≡ Menu

Quandu noi l'omu pruvate d'imaginà stati spaziali senza tempu, spessu ghjunghjemu à i nostri limiti dopu un pocu tempu. Pensemu à questu per innumerevoli ore è ùn facemu micca avanti in u nostru pensamentu. U prublema cù questu hè chì imaginemu e cose chì sò generalmente difficili per a nostra propria mente per capiscenu in una manera troppu astratta. In questu cuntestu, pensemu in mudelli materiali, un fenomenu chì à u turnu pò esse tracciatu à a nostra mente egoistica o materialmente orientata. Per rimedià questu, hè dunque necessariu di legittimà i mudelli di pensamentu immateriali in a so mente. À a fine di u ghjornu, hè ancu pussibule di capiscenu stati spaziali senza tempu.

I nostri pinsamenti sò spaziali senza tempu

pinsamenti-sò-spaziu senza tempuÀ a fine, pare chì ogni esse umanu sperimenta in permanenza l'atempora spaziale o stati spaziali. A parti di quessa, a materia hè solu una projezzione immateriale di a so propria cuscenza è per questa raghjoni l'atemporale spaziale hè omnipresente, ancu rapprisenta a natura strutturale di u nostru terrenu primariu (tuttu in l'esistenza hè in ultimamente solu l'espressione di una cuscenza gigantesca, senza tempo. . Una cuscenza generale chì individualizata per l'incarnazione è espressa in tutte e forme di vita esistenti), l'atemporale spaziale in questu sensu hè duvuta à a nostra imaginazione mentale. In i nostri pinsamenti ùn ci hè nè spaziu nè tempu !!! Per via di questu fattu, pudemu ancu imaginà ciò chì vulemu senza esse ristretti o limitati in a nostra imaginazione. Pudete imagine ciò chì vulete, limitazioni fisiche ùn esistenu micca in i vostri pinsamenti. Puderaghju avà, in questu mumentu, chì per via hè sempre esistitu, hè è serà (Un momentu eternamente in espansione, u presente), imagine tuttu ciò chì mi hè caru, per esempiu un mondu paradisu induve a pace regna, un cumplessu. mondu cù muntagne, belli mari, criaturi affascinanti, circundatu da un panorama culuratu, senza esse limitatu in a mo imaginazione mentale. In listessu modu, u tempu ùn esiste micca in i nostri pinsamenti. Per esempiu, imagine un esse umanu, sta persona invechja? Di sicuru, micca, perchè in a vostra imaginazione mentale u tempu ùn esiste micca in questu sensu. Di sicuru, pudete anzianu a persona cù l'aiutu di a vostra imaginazione, ma questu ùn hè micca per u tempu, ma per u vostru putere mentale, chì à u turnu ùn hè micca sottumessu à alcuna restrizioni, micca à u spaziu-tempu.

A causa di a circustanza senza u spaziu, i pinsamenti sò assai putenti, micca menu perchè a nostra realità intera emerge ancu da elli .. !!

Questu hè ancu a cosa speciale in a vita. In ultimamente, i nostri pinsamenti sò assai putenti è ponu esse aduprati per creà mondi cumplessi, senza tempo. Ùn hè stupente perchè noi l'omu piace à sognu tantu. Un'altra particularità hè u fattu chì a vostra imaginazione mentale ùn hè micca sottumessu à alcunu limiti di tempu. Quandu imagine qualcosa, succede direttamente, senza deviazioni, in un mumentu. Cusì pudete creà un mondu cumplessu, senza tempu in un mumentu, tuttu ciò chì succede immediatamente è ùn avete micca aspittà per a vostra imaginazione mentale per via di u spaziu-tempu apposta / autocreatu à quale site ligatu ogni ghjornu. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment