≡ Menu

In u mondu di bassa freccia d'oghje (o piuttostu in u sistema di bassa vibrazione) noi l'omu cademu malati una volta è una volta cù e malatie più diverse. Sta circustanza - dì, da u tempu à u tempu per esse succumbatu à una infizzione di a gripe o ancu à una altra malatia per uni pochi di ghjorni, ùn hè nunda di speciale, in fattu hè ancu normale per noi in una certa manera. Hè esattamente cumu hè cumplettamente normale per noi chì certe persone oghje soffrenu di cancru, diabete o ancu prublemi di cori. In a vechja, l'Alzheimer o ancu a malatia di Parkinson sò spessu, è sò venduti à noi per via di a vechja.

Ùn ghjudicà micca u vostru corpu quand'ellu hè malatu!

Ùn ghjudicà micca u vostru corpu quand'ellu hè malatu!In questu cuntestu, assai pochi persone sò cuscenti di u fattu chì ùn avemu micca solu malatu cù e malatie currispundenti à l'aleatoriu, chì l'Alzheimer o ancu u cancer, per esempiu, ùn si trovanu micca solu in e persone apprupriate, ma sò u risultatu d'una malatie malsana. Stile di vita (dieta antinaturale - Molte proteine ​​​​animali è grassi, prudutti finiti, bevande analcoliche, fast food, dolci, pochi vegetali, troppu fructose / aspartame / glutamate è altre sustanzi addictive) è un sistema mente / corpu / spiritu sbilanciatu (se avete Vulete sapè di più nantu à questu, vi cunsigliu per l'articulu seguente: Cumu pudete guarì sè stessu 100% di novu !!!). In u listessu modu, assai persone si lamentanu quandu si ammalanu, si dumandanu perchè sò stati messi fora di l'azzione, perchè anu da esse malati avà di tutti i tempi, è in u risultatu ancu cundannà u so propiu corpu o ancu a vita stessa ( Perchè? Sò statu punitu cù sta malatia, perchè mè ?!). Tuttavia, à questu puntu ùn devi micca culpisce a vita, l'universu o ancu un suppostu capriccio di Diu per a vostra propria malatia, ma piuttostu duvete esse grati per a vostra propria malatia è capisce chì solu attira a nostra attenzione à qualcosa impurtante. Una malatia ci signala chì qualcosa hè sbagliatu cù a nostra mente, chì qualcosa mette una tensione nantu à a nostra psiche, chì ùn simu micca in equilibriu o in armunia cù noi stessi è a vita, - chì u nostru modu di vita pò esse mette troppu sforzu in u nostru corpu. è Avà hè necessariu di permette di più riposu, di cambià u vostru modu di vita o di risolve i vostri prublemi è discrepanze in a vita.

E malatie ci mostranu sempre a nostra propria mancanza di cunnessione divina è ci signalanu chì ùn simu più in equilibriu, chì simu sempre più avvelenati è sperienze + creendu ombre invece di luce.. !!

Comu digià dettu, i nostri corpi ùn sò micca solu malati cù e malatie currispundenti, ma e malatie sò sempre u risultatu di cunflitti senza risolve è altri fattori, chì à u turnu prumove un sbilanciamentu. Quì ci piace ancu parlà di l'energia chì ùn pò più flussu, zoni currispundenti di u nostru sistema suttili chì anu furmatu un bloccu per i nostri prublemi mentali. Questi blocchi impediscenu dunque un flussu cuntinuu di a nostra energia di vita (i nostri chakras sò rallentati in u spinu) è à longu andà indebulite u nostru sistema immune è dannu i nostri celluli, chì di sicuru prumove ancu u sviluppu di e malatie.

Meno una persona s'accetta, menu s'amà è, sopratuttu, più negativa hè a so orientazione/attitudine mentale, più prubabile ch'ella si sviluppa di malatie..!!

Per questu mutivu, hè impurtante per ottene sta energia chì scorri di novu è pudemu fà questu permettendu à a nostra propria mente di calmà cumplettamente di novu è di sguassà i prublemi autoimposti. In ultimamente, questu ci daria più fiducia in sè stessu è, soprattuttu, più amore per sè stessu, è puderemu accettà più di novu - un puntu chì hè ancu assai impurtante. Più noi l'omu ricusate u nostru corpu, vale à dì ùn l'amemu è l'accettanu, più tende à causà malatie (spessu ancu malatie gravi). Questa mancanza d'accettazione di sè stessu rapprisenta ancu una carica mentale di ogni ghjornu è assicura chì simu fora di equilibriu. Ebbè, à a fine di u ghjornu, ùn duvemu micca cundannà u nostru corpu s'ellu hà sviluppatu malatie, ma deve ringraziallu per questu + poi fucalizza nantu à a nostra propria mente di novu è ricunnosce chì noi stessi avemu sta malatia di novu è solu pudemu risolve. questu causa sè stessu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment