≡ Menu

Parechje persone anu a sensazione chì u tempu hè in corsa. I mesi individuali, settimane è ghjorni volanu è a percepzione di u tempu di parechje persone pare avè cambiatu drasticamente. Calchì volta si sente ancu cum'è s'è vo avete menu è menu tempu è tuttu si move assai più veloce. A percepzione di u tempu hà cambiatu in qualchì modu enormamente è nunda ùn pare esse cum'è una volta. In questu cuntestu, più è più persone anu rappurtatu stu fenomenu; Aghju osservatu questu parechje volte, soprattuttu in u mo circulu suciale.

U fenomenu di u tempu

A mo propria percepzione di u tempu hà ancu cambiatu significativamente è mi pare chì u tempu passa assai più veloce. In i primi anni, soprattuttu prima di entre in l'Età di l'Aquarius (21 dicembre 2012), stu sensu ùn era micca presente. In generale, l'anni passanu à u listessu ritmu è ùn pareva micca esse una accelerazione notable. Allora qualcosa deve esse accadutu perchè una grande parte di l'umanità si sente avà cum'è u tempu si move più veloce. In fine, stu sentimentu ùn hè micca u risultatu di casu o ancu una fallacia. U tempu si move in realtà più veloce è i mesi individuali in realtà passanu più veloce. Ma cumu si pò esse spiegatu? Ebbè, per spiegà chì prima aghju da spiegà u fenomenu di u tempu in più detail. Quandu si tratta di u tempu, in fine ùn hè micca un fenomenu generale, ma u tempu hè assai più un pruduttu di a nostra mente, un statu di u nostru statu di cuscenza. U tempu curre completamente individualmente per ogni persona. Siccomu l'omu sò creatori di a nostra propria realità, creamu u nostru sensu di u tempu, completamente individuale. Per quessa, ogni persona crea u so tempu persunale. Di sicuru, in questu cuntestu, avemu ancu campatu in un universu in quale u tempu per / da i pianeti, stelle è sistemi solari pare sempre curriri di listessa manera. Un ghjornu hà 24 ore, a terra orbita u sole è u ritmu ghjornu-notte pare sempre u listessu.

Essenzialmente, u tempu hè una illusione, ma l'esperienza di u tempu hè vera, soprattuttu quandu creemu + mantenemu in a nostra mente.. !!

Tuttavia, noi umani creanu u nostru tempu individuale. Per esempiu, s'è una persona hà da travaglià dura è ùn hà guasi micca divertitu à fà, allora si senti cum'è chì u tempu pare passà più lento per ellu. Avete bramatu per a fine di u ghjornu, vulete solu finisce u vostru travagliu è vi sentite cum'è l'ore individuali duranu per sempre.

U tempu, un pruduttu di u nostru statu di cuscenza

Perchè parechje persone anu attualmente a sensazione chì u tempu hè in corsa (U fenomenu spiegatu + A verità nantu à a custruzzione di u tempu)In cuntrastu, per una persona chì si diverte assai, hè felice è, per esempiu, passa una bella sera cù l'amichi, u tempu passa assai rapidamente. In mumenti cum'è questu, u tempu passa significativamente più veloce per a persona implicata, o significativamente più lento per a persona chì travaglia. Di sicuru, questu ùn hà micca influenza diretta nantu à u ritmu generale di ghjornu / notte, ma hà una influenza in a vostra propria percepzione di u ritmu di ghjornu / notte. U tempu hè parente, o piuttostu hè parente quandu legittimisimu a custruzzione di u tempu in a nostra mente. Siccomu u tempu hè solu un pruduttu di u nostru statu di cuscenza (cum'è tuttu in a nostra vita hè solu un pruduttu di a nostra mente), unu puderia ancu dissolve / riscattà a custruzzione di u tempu. In fondu, a custruzzione di u tempu diventa vera solu per mezu di a nostra mente. Per quessa, u tempu stessu ùn esiste micca, cum'è ùn ci hè nè passatu nè futuru, tutti sti tempi sò solu custruzzioni mentali. Ciò chì hè sempre esistitu, ciò chì hà sempre accumpagnatu a nostra prisenza, hè in fondu solu u presente, l'oghje, un mumentu chì si estende per sempre.

A custruzzione di u tempu hè solu un pruduttu di u nostru statu di cuscenza è hè solu mantinutu da ellu .. !!

Eri hè accadutu in u prisente è ciò chì dumani succederà ancu in u prisente. Per quessa, u tempu hè ancu una pura illusione, ma hè impurtante di nutà quì chì l'esperienza di u tempu hè vera, soprattuttu quandu avemu criatu + mantene in u nostru statu di cuscenza. Ebbè, solu assai pochi persone sò apparentemente completamente liberi di u tempu, ùn sò micca sottumessi à sta custruzzione è stà in permanenza in u presente senza mancu principià à pensà chì e regule di u tempu ùn sò micca appiicate à elli, sò, per dì cusì, da ellu. sò liberati cù u tempu (un fattore per finisce u prucessu di anziane).

Perchè u tempu vola...?!

Perchè u tempu vola...?!In ultimamente, questu hè ancu perchè avemu statu cusì cundizionatu da u nostru sistema - in quale u tempu ghjoca un rolu assai impurtante (un esempiu: duvete esse à u travagliu à 6:00 a.m. dumane forte - pressione di u tempu) - cusì chì questu Custruzzione di u tempu hè sempre presente. Tuttavia, in un certu puntu, u tempu ùn avarà più un rolu speciale per noi umani, soprattuttu quandu l'età d'oru principia. Finu à tandu, noi l'omu continueremu à sperienze un sensu di tempu acceleratu. In ultimamente, questu dipende ancu da u statu di vibrazione attuale. Dapoi a nova Era di Aquarius, a freccia di vibrazione di u nostru pianeta hà aumentatu di più in più. In u risultatu, a nostra propria frequenza di vibrazione aumenta continuamente. A più alta a freccia di u nostru statu di cuscenza, u tempu più veloce passa per noi. L'alta frequenze acceleranu tutti i prucessi in u nostru pianeta. Sia u dismantling di miccanismi basati nantu à l'ingannimentu, a diffusione di a verità nantu à a nostra propria causa originale, u sviluppu ulteriore di u statu cullettivu di a cuscenza, u putere di manifestazione aumentatu è più veloce, tuttu passa / passa automaticamente più veloce. Pudete ancu paragunà dinò cù l'esempiu di gioia. Quandu site allegria, a vostra propria freccia aumenta, site felice è sente cumu u tempu passa più veloce per voi, o piuttostu ùn pensate micca à u tempu in tali mumenti è cusì sperimentate l'espansione progressiva di u presente (u mumentu eternu).

A percepzione di u tempu hè sempre necessariamente ligata à l'orientazione di a nostra mente. U più altu u nostru statu di cuscenza vibra, u tempu più veloce passa per noi.. !! 

Ci hè attualmente un aumentu di a frequenza vibrazionale planetaria, chì significa chì a percepzione di u tempu di a ghjente hè in constantemente cambiante. Stu prucessu hè ancu irreversibile è da u mese à u mese ci sentimu cum'è se u tempu si move sempre più veloce. À un certu puntu, u tempu ùn esisterà più per parechje persone è sti parsoni tandu sperimenteranu solu l'espansione progressiva di u presente senza avè da esse sottumessi à a custruzzione di u tempu. Ma sarà sempre uni pochi d'anni prima chì succede, o assai succederà sempre in u mumentu eternu in espansione in quale avemu sempre esistitu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment