≡ Menu
l'amore di sè stessu

Cumu l'ammentatu parechje volte in certi di i mo articuli, l'amore di sè stessu hè una fonte d'energia di vita chì pochi persone toccanu oghje. In questu cuntestu, per via di u sistema di simulazione è di una iperattività assuciata di a nostra propria mente EGO, in cumminazione cù u cundizionamentu disarmoniu assuciatu, tendenu à u Esperienza di una situazione di vita chì hè à u turnu carattarizata da una mancanza d'amore di sè stessu.

U riflessu di una mancanza d'amore di sè stessu

l'amore di sè stessuIn fondu, in u mondu d'oghje, un numeru estremamente grande di persone anu una mancanza d'amore di sè stessu, chì hè generalmente accumpagnata da una mancanza di autostima, una mancanza d'accettazione di u so propiu sistema mente / corpu / spiritu, una mancanza di sè stessu. -cunfidenza è di sicuru altri prublemi. Di sicuru, cum'è digià citatu, per via di i so meccanismi di bassa freccia, stu sistema hè cuncepitu in modu chì pudemu mantene noi chjuchi è gode di campà un statu di cuscenza di bassa frequenza currispundente. Sicondu a mo situazione di vita / circustanze, aghju ancu un sensu di mancanza d'amore per sè stessu. A maiò parte di u tempu, sti sentimenti venenu ancu (puderaghju parlà solu per mè stessu o questu currisponde à e mo spirienzi assai persunali) quandu agitu contru à i desideri, intenzioni è autocunniscenza interna di u mo core, vale à dì mi permettenu di guidà. è guidatu da i mo propri pensieri addictive, per esempiu una dieta innaturale per ghjorni, à volte ancu per uni pochi di settimane, ancu s'ellu sacciu quantu hè dannusu sta dieta per u mo propiu sistema di mente / corpu / spiritu (è tuttu ciò chì hè cunnessu cù questu) , chì pò ancu sustene l'industrii, chì ùn vulete micca veramente sustene. Ebbè, personalmente possu trattà cù u fattu chì aghju agitu puramente da pinsamenti addictive (di solitu cunsumemu cibi antinaturali largamente da pinsamenti addictive, altrimenti ùn manghjeremu micca dolci, per esempiu - di sicuru ci sò ancu altri motivi, ma addiction). predomina), hè difficiule di trattà cun ella è, per quessa, sperimenta un sensu di mancanza d'amore per sè stessu, solu perchè ùn possu micca accettà u mo cumpurtamentu (chì hè u mo cunflittu internu).

Quandu aghju veramente cuminciatu à amà mè stessu, aghju liberatu da tuttu ciò chì ùn era micca sanu per mè, da l'alimenti, a ghjente, e cose, e situazioni è tuttu ciò chì mi tirava giù, luntanu da mè stessu. In prima l'aghju chjamatu "egoismu sano". , ma oghje sò chì questu hè "auto-amore". – Charlie Chaplin..!!

Per d 'altra banda, ci sò una varietà di ragiuni per quessa noi l'omu sperienze una mancanza d'amore di sè stessu, chì và ancu in manu cù una mancanza di un sensu di cunnessione divina. In u listessu modu, e cundizioni di vita disarmoniche spessu riflettenu una certa mancanza d'amore stessu. Per quessa, u mondu perceivable esternu hè un specchiu di u nostru spaziu / statu internu.

L'amore di sè stessu è l'autoguarigione

L'amore di sè stessu è l'autoguarigioneI nostri tratti o interazzione cù u mondu esternu riflette sempre u nostru statu internu, u nostru statu attuale di a cuscenza. Una persona chì hè abbastanza odiosa, o piuttostu hà odiu per l'altri populi, dopu riflette a so propria mancanza d'amore stessu. A listessa cosa si puderia dì ancu di e persone abbastanza ansiose o ancu gelose. Una persona currispundenti si appiccica à un amore esternu (in questu casu l'amore suppostu di u so cumpagnu) cù tutte e so putenza, perchè ellu stessu ùn hè micca in u putere di u so propiu amori, altrimenti cuncede à u so cumpagnu a libertà completa è tuttu hà. fiducia. È questu ùn significa micca fiducia in u cumpagnu pertinente, ma più fiducia in sè stessu, in a vostra espressione creativa. Ùn avete micca paura di a perdita, site in pace cun sè stessu è accetta a vita cum'è hè. Invece di stà in e custruzzioni mentali (si perde in un futuru mentale, ma manca a vita in u mumentu prisente), vive un sentimentu di fiducia è, per quessa, sperimenta ancu un sensu d'amore di sè stessu. In ultimamente, stu sensu di l'amore stessu hà ancu una influenza curativa in tuttu u nostru corpu. U spiritu règula nantu à a materia è i nostri pinsamenti o i nostri sensazioni (pensu animatu cù l'emozioni - l'energia di u pensamentu hè sempre neutru in sè stessu) sempre attivanu prucessi materiali. Più simu disarmoniosi, più stressanti hè per tutte e funzioni di u corpu. Sensazioni armoniose à u turnu alimentanu u nostru organismu cù energie benefiche. Standing in u putere di u nostru propiu amori di sè stessu crea un statu chì hà un effettu curativu nantu à tuttu u nostru sistema mente / corpu / spiritu. Di sicuru, per parechje persone ùn hè micca faciule d'accettà cumplettamente è amassi di novu, di cunfidenza in sè stessu.

Quandu amate voi stessu, amate quelli chì vi circundanu. Quandu odià sè stessu, odiate quelli chì vi circundanu. A vostra relazione cù l'altri hè solu un riflessu di sè stessu. - Osho .. !!

Tuttavia, questu hè qualcosa chì si manifesta sempre più grande per via di a transizione attuale in a 5a dimensione (un statu di cuscenza cullettivu assai frequente è armoniu), vale à dì chì noi l'omu simu in strada per ùn solu esse capace di sperimentà un tali statu. , ma ancu in permanenza per pudè sperimentà. Ebbè, l'ultimu, ma micca menu, deve esse dettu chì l'amore di sè stessu cumplettamente puru (ùn deve esse cunfunditu cù narcissismu, arroganza o ancu egoismu) ùn hà micca solu una influenza benefica nantu à u nostru urganismu, ma ancu stabilisce u cursu per una interpersonale più armoniosa. rilazioni chè mai. Più simu senza cunflittu è più simu in u putere di u nostru propiu amori di sè stessu, u più rilassatu è, soprattuttu, più armoniu i nostri tratti cù u mondu esternu seranu. U nostru statu internu, curativu è auto-amante hè allora automaticamente trasferitu à u mondu esternu è assicura scontri allegri. Allora site sempre à u mumentu bellu, in u locu ghjustu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

+++ Seguici in Youtube è abbonate à u nostru canale +++

Lascia un Comment