≡ Menu
energia di u core

Ddu civiltà umana hà attraversatu un cambiamentu spirituale massivu dapoi parechji anni è hè in una circustanza chì porta à un approfondimentu fundamentale di u so propiu esse, vale à dì chì unu ricunnosce sempre più l'impurtanza di e so strutture spirituali, diventa cuscenza di u so putere criativu è s'appoghja. (ricunnosce) strutture sempre più basate nantu à l'apparenza, l'inghjustizia, l'antinaturalità, a misinformazione, a mancanza, i blocchi è e paure ùn devenu più un sicretu (menu è menu persone ponu scappà - Putere cullettivu - Tuttu hè unu, unu hè tuttu).

U nostru core cum'è una porta dimensionale

U nostru core cum'è una porta dimensionaleIn certi di i mo ultimi articuli aghju attiratu ripetutamente l'attenzione à u fattu chì a nostra energia di u core hè una parte essenziale di u prucessu assuciatu di diventà sanu (chì à u turnu hè andatu per innumerevoli incarnazioni), rapprisenta. U nostru core, da quale nasce un campu d'energia unicu / vitale è chì hè dunque rispunsevuli di innumerevoli prucessi fundamentali, soprattuttu da un puntu di vista sottile / energicu, serve cum'è una chjave impurtante per l'esperienza / creazione di stati di cuscenza, chì à u turnu. sò influenzati da l'Using our own heart intelligence. Per quessa, entra in l'energia di u nostru core hè di primura impurtante (Simile à ciò chì succede quandu si sperienze sperienze ombre, chì à a fine di u ghjornu mostranu u modu per apre u vostru core) è hè strettamente ligata à e circustanze di a vita chì sò accumpagnate da a pace, l'amore, a saviezza è l'abbundanza. A nostra energia di u core o u nostru core serve ancu com'è una porta attraversu quale, quandu hè apertu, pudemu immerse in dimensioni completamente novi. E dimensioni sò generalmente riferite à diversi stati di cuscenza (U nostru statu attuale di cuscenza solu rapprisenta una dimensione - chì hè per quessa chì pudemu dunque immerse in novi dimensioni creendu un novu statu di cuscenza.), a situazione hè simile cù a 5a dimensione, chì hè stata annantu à tutti i labbra per parechji anni. U nostru core o a nostra energia di u core, quandu hè cumplettamente in flussu naturali, per quessa, rapprisenta un fattore fundamentale quandu si tratta di a manifestazione permanente di un statu di cuscenza, da quale a so volta nasce una realità carattarizata da abbundanza, felicità è amore incondizionatu diventa.

Mente / cuscenza chì s'hè sviluppata in una nova direzzione ùn pò micca turnà à a so vechja dimensione .. !!

U listessu vale ancu per a creazione di stati di cuscenza da quale pudemu travaglià capacità straordinarie / magiche (per esempiu, levitation, teleportation, telekinesis, etc.).

L'impurtanza di a nostra energia di u core

energia di u coreU nostru core o in u nostru veru statu d'essere è l'energia di u core fluente chì vene cun ellu, ùn ci hè micca limiti. Dunque ci privamu solu di stati currispondenti di cuscenza / capacità quandu ci identificemu cù a nostra mente (di solitu subconsciente) è dopu sò sottumessi à limiti autoimposti (qualcosa cusì ùn hè micca pussibule, ùn funziona micca, ùn possu micca fà, - bluccà credenze / cunvinzioni - prugrammi, - analizà / prisentanu qualcosa da a mente cum'è invalidu, - a ricerca di l'impossibile, perchè qualcosa pò. t travaglià). Ma più avemu agitu da u nostru core è più simu arradicati in a nostra abbundanza naturale è sò ancu più è più cunvinti di u nostru putere di creazione illimitatu, più credemu in noi stessi è, sopratuttu, più avemu stabilitu i nostri limiti è capisce chì nunda ùn hè impussibile, chì l'impussibile riflette solu i limiti chì avemu impostu à noi stessi (legittimata in u so spiritu). U flussu naturali di a nostra energia di u core hè dunque unu di l'aspetti più impurtanti. Ùn hè per nunda chì innumerevoli tentativi sò stati fatti (dipoi millaie d'anni) per manteneci intrappulati in a paura è, soprattuttu, in un core bluccatu (Questu ùn hè micca destinatu à esse una ripartizione di culpa, perchè noi stessi ci permettenu di esse intrappulati / imbuttati in blocchi - a rispunsabilità principale hè cun noi.). U sviluppu / cuscenza di e nostre capacità intellettuale / creativa, cù un core dilatatu, hè una sfida per cuntrullà e famiglie. (In fondu va ancu più in fondu, keyword: entità, - guerra trà a luce è a bughjura, - cum'è à grande scala, cusì in una piccula scala, cum'è à l'internu, cusì fora) pone u più grande periculu perchè sta cumminazione naturale / fundamentale ci rende completamente liberi è rinforza una cunnessione cù a natura è a nostra divinità interna.

Fiducia in u vostru core. Apprezzà a so intuizione. Sceglite di lascià a paura è apre à a verità è vi svegliate à a libertà, a chiarezza è a gioia in l'essere. – Moji..!!

In listessu modu, una circustanza currispundente hè sempre accumpagnata da un statu in quale simu sanu sanu, perchè e malatie, l'anziane è l'altri fenomeni distruttivi ponu sempre esse tracciati in cunflitti chì ùn sò micca solu caricate a nostra mente (è in cunseguenza mette una tensione in tuttu u nostru ambiente cellula, - mente → urganismu - u spiritu règula nantu à a materia), ma ancu mantene u nostru core bluccatu (ancu s'ellu si portanu in ultimamente à l'apertura di u nostru core - vive in a bughjura hè impurtante). E malatie nascenu, cum'è tuttu in (a nostra) esistenza, in u nostru spiritu, cum'è a salute, a guariscenza o l'abilità straordinaria nascenu in u nostru spiritu. Ebbè, in fine, hè per quessa chì a nostra mente, cunnessa à u nostru core, hè una cumminazione cusì putente chì pudemu usà per rompe tutte e fruntiere è ancu creà una vita di libertà, abbundanza, amore è saviezza. È questu hè esattamente ciò chì succede oghje nantu à u nostru pianeta, vale à dì chì più è più persone sperimentanu una apertura aumentata di i so cori è ancu una cuscenza aumentata di u so propiu putere di creazione. Una rivoluzione, cuminciendu in u nostru spiritu, chì hè penetratu da a nostra energia di u core cumpletamente fluente (è questu ùn hè micca attivatu da a coercizione, ma cum'è sta cunnessione hè nata in noi stessi - a sentemu), hè dunque imminente è, soprattuttu, l'espansione. chì vene cun ellu di u nostru spaziu internu, versu una vita senza limiti (chì vene cun miraculi / prima inimaginable). Tempi magichi sò avanti. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò ringraziatu per ogni sustegnu 🙂 

Lascia un Comment