≡ Menu

Ogni individuu umanu hè u creatore di a so propria realità attuale. A causa di u nostru propiu trenu di pensamentu è a nostra propria cuscenza, pudemu sceglie cumu formemu a nostra vita in ogni mumentu. Ùn ci hè micca limiti à a creazione di a nostra propria vita. Tuttu pò esse realizatu, ogni trenu di pensamentu, ùn importa quantu astrattu, pò esse sperimentatu è materializatu à u livellu fisicu. I pinsamenti sò cose reali. Strutture esistenti, immateriali chì carattirizzanu a nostra vita è rapprisentanu a basa di ogni materialità. Parechje persone sò oghji familiarizati cù sta cunniscenza, ma chì di a creazione di universi? Chì creemu veramente quandu imaginemu qualcosa? Hè pussibule chì creemu mondi veri, situazioni reali chì cuntinueghjanu à esiste in altre dimensioni per via di a nostra imaginazione solu?

Una espressione di una cuscenza immateriale

Tuttu hè cuscenza / menteTuttu ciò chì esiste hè custituitu di a cuscenza, di una prisenza immateriale chì forma è cambia in permanenza a nostra vita attuale. A cuscenza hè a forma più alta è fundamentale di spressione di a creazione, sì, a cuscenza hè ancu a creazione, una forza da quale tutti i stati immateriali è materiali nascenu. Diu hè dunque una cuscenza gigantesca, sempre esistente, chì si individualizeghja per via di l'incarnazione è si sperimenta continuamente.Aghju ancu copre tuttu u tema in dettagliu in u mo libru). Ogni persona hè dunque Diu stessu o una espressione di a terra primitiva intelligente. Diu o a cuscenza primaria si sprime in tuttu ciò chì esiste è, per quessa, sperimenta ogni statu imaginable di cuscenza. A cuscenza hè infinita, senza tempo è noi umani simu un'espressione di stu tremendu putere. A cuscenza hè custituita di energia, di stati energetichi chì ponu cundensà o decondense per via di miccanismi vortex assuciati. I stati energetichi più densi / più negativi sò, più materiale appariscenu è viceversa. Semu dunque una espressione materiale di una forza immateriale. Ma chì hè di u nostru propiu spiritu, a nostra propria basa creativa. Noi stessi custituimu ancu di a cuscenza è aduprà questu per creà circustanze, per sperienze situazioni. Fendu cusì, ùn simu micca limitati in a nostra imaginazione per via di a natura spaziale di u pensamentu.

A creazione permanente di mondi cumplessi

creazione di universiMa chì esattamente creamu quandu imaginemu qualcosa? Quandu un umanu imagina qualcosa, per esempiu un scenariu in u quale pò utilizà a teleportazione, allora questu umanu hà creatu un mondu cumplessu è reale in quellu mumentu. Di sicuru, u scenariu imaginatu mi pari suttili è irreali, ma vi possu dì chì stu scenariu imaginatu si materializza è cuntinueghja à esiste à un altru livellu, in una altra dimensione, in un universu parallelu (per via, ci sò infiniti universi cum'è infinitu. parechje galassie, pianeti, esseri viventi, atomi è pinsamenti). Per quessa, tuttu esiste digià, per quessa ùn ci hè nunda chì ùn esiste micca. Ùn importa micca ciò chì imaginate, u mumentu chì create qualcosa mentalmente, crea ancu un novu universu à u stessu tempu, un universu chì nasce da u vostru putere di creazione, un mondu chì hè ghjuntu in esistenza per via di a vostra cuscenza, cum'è tù sì un espressione esistente di una cuscenza omnipervasiva. Un esempiu assurdu, imaginate chì site sempre in furia è crea scenarii mentali in quale distrughjite qualcosa, per esempiu un arbre. À quellu momentu, cum'è u creatore di u vostru universu, hà veramente creatu una situazione in quale un arbre hè distruttu, tuttu ciò chì succede solu in un altru universu, in un altru mondu. Un mondu chì avete creatu in u mumentu basatu annantu à a vostra imaginazione mentale.

Tuttu esiste, ùn ci hè nunda chì ùn esiste micca.

Tuttu esiste, tuttu hè pussibule, realizabile !!Comu dissi, i pinsamenti sò cose veri, meccanismi cumplessi chì ponu esse indipindenti è materializà. Tuttu ciò chì imaginate esiste. Ùn ci hè nunda chì ùn esiste micca. Hè per quessa chì ùn deve mai dubbità nunda, perchè tuttu hè pussibule, ùn ci sò limiti, salvu quelli chì impone à sè stessu. Inoltre, u scetticismu hè solu una espressione di a propria mente egoista. Questa mente hè rispunsevule per generà pinsamenti è azzioni negativi / energèticamente densi. Quandu vi dite chì qualcosa ùn hè micca pussibule, chjude a vostra mente in quellu mumentu. L'ànima sà chì tuttu esiste, chì tuttu hè pussibule, ancu in questu mumentu, s'ellu ci sò scenari futuri o passati. Solu a mente egoista, ghjudicativa, ignorante crea limiti per sè stessu. Puderete veramente sentelu sè stessu, sè sì scetticu o pensate chì questu hè cumplettamente impussibile, sciocchezza cumpleta, allora generà densità energetica in questu mumentu, perchè hè esattamente ciò chì face a mente egoista. Ellu vi permette di camminà cecu per a vita è vi fa pensà chì e cose sò impussibili. Solu blucca a vostra propria mente è crea innumerevoli frontiere. In listessu modu, sta mente hè rispunsevuli di a nostra propria paura (paura = negatività = cumpressione, amore = positività = decompressione). Sè vo avete paura di qualcosa, allora ùn site micca agisce fora di a mente spirituale, intuitiva in quellu mumentu, ma fora di a mente egoista. Crea un mondu parallelu, un scenariu energicamente densu in quale regna a sofferenza. Per quessa, hè cunsigliu per creà un mondu mentale pusitivu, un universu in quale regnanu l'amore, l'armunia è a pace. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment

    • Pia 7. Marzu 2021, 21: 50

      Aghju lettu assai cose simili nantu à questu, un tema fantasticu ... è iè ci credu ...

      rispondi
    Pia 7. Marzu 2021, 21: 50

    Aghju lettu assai cose simili nantu à questu, un tema fantasticu ... è iè ci credu ...

    rispondi