≡ Menu

u spiritu règula nantu à a materia. Sta cunniscenza hè oghji familiar à parechje persone è più è più persone si trattanu di stati immateriali per questa causa. U spiritu hè una custruzzione sottile chì hè in espansione constantemente è hè alimentata da sperienze energeticamente densi è luminose. Per spiritu si intende a cuscenza è a cuscenza hè l'autorità suprema in esistenza. Nunda ùn pò esse creatu senza cuscenza. Tuttu nasce da a cuscenza è i pinsamenti resultanti. Stu prucessu hè irreversibile. Tutti i stati materiali sò in ultimamente sorgiti da a cuscenza è micca vice versa.

Tuttu nasce da a cuscenza

Tuttu ciò chì esiste nasce da a cuscenza. Tutta a creazione hè solu un mecanismu cuscente gigante. Tuttu hè cuscenza è a cuscenza hè tuttu. Nunda in l'esistenza puderia esse senza a cuscenza per ogni pensamentu è azzione hè creatu è furmatu da a cuscenza, da un putere spaziale senza tempu. Stu principiu criativu pò ancu esse appiicatu à innumerevoli situazioni. Questu articulu, per esempiu, hè solu u risultatu di a mo imaginazione creativa.

Tuttu nasce da a cuscenzaOgni parolla chì aghju immortalizatu quì hè stata prima in a mo cuscenza. Aghju imaginatu i frasi individuali è e parolle è dopu l'aghju fattu esistenti fisicamente scrivenduli. Quandu una persona và per un caminu, cummette ancu questu azzione solu per via di a so imaginazione mentale. Omu s'imagina ch'omu s'appruntà à fà una spassighjata è poi lascia chì sti pinsamenti appariscenu à u livellu materiale. Inoltre, u teclatu chì aghju utilizatu per scrive stu articulu esiste solu perchè qualchissia hà fattu l'idea chì esiste fisicamente. Se interiorisate stu principiu mentale, truverete chì tutta a vostra vita hè stata creata interamente da mudelli mentali.

Per quessa, ùn ci hè ancu una coincidenza. A coincidenza hè solu una custruzzione di a nostra mente ignorante più bassa per avè una spiegazione per avvenimenti inspiegabili. Ma avete da capisce chì ùn ci hè micca cuincidenza. Tuttu nasce solu da l'azzioni cuscenti. Nisun effettu pò nasce senza una causa currispondente. Ancu u suppostu caos nasce solu da a cuscenza. A realità attuale cumpleta hè solu u pruduttu di un spiritu creativu individuale.

A capacità di l'imaginazione cuscente hè ancu favurita da un statu spaziale senza tempu. A cuscenza è i pinsamenti sò senza tempu. Per quessa, pudete ancu imagine ciò chì vulete in ogni mumentu. Possu imaginà mondi cumplessi interi in un mumentu senza esse limitatu in a mo imaginazione. Questu succede senza deviazioni, perchè a so propria cuscenza ùn pò micca esse limitata da i miccanismi fisichi per via di a so struttura spaziale senza tempu. Questu hè ancu u mutivu perchè u pensamentu hè a constante più veloce in l'universu. Nunda ùn pò muvimenti più veloce di un pensamentu, perchè i pinsamenti sò omnipresenti è permanentemente prisenti per via di a so struttura spaziale senza tempu.

I pinsamenti sò a basa di tutta a vita è sò principalmente rispunsevuli di l'apparizione di a nostra presenza fisica. Inoltre, a propria cuscenza hè libera di polarità. A cuscenza ùn hà micca stati polaritarii, ùn hà nè parti maschili nè femine. A polarità o a dualità nasce assai più da u spiritu criativu cuscente, hè creatu da a cuscenza.

L'autorità suprema di a creazione

A più alta autoritàInoltre, a cuscenza hè ancu a più alta autorità in tuttu l'universu. A maiò parte di a ghjente assume chì Diu hè una figura fisica tridimensionale chì esiste in un locu in u cosmu è vigila nantu à noi. Tuttavia, unu deve capisce chì Diu ùn hè micca una forma materiale in questu sensu, ma piuttostu chì Diu significa a cuscenza in tuttu. Un spiritu criativu cuscente chì si sperimenta continuamente in tutte e facce esistenziali di a distesa universale. Una cuscenza gigantesca chì si sprime in tutti i stati materiali è immateriali esistenti è cusì s'incarna, si individualizza è si sperimenta.

Una cuscenza divina chì si spressione à tutti i livelli macro è microcosmichi. Ogni cundizione materiale esistente hè una manifestazione di sta cuscenza generale. Una cuscenza in espansione incrustata in un spaziu infinitu senza tempu chì hè sempre esistitu è ​​ùn pò mai sparisce. Questu hè ancu u mutivu perchè ùn ci hè micca separazione da Diu. Certi pirsuni si sentenu spessu abbandunati da Diu, cercanu per ellu tutta a so vita è pruvate tuttu per ghjunghje in ogni modu. Ma unu deve capisce chì Diu hè presente in tuttu, perchè tuttu ciò chì esiste hè in ultimamente solu una espressione individuale di quella divinità.

Ch'ella sia l'omu, l'animali, e piante, e cellule o ancu l'atomi, tuttu nasce da a cuscenza, hè custituitu da a cuscenza è infine torna à a cuscenza. Ogni persona hè solu una espressione larga di sta cuscenza in tuttu è usa e so capacità per spiegà a vita, sia conscientemente o inconsciente. Ogni ghjornu, in ogni mumentu, in ogni locu, scopremu a vita, sperienze novi faceti è espansione constantemente a nostra cuscenza.

Una espansione mentale permanente

espansione mentaleQuestu hè ancu una altra peculiarità di a cuscenza. Grazie à a cuscenza, avemu a capacità di espansione mentale constante. Ùn passa micca un mumentu chì ùn avemu micca sperienze espansione spirituale. A nostra mente sperimenta una espansione di a cuscenza ogni ghjornu. A ghjente ùn hè micca cunuscenza di questu, perchè mistificanu troppu stu cuncettu è ponu per quessa interpretallu solu in una misura limitata. Per esempiu, quandu qualchissia beie u caffè per a prima volta in a so vita, quella persona espansione cusì a so propria cuscenza.

A cuscenza si sviluppò in quellu mumentu per include l'esperienza di beie caffè. In ogni casu, postu chì questu hè una espansione chjuca è assai inconspicuous di a cuscenza, a persona affettata ùn si nota micca in tuttu. In regula, imaginemu sempre una espansione di a cuscenza cum'è una cunniscenza di sè stessu chì scuzzulate a so propria vita da a terra. In fondu, una realizazione chì espansione massivamente u vostru propiu orizzonte. Tuttavia, una tale realizazione significa solu una grande espansione di a cuscenza, chì hè assai notevule per a so propria mente. A cuscenza pussede ancu a capacità di cambiamentu energeticu. Tuttu hè spiritu, a cuscenza chì vibra à una frequenza individuale.

Attraversu pensamentu / azioni / sperienze energicamente luminose o densi aumentemu o diminuite a nostra propria frequenza di vibrazione. L'esperienze di luce energètica aumentanu u nostru livellu di vibrazione è l'esperienze energicamente dense condensanu u so propiu statu energeticu. A positività è a negatività sò stati polaritarii chì nascenu da a cuscenza. Ancu s'è i dui facetti pareanu assai opposti, sò sempre unu à l'internu, perchè i dui stati nascenu da una è a stessa cuscenza.

fiore di vita donnaHè cum'è una munita. Una munita hà 2 lati diffirenti è ancu e duie facce appartenenu à una sola munita. I dui lati sò diffirenti è ancu formanu l'inseme (u principiu di polarità è genere). Stu aspettu pò esse appiicatu à a vita in tuttu. Ogni esistenza unica hà una espressione individuale è unica. Ancu s'è ogni vita pare differente, hè sempre una parte di tutta a creazione. Tuttu hè solu unu è unu hè tuttu. Tuttu hè Diu è Diu hè tuttu. Grazie à a nostra cuscenza spaziale senza tempo, simu unu è à u stessu tempu tuttu.

Semu cunnessi à l'universu sanu à un livellu immateriale. Hè sempre statu cusì è serà sempre cusì. In ultimamente, questu hè ancu un mutivu perchè noi l'omu simu tutti uguali quandu observemu strettamente a nostra espressione creativa individuale. Semu fundamentalmente sfarente è ancu simu tutti listessi, postu chì ogni criatura, ogni statu materiale hè custituitu da una è a stessa presenza sottile. Dunque, duvemu ancu trattà i nostri cumpagni umani cun rispettu è rispettu. Ùn importa micca ancu ciò chì una persona face in a so vita, quale orientazione sessuale hà, quale culore di a pelle hà, ciò chì pensa, cumu si sente, quale religione appartene o quale preferenze hà. In ultimamente, simu tutti i persone chì duverebbe fà una cunvivenza pacífica è armoniosa, perchè solu allora a pace pò vene.

Quandu legittimu una imparzialità in a nostra propria mente, guadagnemu u putere di guardà a vita cù una forza imparziale. Dipende solu da noi stessi se creemu una realità armoniosa o disarmoniosa cù a nostra cuscenza. Cù questu in mente, stà sanu, cuntenutu è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment