≡ Menu
sognu

In u mondu d'oghje, parechje persone dubbite di a realizazione di i so sogni, dubitanu di e so capacità mentali è, in u risultatu, bluccanu u sviluppu di un statu di cuscenza pusitivu allinatu. A causa di e credenze negative autoimposte, chì à u turnu sò ancorate in u subconsciousu, vale à dì e credenze / cunvinzioni mentali cum'è: "Ùn possu micca fà", "Ùn funziona micca in ogni modu", "Ùn hè micca pussibule", "Ùn sò micca pensatu per quessa", "Ùn puderaghju micca fà in ogni modu", ci blocchemu, poi impediscemu di realizà i nostri sogni, assicuratevi chì ci permettemu di esse duminati da i nostri propri dubbii è poi ùn toccanu micca u nostru pienu potenziale criativu.

Ùn mai dubbità di sè stessu

Ùn mai dubbità di sè stessuTuttavia, hè impurtante chì ci rializemu di novu è ùn ci permettenu più di esse bluccati da e nostre strutture mentali negative. A vita hè stata fatta per creà e cose pusitivi, per esse felice, per spinghje i vostri limiti di novu, è più impurtante, per creà una realità chì hè cumplettamente in linea cù e vostre idee. Avemu l'omu sò i creatori di a nostra propria vita è solu dannu à noi stessi s'ellu ci ferma permanentemente in u modu di u prucessu naturali di prosperità, se ci mantenemu permanentemente intrappulati in mudelli di vita rigidi, chì à u turnu sò accumpagnati da teme è dubbitu. Di sicuru, spirienzi negativi, pinsamenti + azzioni sò ancu ghjustificate. Di sicuru, parti d'ombra è "situazioni di a vita scura" anu ancu a so impurtanza, prima ci mostranu ciò chì hè attualmente sbagliatu in a nostra vita, in segundu ci servenu cum'è maestri chì in fine ci volenu insignà una lezione impurtante, in terzu cunducemu a nostra propria. missing divinu + spirituale Quartu, sò spessu iniziatori putenti, à traversu u quali si pò di solitu principià un turnaround impurtante in a nostra vita. U storicu britannicu è ghjucadore di scacchi Henry Thomas Buckle hà dettu u seguente: "Quelli chì ùn sentenu micca u bughju ùn cercheranu mai a luce". In particulare in i mumenti più scuri di a nostra vita, bramu per a luce, per l'amore, è facenu piani per creà un statu di cuscenza in quale a luce è l'amore sò prisenti di novu. Puderemu allora un benefiziu tremendu da a nostra propria situazione, pò diventà assai creativa in u risultatu è pò ancu inizià cambiamenti impurtanti, possibbilmente piglià decisioni rivoluzionarie chì altrimenti ùn sariamu micca stati pronti à fà.

I frontiere sempre nascenu in a vostra propria mente, sò almacenati in u vostru subconsciousu in forma di cunvinzioni è credenze negative, è in u risultatu caricanu ripetutamente a vostra propria cuscenza di u ghjornu .. !!

Per quessa, ùn lasciate mai nimu cunvince chì ùn pudete micca fà qualcosa o chì ùn site micca capaci di qualcosa. Ùn lasciate mai chì i limiti autoimposti di l'altri persone vi limitanu in e vostre azzioni è cumincianu à fà ciò chì avete sempre vulutu fà. Ùn ci hè nè limiti nè in stu cuntestu, ma solu i limiti chì ci imponemu. Tuttu dipende dunque solu da l'allineamentu di a nostra propria mente, da e nostre cunvinzioni è credenze. U putenziale di fà tutti i vostri sogni in realtà si trova in u prufondu di ogni esse umanu è tocca à ogni individuu aduprà stu putenziale o micca.

Siate un putente creatore di a vostra propria vita, pudete agisce in modu autodeterminatu è, sopratuttu, pudete sceglie quale pinsamenti è emozioni legittimate in a vostra propria mente è quale ùn fate micca.. !!

Sò u creatore di a vostra propria realità, sì u modellatore di u vostru propiu destinu è ciò chì puderia succede in u futuru, u cursu ulteriore di a vostra propria vita dipende di ciò chì fate, senti è pensate oghje. Riallineatevi, dunque, è cuminciate à attualizà cumplettamente. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment