive sò scuperte in modu interessante + innumerevoli fatti chì puntanu à una stampa sincronizata sò presentati. Un video altamente cunsigliatu. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment