≡ Menu
regularità

U principiu ermeticu di a currispundenza o di l'analogie hè una lege universale chì si face sempre in a nostra vita di ogni ghjornu. Stu principiu hè sempre presente è pò esse trasferitu à diverse situazioni di vita è custellazioni. Ogni situazione, ogni sperienza chì avemu hè in fondu solu un specchiu di i nostri sentimenti, u nostru mondu mentale di pinsamenti. Nunda succede senza una ragione, postu chì u casu hè solu un principiu di a nostra basa, mente ignorante. Tuttu chistuciò chì percivemu in u mondu esternu hè riflessu in a nostra natura interna. Cum'è sopra - cusì sottu, cum'è sottu - cusì sopra. Cume à l'internu - cusì senza, cum'è senza - cusì à l'internu. Cum'è in u grande, cusì in u picculu. In a rùbbrica dopu spiegheraghju esattamente ciò chì sta lege hè tutta è quantu ferma a forma di a nostra vita di ogni ghjornu.

Ricunniscenza di u grande in u picculu è u picculu in u grande !

Tutta l'esistenza hè riflessa in scala più chjuca è più grande. Ch'ella sia parti di u microcosmu (atomi, elettroni, protoni, cellule, batteri, etc.) o parti di u macrocosmu (galaxie, sistemi solari, pianeti, persone, etc.), tuttu hè simile perchè tuttu hè custituitu da a stessa energia, sottile. struttura basica di a vita.

U grande in u picculu è u picculu in u grandeIn fondu, u macrocosmu hè solu una maghjina, un specchiu di u microcosmu è vice versa. Per esempiu, l'atomi anu strutture simili à i sistemi solari o pianeti. Un atomu hà un nucleu intornu à quale l'elettroni orbitanu. E galaxie anu nuclei attornu à i quali orbitanu i sistemi solari. I sistemi solari anu un sole à u centru intornu à quale giranu i pianeti. L'altri galassie cunfinanu cù e galassie, altri sistemi solari cunfinanu i sistemi solari. Cum'è in u microcosmu in l'atomu seguita u prossimu. Di sicuru, a distanza da a galaxia à a galaxia ci pari gigantesca. In ogni casu, sè vo site a dimensione di una galaxia, a distanza per voi stessu seria cum'è normale cum'è a distanza da casa à casa in un quartiere. Per esempiu, e distanze atomiche ci parenu assai chjuche. Ma da u puntu di vista di un quark, e distanze atomiche sò enormi quant'è e distanze galattiche sò per noi.

U mondu esterno hè un specchiu di u mo mondu internu è viciversa !

A Legge di Corrispondenza hà ancu un effettu putente nantu à a nostra propria realità, nantu à a nostra propria cuscenza a. U modu chì ci sentimu in l'internu hè cumu sperienzemu u nostru mondu esternu. À u cuntrariu, u mondu esternu hè solu un specchiu di i nostri sentimenti internu. Per esempiu, se mi sentu male, allora fighjulà u mondu esternu da stu sentimentu. Se sò fermamente cunvinta chì tutti ùn sò micca gentili per mè, allora purteraghju stu sentimentu in l'esternu è serà ancu cunfruntatu cù una grande quantità di malatie.

Siccomu ne sò tandu fermamente cunvinta, ùn cercu micca l'amicizia, ma solu l'amicizia (si vede solu ciò chì vulete vede) in a ghjente. A vostra propria attitudine hè decisiva per i mumenti formativi chì succede à noi in a vita. S'è m'alzatu in a matina è pensu chì u ghjornu serà male, allora solu esse cunfruntatu cù l'avvenimenti cattivi, postu chì eiu stessu assume chì u ghjornu serà male è solu vede u male in questu ghjornu è e so situazione.

Sò rispunsevuli di a vostra propria felicità!

A vostra propria felicitàS'ellu mi svegliu prima matina da un vicinu chì taglia u prato, possu arrabbià è dì à mè stessu: "Micca più, u ghjornu principia bè". alzati, i mo cumpagni sò attivi è avà li uniu cun euforia: "Se mi sentu male o depressu è per quessa ùn aghju micca l'energia per mantene u mo appartamentu in ordine, allora u mo statu internu hè trasferitu à u mondu esternu. E circustanze esterne, u mondu esternu poi si adatta à u mo mondu internu. Dopu un tempu relativamente pocu tempu, aghju da esse cunfruntatu cù un disordine autoiniziatu. Se aghju assicuratu un ambiente piacevule di novu, serà ancu notu in u mo mondu internu, induve mi sentu megliu.

Allora u cambiamentu principia sempre in sè stessu. Se mi cambiassi, allora tuttu u mo ambiente cambia ancu. Tuttu ciò chì esiste, ogni situazione chì create sè stessu, sempre nasce prima in u vostru propiu mondu cuscente di pinsamenti. Per esempiu, s'è andate à cumprà subitu, allora fate solu per via di a vostra imaginazione mentale. Immaginate d'andà à cumprà subitu è ​​rializeghja stu scenariu per mezu di l'azzione attiva, manifestate i vostri pensieri à un livellu "materiale". Semu rispunsevuli di a nostra propria felicità o mala sorte (ùn ci hè micca una strada per a felicità, perchè a felicità hè a strada).

Ogni esistenza hè un universu unicu, infinitu!

Tuttu ciò chì esiste, ogni galaxia, ogni pianeta, ogni umanu, ogni animali è ogni pianta hè un universu unicu è infinitu. Ci sò prucessi fascinanti in u fondu di e strutture internu di u cosmosu chì sò senza limiti in a so diversità. In l'omu solu ci sò trilioni di cellule, miliardi di neuroni è altre strutture microcosmichi innumerabili. U spettru hè cusì grande è diversu chì noi stessi rapprisentanu un universu illimitatu in un universu circundatu da universi. Stu schema universale pò esse trasferitu à tuttu è tutti, postu chì tuttu emerge da a stessa fonte energetica.

Propiu ieri sò andatu à spassighjà per a furesta. Pensu à quanti universi ponu esse truvati quì. Mi pusò nantu à un troncu d'arburu, fighjulà in a natura è vitti innumerevoli criaturi. Ogni animale, pianta è locu era piena di vita fascinante. Ch'ella sia insetti o arbre, i dui criaturi irradianu tanta vita è unicità chì eru ghjustu colpitu è ​​toccu da a cumplessità naturale. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment