≡ Menu

U subconsciousu hè a parte più grande è più oculta di a nostra propria mente. A nostra propria prugrammazione, vale à dì e credenze, cunvinzioni è altre idee impurtanti nantu à a vita, sò ancorati in questu. Per quessa, u subconsciousu hè ancu un aspettu spiciale di un esse umanu, perchè hè rispunsevule per creà a nostra propria realità. Comu l'aghju spessu citatu in i mo testi, a vita sana di una persona hè in ultimamente un pruduttu di a so propria mente, a so propria imaginazione mentale. Quì ci piace ancu parlà di una prughjezzione immateriale di a nostra propria mente. Tuttavia, u spiritu ùn hè micca solu custituitu da a nostra propria cuscenza, ma u spiritu significa infine l'interazzione cumplessa di a cuscenza è a subconscenza da quale nasce tutta a nostra realità.

Riprogramma u subconsciousu

U putere di u nostru subconsciousuUtilizemu a cuscenza ogni ghjornu cum'è un strumentu per furmà a nostra propria vita. Per via di questu, pudemu agisce in una manera autodeterminata è pudemu sceglie per noi stessi chì pinsamenti legittimu in a nostra mente è quale ùn avemu micca. Pudemu sceglie per noi stessi cumu formemu u nostru propiu destinu, quale caminu pigliaremu in u futuru, chì pensamu chì realicemu à un livellu materiale, pudemu formà liberamente a nostra strada futura in a vita è creà una vita chì currisponde cumpletamente à a nostra. idee. In ogni casu, u nostru propiu subconsciousu scorri ancu in stu disignu. In fattu, u subconsciousu hè essenziale per creà una realità chì hè sanu sanu pusitivu in natura. In questu cuntestu, u nostru subconsciousu puderia ancu esse paragunatu à un computer cumplessu in quale sò stallati ogni tipu di prugrammi. Questi prugrammi à u turnu ponu esse equiparati cù credenze, cunvinzioni, idee nantu à a vita, cundizzioni generale è ancu teme è compulsioni. Questa prugrammazione ghjunghje sempre à a nostra propria cuscenza di ogni ghjornu è in seguitu influenza u nostru propiu cumpurtamentu.

A direzzione di a nostra propria mente determina a nostra vita. In particulare, credenze autocreate, cunvinzioni è idee nantu à a vita determinanu ancu u cursu ulteriore di a nostra vita.. !!

U prublema cù questu hè chì u subconsciousu di parechje persone hè pienu di prugrammazione negativa è cusì spessu succede chì noi l'omu creanu una vita chì hè carattarizata da cumpurtamenti negativi. In questu sensu, sò spessu e credenze internu è e credenze chì sò basati nantu à u timore, l'odiu o u feritu. Queste credenze, attitudini è credenze sò generalmente cusì:

  • ùn possu micca fà quessa
  • chì ùn viaghja micca
  • Ùn sò micca abbastanza bè
  • Ùn sò micca bella
  • Aghju da fà questu altrimenti una disgrazia mi succederà
  • Vogliu / bisognu di questu altrimenti ùn mi sentu micca bè / altri ùn aghju nunda
  • Ùn aghju micca
  • ùn sà nunda
  • hè un idiota
  • Ùn mi importa micca di a natura
  • a vita hè male
  • Sò perseguitatu da a mala furtuna
  • altri mi odianu
  • Odiu l'altri populi

Riprogramma u subconsciousuIn ultimamente, tutti questi sò attitudini negativi è credenze chì creanu una realità negativa chì ùn solu ùn dannu à noi stessi, ma pò ancu dannà quelli chì ci circundanu. In questu sensu, pare ancu chì a nostra propria mente funziona cum'è un magnetu forte, attraendu in a nostra vita tuttu ciò chì risona. Per esempiu, s'è tù sì cunvinta chì tù sì sfurtunatu è solu e cose cattivi succedi à voi, allura sta cuntinuvà à succede. Micca perchè a vita o l'universu hà una mala attitudine versu voi, ma perchè tù stessu crea una vita basata nantu à e vostre attitudini versu questu in quale tali esperienze negative sò automaticamente attratte. Tuttu dipende di l'orientazione di u nostru statu di cuscenza è questu pò cambià solu s'ellu rivisemu e nostre credenze è cunvinzioni nantu à a vita è dopu cambiassi. Per esempiu, uni pochi d'anni fà, prima ch'e aghju vinutu in cuntattu cù u cuntenutu spirituale, era una persona assai ghjudiziale è condescendente. Questa attitudine svalutante versu l'altri populi era una parte integrante di a mo vita, di u mo propiu subconsciousu, è cusì aghju ghjudicatu automaticamente tuttu è tutti chì ùn s'adattanu micca à a mo propria visione di u mondu cundizionata. Ma dopu hè vinutu un ghjornu quandu, per via di una forte espansione di a cuscenza, aghju avutu a realizazione chì eiu stessu ùn aghju micca u dirittu di ghjudicà a vita di l'altri o i so mondi di pensamentu. Per a prima volta in a mo vita, aghju avutu a cunniscenza di quantu era cundannibile è simplicemente sbagliata a mo attitudine, è aghju cuminciatu à furmà una visione nova è, soprattuttu, senza giudiziu di a vita.

A mo cunniscenza in quellu tempu hè stata brusgiata in u mo subconsciousu è in u risultatu aghju avutu, per a prima volta, una riprogrammazione di u mo propiu subconscious..!!

In i ghjorni chì seguitanu, sta nova cunniscenza brusgiata in u mo propiu subconsciousu è ogni volta chì mi ghjudicava à mè o à l'altri populi, aghju immediatamente cessatu stu ghjocu, almenu in quantu à i mo ghjudizii. Dopu qualchì settimana, avia riprogrammatu u mo subconsciousu tantu chì ùn aghju quasi mai ghjudicatu a vita di l'altri o i so pinsamenti. Aghju sguassatu e mo attitudini negativi precedenti è, dopu, aghju creatu una nova vita, una vita in a quale aghju solu cessatu di ghjudicà l'altri persone è invece cuntinuau à rispettà è valurizà a vita di l'altri.

Una vita pusitiva pò nasce solu da una mente pusitiva, una mente chì ùn hè più influenzata da e credenze è e credenze negative..!!

In ultimamente, questu hè ancu a chjave per realizà una vita pusitiva. Si tratta di rivisà e nostre credenze negative, cunvinzioni è idee nantu à a vita, ricunnoscenduli è poi creà una basa da quale solu emerge una realità pusitiva. Si tratta di riprogrammà u nostru propiu subconsciousu è quellu chì maestru di st'arti pò, à a fine di u ghjornu, creà una vita da quale elli è quelli chì li circondanu prufittà assai. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment