≡ Menu

Ci sò 7 diverse lege universale (chjamate ancu e lege ermetiche) chì affettanu tuttu ciò chì esiste in ogni mumentu è locu. Sia à u livellu materiale o immateriale, sti liggi sò prisenti in ogni locu è nimu esse vivente in l'universu pò scappà di sti liggi putenti. Queste liggi sò sempre esistite è sempre seranu. Ogni espressione creativa hè furmatu da queste liggi. Una di sti liggi hè ancu chjamatu si riferisce à u principiu di a mente è in questu articulu vi spiegheraghju sta lege in più detail.

Tuttu nasce da a cuscenza

U principiu di u spiritu dichjara chì a fonte di a vita hè u spiritu creativu infinitu. Spiritu regula nantu à e cundizioni materiali è tuttu in l'universu hè custituitu è ​​nasce da u spiritu. Spiritu significa a cuscenza è a cuscenza hè l'autorità suprema in esistenza. Nunda ùn pò esse senza cuscenza, per ùn esse espertu. Stu principiu pò ancu esse appiicatu à tuttu in a vita, perchè tuttu ciò chì avete in a vostra propria vita pò esse tracciatu solu à u putere criativu di a vostra propria cuscenza. Sè a cuscenza ùn esistia, ùn si pudia sperimentà nunda, tandu ùn ci saria micca materia è l'omu ùn pudia campà. Puderia sperimentà l'amore senza cuscenza? Chì ùn funziona ancu, perchè l'amore è l'altri sentimenti ponu esse sperimentati solu per a cuscenza è i prucessi di pensamentu resultanti.

Per quessa, l'omu hè ancu u creatore di a so propria realità attuale. A vita sana di l'essere umanu, tuttu ciò chì qualchissia sperimenta in a so esistenza, pò esse tracciatu solu à a so cuscenza. Tuttu ciò chì unu hà mai fattu in a vita hè statu prima cuncipitu in pensamentu prima di esse realizatu à u livellu materiale. Questu hè ancu una capacità umana speciale. Grazie à a cuscenza, pudemu furmà a nostra propria realità à vuluntà. Pudete sceglie per voi stessu ciò chì sperimentate in a vostra vita è cumu si tratta di ciò chì avete sperimentatu. Semu rispunsevuli di ciò chì succede à noi in a nostra vita è cumu vulemu furmà a nostra vita futura. Esattamente u listessu modu stu testu, e mo parolle scritte ponu esse tracciate solu solu à u mo campu mentale. Prima, i frasi / passaggi individuali sò stati pensati da mè è dopu l'aghju scrittu quì. Aghju realizatu / manifestatu u pensamentu di stu testu à un livellu fisicu / materiale. È hè cusì chì a vita travaglia. Ogni attu fattu hè statu pussibule solu per via di a cuscenza. Azzioni chì sò stati prima cuncipitu à u livellu mentale è poi implementati.

Ogni effettu hà una causa currispondente

U principiu di a menteIn cunseguenza, postu chì tutta l'esistenza hè solu una espressione spirituale, ùn ci hè micca una coincidenza. A coincidenza ùn pò micca esse solu. Per ogni effettu spirimintatu, ci hè ancu una causa currispundenti, una causa chì essenzialmente sempre nasce da a cuscenza, perchè a cuscenza rapprisenta a terra primaria di a creazione. Ùn pò esse micca effettu senza una causa currispondente. Ci hè solu a cuscenza è l'effetti resultanti. A mente hè l'autorità suprema in esistenza.

In ultimamente, hè per quessa chì Diu hè a cuscenza. Certi pirsuni pensanu sempre à Diu cum'è una figura materiale, tridimensionale. Una persona gigante, divina chì esiste in qualchì locu in l'universu è hè rispunsevule per a so esistenza. Ma Diu ùn hè micca una persona materiale, piuttostu Diu significa un vastu Meccanismu Cuscente. Una cuscenza enormosa chì forma tutti i stati materiali è immateriali è si individualizeghja è si sperimenta in a forma di incarnazione. Per quessa, Diu ùn hè mai assente. Diu hè permanentemente presente è si sprime in tuttu ciò chì esiste, basta à diventà cuscenza di novu. Hè per quessa chì Diu ùn hè micca rispunsevuli di u caosu pruduciutu in u nostru pianeta, à u cuntrariu, hè u solu risultatu di e persone energicamente densi. E persone chì pruducenu / realizanu u caosu invece di a pace per via di un statu di cuscenza bassu.

À a fine di u ghjornu, però, noi stessi sò rispunsevuli di u statu di cuscenza da quale avemu agitu. In ogni casu, avemu sempre a pussibilità di cambià permanentemente u nostru statu di cuscenza, perchè u spiritu hà u rigalu di espansione constante. A cuscenza hè u spaziu-temporale, infinita, chì hè per quessa chì si espansione constantemente a so propria realità. In u listessu modu, a vostra cuscenza si allarga mentre leghje u testu. Ùn importa micca ancu se pudete fà qualcosa cù l'infurmazioni o micca. À a fine di u ghjornu, cum'è stendu in u lettu è fighjate in daretu à u ghjornu, truverete chì a vostra cuscenza, a vostra realità, hà sviluppatu cù l'esperienza di leghje stu testu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment