≡ Menu
l'amore di sè stessu

Un forte amori di sè stessu furnisce a basa di una vita in quale ùn avemu micca solu l'abbundanza, a pace è a felicità, ma ancu attrae circustanze in a nostra vita chì ùn sò micca basati nantu à a mancanza, ma in una freccia chì currisponde à u nostru amori stessu. Tuttavia, in u mondu guidatu da u sistema di l'oghje, solu pochi di persone anu un amori di sè stessu pronunciatu (Mancanza di cunnessione cù a natura, quasi nisuna cunniscenza di u so propiu terrenu primariu - ùn hè micca cunnisciutu di l'unicità è a specialità di u so propiu esse.), fora di u fattu chì andemu attraversu prucessi d'apprendimentu fundamentale in innumerevoli incarnazioni, per mezu di quale solu pudemu ghjunghje à u veru putere di u nostru amori stessu dopu qualchì tempu (prucessu di diventà sanu).

Eliminate carenze - immerse in abbundanza

Eliminate carenze - immerse in abbundanzaChì sempre più persone ammaistranu a so incarnazione per via di un cambiamentu cullettivu generale (cum'è difficiuli chì pò esse per certi persone per imaginà) è avvicinendu a vostra vera natura basatu annantu à l'amore stessu, ma ùn serà micca un cumpunente principale in questu articulu. Mi piacerebbe fucalizza più nantu à u nostru veru sè, basatu annantu à l'abbundanza, è ancu signalà l'impurtanza temporale di e nostre strutture EGO. In questu cuntestu, per via di diverse personalità di l'EGO, noi l'omu tendenu à creà una realità (in quale ci immersi per ragioni di autoprotezzione), chì à u turnu nasce da un statu di cuscenza in quale hè presente una mancanza d'amore di sè stessu. . In u risultatu, allora attraemu circustanze in a nostra vita chì ùn sò micca basati nantu à l'abbundanza, ma in a mancanza. In ultimamente, questu si riferisce à e circustanze di vita più diverse chì avemu allora sperienze è sò spessu cunfunditi per errore cù a vera abbundanza. Per esempiu, pudemu attruverà i partenarii da un statu di carenza, ma allora sò i partenarii di relazione chì anu ancu sperimentatu strutture di carenza currispundenti è in questu sensu serve a nostra propria prosperità mentale è emutivu in una manera assai speciale. Certamente, i cunflitti non risolti è altre strutture sò spessu nascenu in una relazione, ma questu hà una qualità completamente diversa quandu attraemu un cumpagnu mentre chì simu assai vicinu à a nostra vera natura (ancu s'ellu ci sò circustanze in cui tutti dui andemu inseme, versu. pienezza, per seguità / maestru, - ma cum'è tutti sapemu, l'eccezzioni cunfirma a regula).

Quandu aghju veramente cuminciatu à amà mè stessu, aghju liberatu da tuttu ciò chì ùn era micca sanu per mè, da l'alimenti, a ghjente, e cose, e situazioni è tuttu ciò chì mi tirava giù, luntanu da mè stessu. In prima l'aghju chjamatu "egoismu sano". , ma oghje sò chì questu hè "auto-amore". – Charlie Chaplin..!!

Una persona automaticamente sempre attrae in a so vita ciò chì sò è ciò chì radiate, ciò chì currisponde à a so propria freccia. Una lege fundamentale chì hè irreversibile, sì, chì veramente ci affetta in permanenza per via di a nostra capacità di risonanza (Tuttu hè energia, frequenza, vibrazione → spiritu).

Avvicinà à a nostra vera natura

Avvicinatevi à a nostra vera natura - i miraculi saranu allora Cum'è andemu in u percorsu di u nostru amori di sè stessu o di u percorsu di u nostru veru esse, avemu ancu resonate cù una larga varietà di persone è situazioni, attraversu incarnazioni. Ma postu chì andemu à traversu diverse persunalità EGO nantu à a strada di divintà sanu, avemu ancu attrae circustanze di vita currispundenti, vale à dì circustanze chì currispondenu à a nostra struttura EGO temporale, chì ùn hè in alcun modu riprovevuli, u cuntrariu, cum'è in u sopra Solu allora hè. hè pussibule per noi di ricunnosce strutture currispundenti in modu direttu. E personalità di l'EGO currispundenti sò ancu assai impurtanti in questu cuntestu, solu perchè ci danu identificazione. Altrimenti, siccomu ùn avemu micca cuscenza di a nostra vera natura (abbundanza, amore, divinità, natura, verità, saviezza, pace, etc.), ci sentimu persu in l'internu (ùn averemu micca identificazione vera). Una persona chì perciò sperimenta personalità currispundenti, per esempiu qualcunu chì s'identifica fermamente cù i beni materiali, per quessa, hà bisognu di sta identificazione per avè una struttura tempuranee da a quale pò piglià l'energia (se sta identificazione hè soddisfatta per l'acquistu di beni materiali, Chì avissi esse accumpagnatu da un sentimentu pusitivu per un pocu tempu). Tuttavia, una tale personalità EGO porta à parechji prublemi à longu andà, solu perchè hè basatu annantu à a mancanza, invece di l'abbundanza cum'è a nostra vera natura.

L'amore è a cumpassione sò i fundamenti di a pace mundiale - à tutti i livelli. – Dalai Lama..!!

In una cullaburazione, per esempiu, ùn puderebbe micca dà à u vostru cumpagnu alcuna libertà, o, per via di a vostra propria mancanza di fiducia in sè stessu (auto-confidenza = esse cuscenza di sè stessu - veru sè, basatu annantu à l'abbundanza / natura, divinità, etc.) è l'orientazione materiale (quellu prima chì currisponde à l'esempiu mintuatu) portanu ogni tipu di restrizioni è cumplicazioni. A mancanza di cuscenza di i dui partenarii seria allora accumpagnata da sentimenti insoddisfatti à longu andà. Sia chì i dui vedanu à traversu questi mudelli inseme, cresce inseme, si separanu o restanu in questu mudellu finu à a fine di a so incarnazione dipende di voi, ancu s'è e migliori cundizioni attualmente prevalenu per esce da a vostra propria personalità EGO o per ricunnosce queste. mudelli sustinibili.

I miraculi succedenu

I miraculi succedenuSiccomu ci muvimu attualmente à un ritmu rapidu Età d'oru Quandu andemu versu questu è, in u risultatu, assai persone si avvicinanu significativamente à a so propria natura vera, circustanze completamente diverse diventeranu apparenti. Appena vi avvicinate à a vostra vera natura, iè, avete digià ricunnisciutu è sbulicatu assai strutture di carenza è andate versu diventà sanu, i miraculi succedenu veramente, perchè allora attraemu circustanze di vita, partenarii è mudelli in a nostra vita. à u turnu, currisponde à a nostra vera natura (a freccia di a vera natura). Hè tandu l'abbundanza naturali attraversu quale avemu automaticamente, da i nostri cori, attrae ciò chì era sempre destinatu à a nostra vera natura. I scontri currispundenti sò allora accumpagnati da una intensità completamente diversa è, soprattuttu, prufundità per via di a maturità psicologica. Un saccu di gang sò stati rotti è l'incondizionalità è a libertà sò prima. I partenarii sò allora percepiti in modu completamente diversu. Tocchi è carezze nascenu da una forte apertura / pienezza di u core è ponu, in modu magicu, fà trimulà in l'internu. I cunnessi mentali si cristallizzanu più è più forte, solu perchè diventate cuscenti di (attrae) sti cunnessione, chì venenu da a vostra pienezza. Questa abbundanza naturale và ancu in manu cù un affittu di tutti i nostri sensi. Quandu si tratta di sè stessu è di u mondu, diventate significativamente più attenti è sperimentate una visione significativamente più nitida, l'audizione, l'odore è, sopratuttu, u sentimentu.

U caminu à l'abbundanza naturali si faci nantu à l'incarnazioni è spessu pò esse rocciosa è difficiule. In u listessu modu, ùn ci hè micca una strada generale chì ogni persona deve piglià versu l'abbundanza. Per via di a nostra individualità è perchè rapprisentamu u percorsu, a verità è a vita stessa, hè impurtante quì di ritruvà sè stessu, autodidatta, cunfidendu in a so strada è a so origine. Semu i creatori di a nostra propria realità è travaglià ancu nantu à temi completamente individuali. I nostri camini sò dunque cumplitamenti sfarenti è ognunu hà bisognu di i so impulsi unichi, ancu s'è, à a fine di u ghjornu, portanu à a listessa autorità, à dì à a vera natura divina.. !!

I vostri putenzi intuitivi forti permettenu di capisce chì tuttu hà u so significatu è chì site sempre à u mumentu bellu è in u locu ghjustu. Inseme à questu, avemu ancu agisce sempre più da u nostru core è sperienze un esse chì avemu amparatu à amà in tutti i so aspetti. Iè, per via di a nostra vera natura, per via di l'abbundanza chì vene cun ellu, avemu ancu sperimentatu un forte amori di sè stessu à u stessu tempu. È per via di l'attuali tempi assai energetichi, tutti pudemu andà sempre più versu un statu currispundente. In particulare quandu permettemu i nostri cori à apre è si rende à u svegliu spirituale / spirituale. I miraculi saranu tandu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 🙂 

Lascia un Comment