≡ Menu
ghiandola pineale

Per via di un risvegliu cullettivu chì hà pigliatu proporzioni sempre più grandi in l'ultimi anni, più è più persone si trattanu di a so glàndula pineale è, per quessa, ancu di u terminu "terzu ochju". U terzu ochju / glàndula pineale hè stata cumpresa per seculi com'è un organu di percepzioni extrasensoriali è hè assuciatu cù una intuizione più pronunzia o un statu mentale allargatu. In fondu, questa supposizione hè ancu curretta, perchè un terzu ochju apertu hè in ultimamente equivalente à un statu mentale espansu. Puderia ancu parlà di un statu di cuscenza in quale ùn hè micca solu l'orientazione versu l'emozioni è i pinsamenti più elevati, ma ancu un sviluppu incipiente di u so propiu putenziale intellettuale. E persone chì, per esempiu, anu una cunniscenza di u mondu illusoriu chì ci circonda è, à u stessu tempu, anu infurmazione impurtante in quantu à a so propria origine (possibilmente ancu capaci di risponde à e dumande fundamentale nantu à a vita o anu ancu sviluppatu un grande interessu in elli) puderia avè un terzu ochju apertu.

A nostra glàndula pineale - u terzu ochju

Glàndula Pineale è SonnuIn a teoria di chakra, u terzu ochju hè equiparatu cù u chakra di a fronte è significa saviezza, autocunniscenza, percepzioni, intuizione è "cunniscenza supersensoriale". E persone chì u terzu ochju hè apertu, per quessa, sò generalmente una percepzione aumentata, sò significativamente più sensibili è, à u stessu tempu, anu una capacità cognitiva assai più pronunciata - vale à dì queste persone anu ghjuntu à una autocunniscenza impurtante in quantu à a so propria origine è si ricunnosce più è più. più. Per quessa, una certa imparzialità è a libertà di ghjudiziu sò ancu incluse quì, soprattuttu chì una mente biased è chjusa ci chjude da a cunniscenza chì ùn currisponde micca à a nostra visione di u mondu. L'attivazione di u terzu ochju ùn pò micca esse furzata, ma hè u risultatu d'un prucessu in u quale si sviluppa continuamente mentale è spirituale è guadagna una visione cumpleta di a vita. Questu include insights in l'urìggini propiu è u mondu in generale (capiscendu u sfondate di e circustanze planetarie guerriere - penetrendu in u mondu illusoriu cù u so spiritu). Ebbè allora, cum'è diciatu prima, a nostra glàndula pineale hè un organu chì hè assuciatu cù u nostru terzu ochju.

L'attivazione di u terzu ochju ùn pò micca esse furzata, ma hè un prucessu constantu in quale noi, cum'è l'omu, cresce fora di noi stessi è sviluppà micca solu u nostru propiu intellettuale, ma ancu u nostru putenziale emutivu .. !!

A glàndula pineale hè un organu chì hè quasi essenziale per l'esperienze supernaturali è l'intuizioni spirituali. In u mondu d'oghje, però, a glàndula pineale di parechje persone s'hè atrofiata per via di avvelenamentu fisicu è mentale permanente. Ci hè parechje ragioni per questu. Da una banda, sta atrofia hè ligata à u nostru modu di vita antinaturale attuale.

Melatonina è serotonina

Melatonina è SeratoninaNoi stessi focalizemu a nostra propria attenzione nantu à a creazione di circustanze / cundizioni chì sò alluntanati da a vita naturale, chì hè in parte dovutu à una visione di u mondu materialmente orientata ("iperattività" di e nostre menti egoistiche - identificazione sustinuta). Per quessa, i pinsamenti / emozioni negativi, un statu mentale ignorante è una dieta antinaturale causanu ancu "calcificazione / atrofia" di a nostra glàndula pineal. In ultimamente, sta atrofia hè assai contraproducente, perchè a nostra glàndula pineale hè rispunsevule per a nostra capacità cognitiva spirituale. I scientisti suspettanu chì a nostra glàndula pineale pò pruduce a sustanza chì altera a mente DMT (dimethyltryptamine), chì pò esse truvata in ogni locu in a natura. Altrimenti, a nostra glàndula pineale hè ancu rispunsevule per una cundizione fisica, mentale è spirituale sana. In questu modu, cuntrola u nostru propiu clock internu è aiuta à regulà u nostru ritmu di u sonnu. In questu cuntestu, a nostra glàndula pineale pruduce melatonina da a serotonina (una sustanza messageria chì hè spessu referita cum'è l'hormone di u sensu bonu), per quessa chì una glàndula pineale chì funziona bè hè quasi essenziale per un ritmu di sonnu sano (a melatonina hè una hormona). chì, simpliciamente, regula i nostri cuntrolli di u corpu di ritmu ghjornu-notte).

U nostru benessiri mentale, emutivu è fisicu hà una influenza significativa in a funzione è a qualità di a nostra glàndula pineale, per quessa chì un spettru armoniu / pusitivu di pinsamenti hè particularmente impurtante per una glàndula pineale chì funziona bè.. !!

Siccomu a melatonina hè prodotta da a serotonina in a glàndula pineal, per esse precisa ancu da i pinealocytes in a glàndula pineal, u nostru propiu benessiri, vale à dì u nostru equilibriu mentale, ghjucà un rolu micca insignificante. E persone chì soffrenu di cunflitti interni o ancu di depressione di l'umore puderianu dunque avè menu melatonina (menu serotonina), chì puderia causà u so ritmu di u sonnu à soffre. Puderete avè un tempu più difficiuli di dorme o ùn esse micca ricuperatu cumplettamente dopu à u sonnu.

Un statu mentale sbilanciatu, chì à u turnu hè dovutu à diversi cunflitti interni, ùn solu prumove u sviluppu di e malatie, ma ancu affetta u nostru ritmu di sonnu.. !!

In ultimamente, stu prucessu illustra chì una mente disarmoniosa pò definitivamente impactà negativamente i nostri mudelli di sonnu. A menu serotonina chì u nostru corpu pruduce, menu melatonina a nostra glàndula pineale pò pruduce, per quessa chì l'angoscia mentale puderia mette in modu di un ritmu di sonnu sano. In quantu à questu, si tratta sempre di a stessa cosa. Per migliurà a nostra qualità di vita, hè cunsigliu di scopre a nostra propria sofferenza mentale o cunflitti interni è poi risolve / risolve. À u stessu tempu, una dieta naturali seria ricumandata, perchè una dieta adattata ùn solu rinforza u nostru sistema di mente / corpu / spiritu, ma ci permette ancu di "pulizziari" a nostra glàndula pineal. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment