≡ Menu

Ogni umanu hè Creatore di a so propria realità, una ragiuni per quessa chì unu spessu hà u sintimu chì l'universu o a vita in tuttu gira intornu à sè stessu. In fatti, à a fine di u ghjornu, pare chì site u centru di l'universu basatu annantu à u vostru propiu pensamentu / fundazione creativa. Voi stessu sì u creatore di a vostra propria circustanza è pudete determinà u cursu ulteriore di a vostra vita stessu basatu annantu à u vostru spettru intellettuale. Ogni esse umanu hè in ultimamente solu una espressione di una cunvergenza divina, una fonte energetica è per quessa incarna a fonte stessu. Tù stessu sì a surgente, ti sprimi per questa fonte è pudete diventà u maestru di e vostre circustanze esterne per via di sta fonte spirituale chì scorri per tuttu.

A vostra realità hè ultimamente un riflessu di u vostru statu internu.

rialità-specchiu-di-u-tu-statu-internuSiccomu simu i creatori di a nostra propria realità, simu ancu i creatori di e nostre circustanze interne è esterne. A vostra realità hè solu un riflessu di u vostru statu internu è viceversa. In questu cuntestu, ciò chì pensate è senti, ciò chì site cumplettamente cunvinta o ciò chì currisponde à e vostre credenze internu è a vostra visione di u mondu, sempre si manifesta cum'è verità in a vostra propria realtà. A vostra percepzione persunale di u mondu / in u mondu hè un riflessu di u vostru statu mentale / emutivu internu. Dunque, ci hè ancu una lege universale chì illustra megliu stu principiu, à dì chì lege di currispundenza. Bastamente, sta lege universale dice chì a so esistenza sana hè in ultimamente un pruduttu di i so pinsamenti. Tuttu currisponde à i vostri pinsamenti, e vostre cunvinzioni è credenze. I vostri sentimenti mentali è emutivu sò rispunsevuli di a perspettiva da quale guardate u vostru mondu. Per esempiu, sè vo site di cattivu umore, ùn site micca di bonu umore emotivamente, allora vi vede u vostru mondu esternu da questu umore / sensazione negativu. E persone cun quale vi vene in cuntattu in tuttu u ghjornu, o piuttostu l'avvenimenti chì avaristi dopu in a vostra vita più tardi in u ghjornu, seranu tandu di natura più negativa o preferite vede una origine negativa in questi avvenimenti.

Ùn vedi u mondu cum'ellu hè, ma cum'è tù sì..!!

Altrimenti, aghju avutu un altru esempiu quì: Imagine una persona chì hè fermamente cunvinta chì tutti l'altri populi ùn sò micca amichevuli versu ellu. A causa di sta sensazione interna, quella persona poi fighjà u so mondu esterno da quellu sentimentu. Siccomu hè tandu fermamente cunvinta di questu, ùn cerca più l'amicizia, ma solu l'amicizia in l'altri populi (si vede solu ciò chì vulete vede). A nostra propria attitudine hè dunque decisiva per ciò chì succede à noi personalmente in a vita. Se qualchissia si sveglia in a matina è pensa chì u ghjornu serà male, allora u più prubabile serà.

L'energia attrae sempre energia di a listessa frequenza à quale vibra.. !!

Micca perchè u ghjornu stessu hè male, ma perchè a persona allora uguale u ghjornu chì vene cù un ghjornu cattivu è, in a maiò parte di i casi, solu voli vede u male in quellu ghjornu. À causa di lege di risonanza (L'energia attrae sempre l'energia di a listessa intensità, di a listessa natura strutturale, di a listessa freccia à a quale vibra) unu seria allora mentalmente resonate cù qualcosa chì hè di natura negativa. In cunsiquenza, in questu ghjornu, attrae solu e cose in a vostra vita chì anu da esse preghjudiziu per sè stessu. L'universu reagisce sempre à i vostri pinsamenti è vi rigali cù ciò chì currisponde à a vostra risonanza mentale. Una mentalità di mancanza crea più mancanza è qualchissia chì risona mentalmente cù l'abbundanza attrae più abbundanza in a so vita.

U caosu esternu hè in ultimamente solu un pruduttu di sbilanciamentu internu

U caosu esternu hè in ultimamente solu un pruduttu di sbilanciamentu internuStu principiu hè ancu applicà perfettamente à circustanze esterne caòtiche. Per esempiu, quandu una persona si sentenu, depressu, depressu, o in generale cù un sbilanciu emutivu severu è, per quessa, ùn hà micca l'energia per mantene a so casa in ordine, u so statu internu porta à u mondu esternu. E circustanze esterne, u mondu esternu si adatta à u so statu internu, sbilanciatu cù u tempu. Dopu à un pocu tempu, ellu hà da esse automaticamente cunfruntatu cù un disordine autoiniziatu. À u cuntrariu, s'ellu avia da furnisce un ambiente più piacevule di novu, allora questu seria ancu notu in u so mondu internu, induve si senti più còmode in a so casa. Per d 'altra banda, eliminà automaticamente a so circustanza spaziale caòtica se u so sbilanciamentu internu hè stata corretta. A persona cuncernata allora ùn si senti micca depressu, ma seria felice, piena di vita, cuntenuta è averebbe tanta energia di vita dispunibile ch'elli ripulissi automaticamente u so appartamentu. U cambiamentu dunque principia sempre ind'è sè stessu.Se unu si cambia, allora cambia ancu tuttu u so ambiente.

A contaminazione esterna hè solu un riflessu di a contaminazione interna.. !!

In questu cuntestu, ci hè una citazione eccitante è soprattuttu vera da Eckhart Tolle in quantu à a circustanza planetaria caòtica attuale: "A contaminazione di u pianeta hè solu u riflessu à l'esternu di una contaminazione psichica à l'internu, un specchiu per i milioni di inconsciente. persone, chì ùn piglianu micca rispunsabilità per u so spaziu internu ". In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment