≡ Menu

U principiu ermeticu di a polarità è di u genere hè una altra lege universale chì, simpliciamente, dice chì fora di a cunvergenza energetica, solu i stati dualitarii prevalenu. I stati polaritarii ponu esse truvati in ogni locu in a vita è sò impurtanti per u prugressu in u so sviluppu spirituale. S'ellu ùn ci era micca strutture dualitarie, allora unu seria sottumessu à una mente assai limitata perchè ùn saria micca cuscente di l'aspetti polaritarii di l'esse. puderia studià.Per esempiu, cumu si deve capisce è apprezzà l'amore s'ellu ci era solu l'amore è ùn pudia micca avè una sperienza antagonista.

A doppia presenza hè assai impurtante per u vostru propiu sviluppu!

Per quessa, a dualità hè impurtante per amparà da stu principiu di vita. Semu tutti l'ànime incarnate chì sò nati in stu mondu materiale è avè esperimenti pusitivi è negativi per via di a dualità. Queste sperienze serve u nostru sviluppu fisicu è mentale. Esperienze è avvenimenti negativi sò pigliati da u nostru mente egoista generatu. Semu tutti i creatori di a nostra propria realità è per quessa pudemu sceglie quale sperienze vulemu avè è in quale direzzione vulemu chì a nostra vita si move. In cunsiquenza, noi stessi sò rispunsevuli di se manifestemu avvenimenti pusitivi o negativi in ​​a nostra realità. Ma l'esperienze negative sò impurtanti per pudè amparà da elli, per acquistà una visione più profonda di a so psiche.

dualitàPerchè avemu a capacità di sperienze esperimenti negativi, avemu capitu chì avemu solu bisognu di sti esperimenti più bassi per amparà da elli chì sò impurtanti per a nostra propria prosperità. A negatività in a forma di dulore, odiu di sè stessu, dulore, etc., cundensà u so propiu statu energeticu, ma sò assai utili per u prugressu in a vita, perchè da queste spirienzi apparentemente bluccanti tiramu assai forza, curagiu è sò capaci di fà. dopu à piglià assai forza (I più grandi lezioni in a vita sò amparati da u dulore). In più di questu, e strutture dualitarie sò ancu impurtanti per sperimentà a separazione da Diu o divinità. In fondu tuttu ciò chì esiste hè Diu perchè tuttu ciò chì esiste, tutti i stati materiali è immateriali sò solu l'espressione di una cuscenza generale chì si individualizeghja per l'incarnazione è si sperimenta in permanenza. Siccomu l'essere umanu hè solu una entità sottile è in tutte e so facette hè custituitu cumpletamente di energia / cuscenza, simu Diu stessu. Ma Diu o e strutture energetiche basi ùn anu micca polarità. Creemu solu stati dualitarii noi stessi, questi nascenu da a nostra cuscenza, sò creati da ellu.

Tuttu hà dui lati !

Tuttu hà 2 latiIn u nostru mondu fisicu ci sò sempre dui lati. Per esempiu, postu chì ci hè u calore, ci hè ancu u friddu, postu chì ci hè a luce, ci hè ancu a bughjura, chì hè veramente solu l'absenza di luce è vice versa. Tuttavia, i dui lati sò sempre inseme, perchè in fondu tuttu hè oppostu è unu à u stessu tempu. U caldu è u fretu sò diffirenti solu in chì i dui stati anu una freccia sfarente, un mudellu energeticu diversu. Ma i dui stati sò custituiti da a listessa struttura di basa sottile omnipresente è ùn ponu esiste senza a so opposizione. Hè esattamente u listessu cù una bocca o una medaglia, i dui lati sò diffirenti è ancu formanu una medaglia in a so sanu. Stu principiu pò ancu esse applicatu à l'omu. U principiu di a polarità è di u genere dice ancu chì tuttu in a dualità hà elementi femine è maschili. I stati maschili è femini si trovanu in ogni locu.

A feminità pò esse solu per via di a masculinità è vice versa, è ancu i dui partiti sò custituiti da una sola è listessa polarità di blocchi basi di a vita, i dui partiti sò cuscenti di a cuscenza è creanu a so propria realtà cun ella. Per quessa, tuttu hè maschile è femina à u stessu tempu. E donne anu aspettu masculinu è l'omi anu aspettu femminile. Dui elementi cumplitamenti sfarenti è ancu sò unu in a so perfezione. Hè u listessu cù tuttu in a vita. U nostru cervellu, per esempiu, hà un hemisferu maschile è femina (destra - hemisferu di u cervellu femminile, manca - hemisferu di u cervellu masculinu).

Luntanu da a dualità ci hè solu "Sò"

Luntanu da a dualità, solu i stati senza polarità prevalenuLòggicamenti, solu i stati dualitarii prevalenu in a dualità, ma fora di a dualità ci sò solu stati senza polarità, chì puri sò (sò = prisenza divina, postu chì unu hè u creatore di a so realità attuale). Luntanu da l'avvenimenti passati è futuri (u passatu è u futuru esistenu solu in a nostra mente) ci hè solu u presente eternu, un mumentu in espansione chì hè sempre statu, hè è serà. Quandu unu s'identifica cumplettamente cù a so Presenza Divina è agisce solu fora di e strutture attuali, ùn ghjudica più è ùn divide più e cose / avvenimenti in bè o male, allora a dualità hè superata.

Allora cuminciate à piantà di evaluà e situazioni è vede solu l'aspettu divinu di esse in tuttu. Per esempiu, ùn si distingue più u bonu è u male, postu chì si capisce chì stu pensamentu nasce solu nantu à a basa di a so propria mente di ghjudiziu. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment