≡ Menu

U mondu esternu hè solu un specchiu di u so statu internu. Sta frasa simplice descrive un principiu universale, una lege universale impurtante chì guida subliminalmente è forma a vita di ogni persona. U principiu universale di currispundenza hè unu di elli 7 liggi universali, cusì-chiamatu liggi cosmichi chì affettanu a nostra vita in ogni mumentu, in ogni locu. U principiu di currispundenza ci mostra in modu simplice a nostra vita di ogni ghjornu è, sopratuttu, a freccia di u nostru statu di cuscenza. Tuttu ciò chì sperienze in a vostra vita, ciò chì percepite, ciò chì senti, u vostru propiu statu internu hè sempre riflessu in u mondu esternu. Ùn vedi u mondu cum'è hè, ma cum'è tù sì.

Specchio di u vostru mondu internu

Specchio di u vostru mondu internuPerchè sì u creatore di a vostra propria realità per via di a vostra propria mente, sì u creatore di u vostru propiu mondu, ancu guardate u mondu da un statu individuale di cuscenza. E vostre emozioni sò in questa considerazione. Per esempiu, a manera chì vi sentite nantu à sè stessu hè esattamente cumu sperimentate u mondu esternu. Per esempiu, qualchissia chì hè di cattivu umore è hè fundamentalmente pessimista vede u mondu esternu da stu statu negativu di cuscenza è, in u risultatu, attirà solu più cose in a so vita chì sò fundamentalmente d'origine negativa. U vostru propiu statu spirituale internu hè tandu trasferitu à u mondu esternu è riceverete ciò chì mandate. Un altru esempiu seria qualchissia chì ùn si senti micca equilibratu internamente è hà un statu mentale sbilanciatu. Appena questu era u casu, u so propiu caos internu serà trasferitu à u mondu esternu, u risultatu serà una situazione di vita caòtica è stanze disordinate. Ma s'è vo avete assicuratu chì vi sentite megliu sè stessu, chì in generale era più allegru, più felice, più soddisfattu, etc., allora u statu internu migliuratu serà trasferitu à u mondu esternu è u caosu autoimpostu serà eliminatu. A causa di l'energia di vita appena guadagnata, ùn puderebbe più suppurtà stu caosu è fate automaticamente qualcosa. U mondu esternu poi si adatta à u vostru statu internu di novu. Per quessa, site rispunsevuli di a vostra propria felicità.

A bona furtuna è a mala furtuna ùn esiste micca in questu sensu, ùn sò micca un pruduttu di casu, ma piuttostu sò u risultatu di u vostru propiu statu di cuscenza..!!

In questu cuntestu, a bona è a mala furtuna sò solu prudutti di a nostra imaginazione mentale è micca u risultatu di a chance. Per esempiu, s'ellu vi succede qualcosa di male, se avete qualcosa di l'esternu chì ùn pare micca esse bonu per u vostru benessiri, allora solu site rispunsevuli di sta situazione. In più di u fattu chì vi sò rispunsevuli di i vostri sentimenti, cusì pudete sceglie in quantu vi permettenu di esse ferite o ancu sentu male, tutti l'avvenimenti di a vita sò solu u risultatu di u vostru statu di cuscenza.

Solu per un riallineamentu pusitivu di u nostru statu di cuscenza pudemu creà un mondu esternu chì ci rigali cù più avvenimenti di vita pusitivi .. !!

L'alineamentu di u vostru statu di cuscenza hè dunque essenziale. Situazioni cattivi o negativi, situazioni chì sò assuciati cù mancanza, teme, etc., sò in turnu u risultatu di un statu di cuscenza orientatu negativamente. Un statu di cuscenza chì risona cù a mancanza. A causa di stu sentimentu internu negativu, attraemu solu l'avvenimenti di a vita in a nostra vita chì currispondenu à a stessa freccia vibrazionale bassa. Ùn porta micca in a vostra vita ciò chì vulete, ma piuttostu ciò chì site è radiate. Cum'è à l'internu, cusì à l'esternu, cum'è in u picculu, cusì in u grande. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

 

Lascia un Comment