≡ Menu
felicità

Noi l'omu avemu sempre struitu per esse felici dapoi u principiu di a nostra esistenza. Pruvemu ancu assai cose, andemu in i modi più diversi è sopratuttu i più risicatu per pudè sperimentà / manifestà l'armunia, a felicità è a gioia in a nostra vita di novu. In ultimamente, questu hè ancu qualcosa chì in qualchì locu ci dà significatu in a vita, qualcosa da quale emergenu i nostri scopi. Vulemu sperienze sentimenti d'amore è felicità di novu, preferibile permanentemente, in ogni mumentu, in ogni locu. Spessu, però, ùn pudemu micca ghjunghje stu scopu. Spessu ci permettenu di esse duminati da i pinsamenti distruttivi è, in u risultatu, creanu una realità chì pari cumplitamenti contraddittoria per ottene stu scopu.

Pruvate a vera felicità

Pruvate a vera felicitàIn questu cuntestu, assai persone ùn cercanu micca a felicità in sè stessu, ma sempre in u mondu esternu. Per esempiu, vi fucalizza nantu à i beni materiali, vulete guadagnà quant'è soldi pussibule, avè sempre l'ultimi smartphones, guidate vitture caru, propiu gioielli, cumprà articuli di lussu, portate vestiti di marca caru, pussede una casa grande è, u megliu di tuttu, truvà un cumpagnu chì pò fà chì dà a sensazione di esse qualcosa di valore / speciale (fenominu di a mente orientata materialmente - EGO). Dunque circhemu a supposta felicità esternamente, ma à longu andà ùn diventemu più felici in ogni modu, ma diventemu assai più cuscenti chì nunda di questu ùn ci rende felice in ogni modu. U listessu vale per un cumpagnu, per esempiu. Parechje persone sò spessu disperate à circà un cumpagnu. In ultimamente, questu hè una ricerca d'amore, una ricerca di a vostra propria mancanza d'amore di sè stessu, chì poi pruvate à scopre nantu à una altra persona. Ma à a fine di u ghjornu, questu ùn funziona micca. A felicità è l'amore ùn si ponu truvà fora, in assai soldi, lussu o in un cumpagnu, ma a capacità di sperimentà a felicità, l'amore è l'alegria si trova in u fondu di l'ànima di ogni persona.

Tutti l'aspetti, i sentimenti, i pinsamenti, l'infurmazioni è e parti sò digià in noi. Dipende dunque solu da noi chì versione di noi ci rializemu di novu è chì versione ferma piatta..!!

Puderà sonà pazza, ma questi aspetti, sti sentimenti sò in fondu sempre prisenti, solu bisognu à esse sentitu / percive di novu. Pudemu allineà u nostru statu di cuscenza cù queste frequenze alte in ogni mumentu è ponu esse felice di novu in ogni mumentu.

Focus nantu à ciò chì avete invece di ciò chì vi manca

Focus nantu à ciò chì avete invece di ciò chì vi mancaÙn ci hè solu manera di esse felice, perchè esse felice hè u modu. Da una banda, questu succede ancu per u nostru amori stessu. Hè assai impurtante chì noi apprezzemu noi stessi, amà noi stessi, stà vicinu à noi stessi è à u nostru caratteru, chì amemu è, sopratuttu, rispettemu tutte e nostre parti, sia di natura pusitiva o ancu negativa (l'amore di sè ùn deve mai esse cumminatu). cù u narcisisimu o ancu ... esse cunfusu cù l'egoismu). Semu tutti espressioni creativi, esseri unichi chì creanu a nostra propria realità utilizendu i nostri pinsamenti. Stu fattu solu ci face criaturi putenti è impressiunanti. In questu sensu, ogni persona hà a capacità di amà sè stessu; solu deve aduprà sta capacità di novu. Sta capacità si trova in noi, piuttostu chè in u mondu esternu. Sè avemu sempre circà u sensu di l'amore o ancu a felicità esternamente, per esempiu in a forma di soldi, un cumpagnu o ancu di droghe, allora questu ùn cambia micca a nostra situazione attuale, saria solu chianci d'aiutu per l'amore, per i nostri. mancanza d'amore per sè stessu. In questu cuntestu, a direzzione di a propria mente hè sempre ligata à u so propiu amori. Per esempiu, ùn pudete micca attruverà a felicità o u sintimu di esse felice in a vostra propria vita, sè sempre focu annantu à u cuntrariu. Se vi fucalizza nantu à a mancanza, simpricimenti ùn pudete micca attruverà l'abbundanza in a vostra vita è quandu si tratta di quessa, assai persone si concentranu solu nantu à aspetti negativi. Allora tendemu à sempre cuncentrazione nantu à ciò chì ci manca, ciò chì ùn avemu micca, ciò chì avemu bisognu, invece di fucalizza nantu à ciò chì avemu, ciò chì simu è ciò chì avemu ottinutu, per esempiu.

Più simu grati, più ci cuncintramu in l'abbundanza, in a felicità è in circustanze di vita pusitive - legittimisendu queste in a nostra mente, più attraeremu queste circustanze / cundizioni .. !!

A gratitudine hè ancu una parolla chjave quì. Duvemu esse grati di novu per ciò chì avemu, grati per u rigalu di a vita chì ci hè statu revelatu, grati per esse u creatore di a nostra propria realità, grati per ogni persona chì ci dà affettu + amore è cum'è grati per tutti e persone chì ci rifiutanu, ma à u listessu tempu ci dannu l'uppurtunità di sperimentà un tali sentimentu. Duvemu esse grati più cà lagnà di cose inutili. Se facemu questu, avemu ancu nutatu chì riceveremu assai più gratitùdine. Ricevemu sempre ciò chì simu è ciò chì irradiemu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment