≡ Menu

In a storia umana passata, i più diversi filòsufi, scientisti è mistici anu trattatu l'esistenza di un presunta paradisu. Una larga varietà di dumande sò sempre state fatte. In ultimamente, ciò chì hè u paradisu in tuttu, puderia esse veramente una cosa cusì, o si ghjunghje à u paradisu, s'ellu hè, solu dopu chì a morte hè accaduta. Va bè, à questu puntu si deve dì chì a morte, in fondu, ùn esiste micca in a forma in quale a solitu l'imaginemu, hè assai più un cambiamentu di freccia, una transizione in un mondu novu / vechju, chì ancu s'ellu da hè carattarizatu da a pace è puderia ancu esse percepitu cum'è un locu tranquillu in u paradisu, ma ùn hà nunda di fà cù questu o cù l'idea convenzionale celeste / cristiana (parola chjave: ciclu di reincarnazione).

Liberazione da a nostra prigiò

Liberazione da a nostra prigiòA causa di u ciculu cosmicu novu iniziatu è di u sviluppu ulteriore assuciatu di u statu cullettivu di cuscenza, u velu s'eleva di novu è a ghjente ricunnosce ligami assai impurtanti in quantu à u mondu, vede attraversu più è più miccanismi è dopu ottene risposte à i fundamentali in u listessu modu. Dumande. In u listessu modu, più è più persone capiscenu ciò chì hè u paradisu, è tuttu hè cusì cusì: u Paradisu cum'è tali, cum'è noi l'omu l'imaginate, ùn esiste micca, o megliu, ùn esiste micca. A causa di u mondu illusoriu chì hè statu custruitu intornu à a nostra mente per u cuntrollu / cuntinimentu di a mente, noi l'omu vivemu nantu à un pianeta energeticamente densu (Un pianeta punitivu induve guerri, odiu, miseria è suppressione di a nostra espressione creativa individuale sò assai prisenti - A materialmente. mondu orientatu). In altri palori, i sistemi sò stati installati in u nostru pianeta da e famiglie elitiste chì utilizanu disinformazione, bugie è verità (propaganda) per mantene l'omu ignoranti, si pò ancu dì, mantenenu captive in una illusione. A realità chì ci pare normale in questu cuntestu, quella chì currisponde à a nostra propria visione di u mondu cundizionata è ereditata, hè solu una fallacia, una percepzione sbagliata chì, per via di diverse istanze suciali, industriali è mediatiche, ci porta à cuntene u nostru propiu. cundizione spirituale, hè statu criatu.

Vivemu in un mondu induve l'espressione di a nostra propria mente egoistica / materiale hè incuraghjita è l'espressione di a nostra propria mente spirituale / spirituale hè suppressa .. !! 

Allora ùn vedemu micca u grande stampa, ma campà assai più in un mondu / in una realità in quale simu chjusi mentalmente è, per via di e nostre caratteristiche EGO, preferimu ghjudicà e cose chì à u turnu ci parenu stranu. In parallelu, noi l'omu agisce ancu cum'è sentinelle umani, inconsciente mantenendu quelli chì parlanu per a verità è parlanu à u mondu illusoriu custruitu intornu à a nostra mente. Apuntemu u dettu à l'altri populi, facemu scherzi di elli, chjamanu cunniscenze chì sò critichi di u sistema senza sensu, una teoria di a cuspirazione, è in u risultatu ristrette i nostri orizonti.

A suppressione di una circustanza paradisiaca

U celu nantu à a terraFendu cusì, noi umani puderemu diventà cumplettamente liberi spirituali, puderianu tutti interagisce inseme di novu in una basa pacifica, puderianu amà u nostru vicinu, pudemu campà di novu in armunia cù a natura, pudemu rispettà u mondu animale è à u stessu tempu creà un mondu in quale a pace è l'armunia hè presente. Un suppostu paradisu puderia esse in u nostru pianeta. Hè cusì chì noi, l'omu, pudemu manifestà un tali paradisu nantu à stu pianeta di novu, s'ellu ci vulemu diventà spiritualmente liberi di novu. Ancu s'ellu pare incomprensibile à parechje persone, ancu s'è parechje persone ùn ponu micca vede ancu, ma tuttu hè pruvatu, partendu da famiglie estremamente ricche, per mantene una situazione planetaria malata / caòtica. U nostru clima hè deliberatamente manipulatu, i disastri naturali sò fatti artificialmente, i guerri sò deliberatamente iniziati, a disinformazione hè deliberatamente sparghje, e malatie sò sviluppate o inventate è rimedii impurtanti + tecnulugia rivoluzionarie sò suppressi. In questu modu, unu puderia guarisce ogni malatia o liberà ogni persona di u nostru pianeta da e malatie è furnisce tutte e persone cun energia libera. Ma l'energia libera (chì ùn hè micca ficzioni, keyword: Nikola Tesla !!!) hè stata suppressa cumplettamente, a tecnulugia currispundente hè stata distrutta (avaria solu rivoluzionarà u mercatu di l'energia, l'oliu è co. ùn saria più necessariu per generà energia, ma certe famiglie). avissi, - elli à u turnu pussede un monopoliu di putenza grazia à e fonti d'energia currispundenti avaristi miliardi in perdite + perdita di putenza).

Per assicurà chì u sistema basatu annantu à a disinformazione hè mantinutu, micca solu e persone critiche di u sistema sò esposti à ridicule, ma innumerevoli cuntenuti / tecniche / prudutti chì ponu in periculu di u sistema sò ancu deliberatamente smashed .. !! 

In listessa manera, diverse cure per u cancru è altre malatie sò stati sbattuti, solu perchè questu puderia purtà miliardi di perdite à l'industrii, in questu casu l'industria farmaceutica (un paziente guaritu hè un cliente persu). Avemu l'omu sò tenuti in una frenesia ignurante, fatta dipendente da un sistema chì supprime permanentemente a nostra mente (o un sistema da quale ci lasciamu esse dominati / suppressi mentalmente).

U celu nantu à a terra - paradisu

paradisuPer quessa, ci sarà un paradisu di novu in u nostru pianeta. Dunque simu attualmente in una età assai speziale, a chjamata Età di l'Aquarius, chì à u turnu, per via di circustanze cosmiche assai spiciali, risultati in una scuperta cumpleta di a verità. Sempre più persone si trattanu di a so propria causa primaria, ricunnoscendu tutti i meccanismi di schiavitù è sò sempre più impegnati in a pace, a ghjustizia, a verità è l'armunia. In u risultatu di stu risvegliu spirituale, assai persone sò attualmente sviluppatu u so propiu spiritu è ​​sussegwentemente legittimate una gamma assai più armoniosa di pinsamenti in u so propiu spiritu. In ultimamente, si puderia dunque ancu equiparà u paradisu à un statu di cuscenza, vale à dì una cuscenza da quale u paradisu/una circustanza paradisiaca nasce di novu. Quantu più persone ricreanu un statu di cuscenza cusì paradisiacu, più persone legittimizzanu a pace, l'amore, l'armunia, a felicità, l'alegria, a tolleranza è a verità in u so propiu spiritu, u più veloce u suppostu paradisu si manifestarà in u nostru pianeta, ùn ci hè dubbitu. chì. Dunque, u paradisu chì si parla sempre hè un pruduttu di a nostra mente, u risultatu d'una mente cullettiva tutale positiva, o megliu, una manifestazione di una civilisazione umana pacifica è evoluta.

U Paradisu ùn hè micca un locu in sè stessu chì torna solu in l'esistenza è ghjunghje à noi, ma u paradisu hè, o megliu serà, assai più a manifestazione di un statu di cuscenza cullettivu equilibratu, espressione di una civilisazione umana pacifica è soprattuttu armuniosa. .!! 

Per quessa, duvemu ancu esse u cambiamentu chì vulemu per u mondu di novu. Ogni persona hè ancu dumandata, cusì ogni persona hà un potenziale intellettuale unicu è pò influenzà u cullettivu solu cù l'aiutu di a so imaginazione mentale. I nostri propri pinsamenti è emozioni sempre scorri in u statu cullettivu di cuscenza è cambianu. Per questu mutivu, duvemu ancu diventà più pacificu in generale è incarnanu di novu tutti questi aspetti pusitivi chì vulemu da u mondu / l'umanità, per avvicinà u celu nantu à a terra, per fà l'età d'oru più veloce. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment