≡ Menu
Volk

Per uni pochi di ghjorni è simane ci hè stata una situazione energetica chì hà veramente tuttu. Ricevemu constantemente influenze forti in quantu à a freccia di risonanza planetaria, chì favurizeghja umore assai speciale è stati di trasfurmazioni. Queste influenze forti, chì à u turnu sò in parte rispunsevuli di vibrazioni in u campu magneticu di a nostra terra, ghjunghjenu à u statu cullettivu di cuscenza è attivanu cambiamenti fundamentali.

Cambiamentu cullettivu

Un umore di cambiamentu pò esse sentitu in ogni locuQuesti cambiamenti sò particularmente carattarizati da u fattu chì noi, cum'è l'omu, ripensemu à noi stessi è acquistendu una visione più profonda di u sistema illusoriu attuale. Per d 'altra banda, u nostru propiu statu d'essere vene ancu in prima è i prucessi di trasfurmazioni è di purificazione sò messi in muvimentu (esploramu e nostre origini spirituali, sviluppemu un interessu spirituale, affruntà e dumande fundamentali, sperimentà l'amore per a natura è ottene in generale. , gradualmente, una comprensione spirituale più larga.). In u risultatu, noi umani sperienze un sviluppu mentale è emutivu massivu. Stu sviluppu pò esse assai gentile o tempestoso (di solitu e duie fasi sò passate - sperienze dualitarie). Attualmente ci truvemu in una fase in quale un numeru splusivi di cambiamenti sò in effettu. In ultimamente, ci hè una crisa in parechji livelli di esistenza, chì ùn hè micca solu notevuli internamente, ma ancu esternamente (u nostru statu internu hè sempre trasferitu à u mondu esternu, per quessa chì u mondu esternu hè una prughjezzione di u nostru mondu internu). Soprattuttu, pudete vede questu in e reazzione di innumerevoli pupulazioni chì resistenu oghje di più in più è si stendenu à u sistema (a ghjente espone sempre più circustanze basate nantu à a disinformazione è l'illusione). Di sicuru, sta intensità hè ancu espressa in altri livelli di esistenza, iè, pò esse osservatu in tutti i lochi, ma devu dì personalmente chì sta circustanza trasformativa hè assai forte spressione in u populu, almenu in u mumentu.

Hè estremamente maravigghiusu a rapidità chì u cullettivu si sviluppa oghje è ricunnosce e cunnessione, soprattuttu in quantu à u sistema illusoriu. Un cunfrontu cù l'infurmazioni pertinenti hè dunque diventatu sempre più inevitabbile, perchè l'esposizione di u sistema falsu si sparghje oghje cum'è u focu è ghjunghje à più è più persone. U cullettivu s'avvicina versu una massa critica, chì, quand'ella hè ghjunta, inautumàticu, principià un cambiamentu tamantu (azzione attiva)... !!

In questu sensu, si sente chì ùn ci hè mai statu tante manifestazioni, ribellioni (contr'à u stabilimentu esistenti - pseudo-governi) è interrugazioni (dispute) di u pseudo-sistema esistente cum'è oghje. Infine, almenu in Germania, Chemnitz hà ancu cuntribuitu una grande parte à sta circustanza, vale à dì chì una altra parte di a pupulazione "svegliata" (in questu casu un "svegliu" chì si riferisce à vede à traversu u sistema illusoriu) chè a versione L'avvenimenti, chì à u turnu ci sò stati servuti da parechji media mass media, sò stati à u turnu fermamente dubitati micca solu da parechji stranieri, ma ancu da i manifestanti quì, chì sò stati infine assai screditati (parole chjave: agenti incogniti - pagani di disturbatori, micca un dirittu-). wing mob , tutti i participanti sò stati riuniti inseme è qualchì volta chjamati un pacchettu da i pulitici, distorsioni di fatti è discrediting di e persone in modu di prutege un pianu chì à u turnu vole esse implementatu da i guvernatori pupi - ulu - Kaufman - Morgenthau).

Sempre più scintille iniziali

Volk In quantu à Chemnitz è a pulitica di rifuggiati, publicheraghju ancu un altru articulu separatu (un tali articulu hè statu in l'opere di 1-2 settimane, ma ùn aghju micca pussutu finisce ancu - hè ancu un tema assai criticu assai di infurmazione di fondo differente deve esse pigliatu in contu, chì hè per quessa chì ci vole assai tempu è sforzu à compie). Ebbè, in ogni casu, u discontentu in a pupulazione hè assai notevuli è u fattu chì un grande ripensu hè in azzione ùn pò micca esse trascuratu. Di sicuru, ci sò sempre persone chì ùn anu micca entratu in cuntattu cù questi temi (chì hè assolutamente bè), ma si pò vede chjaramente una tendenza versu u "despertu cullettivu". Sembra chì ùn ci hè mai statu tante persone chì anu guardatu in u sfondate di u sistema di farsa è anu ancu ricunnisciutu chì quelli in u putere rapprisentanu solu l'interessi di diverse famiglie private ("famiglie obsesionate da u putere" - per dì innocu, chì in turnu cuntrullà u sistema bancariu, Controlling states, industries and mass media institutions - I know I repeat myself and spiegà e cose assai spessu per via di parechji novi lettori, ma avà vi reiterà chì questu ùn hè micca una "teoria di cuspirazione" è chì questu parolla vene da a guerra psicologica è hè destinatu hè statu stabilitu in modu di cundizzioni di e massi contru à certi prublemi è di pudè ridicule idee sistema-critica currispundenti) è in u risultatu attu micca per u populu, ma contru à u populu. In ultimamente, questa hè una circustanza per quale ùn sò micca solu innumerevoli esempi, ma chì ponu ancu esse ricunnisciuti in tutti i livelli di esistenza. Agiscenu deliberatamente contru à u populu è rapprisentanu solu i so interessi o l'interessi di quelli chì sò daretu à elli.

Ancu s'ellu ci hè attualmente assai disordine in u paese (s), si deve dì chì avemu sempre, inevitabbilmente, andendu versu una età in quale a pace, a ghjustizia, a prosperità finanziaria, a libertà, a salute è l'amore seranu manifestati in tuttu u mondu. bordu. Questa ùn hè micca una utopia, ma una circustanza chì, cum'è hè stata citata parechje volte, ci ghjunghjerà à u 100%. E ancu s'è l'esperienze dualitarie sò impurtanti è sò assai prisenti (spristendu in discontent), soprattuttu à l'iniziu, vale à dì quandu ricunnoscemu miccanismi individuali di u sistema apparente, duvemu ancu capisce quì chì a strada per una età pacifica si trova à traversu u nostru fà. qualcosa succede, soprattuttu quandu noi stessi rapprisentanu u cambiamentu / incarna a pace chì vulemu per u mondu.. !! 

Si tratta di implementà scopi assai precarii, per quessa chì a ghjente deve esse mantenuta chjuca, malata è ignurante. E persone chì sò critichi di u sistema sò dunque deliberatamente silenziu, almenu questu hè ciò chì pruvate di fà. Ebbè, per vultà à u tema core, tante inconsistenze, campagni di propaganda, mezze verità è disinformazione sparse da u sistema sò attualmente scuperte chì ci hè un umore massivu di cambiamentu.

Un umore di cambiamentu pò esse sentitu in ogni locu

Volk L'attuali "dirigenti" ùn sò micca solu sbagliati innumerevoli, ma si esponenu ancu per dichjarazioni paradossali, azzioni contraddittorie è ancu per via di pulitiche altamente immorali, discutibili è contraddittorie, chì hè per quessa chì perdenu sempre più sustegnu in a pupulazione (è nò, questu. L'articulu ùn hè micca pensatu à esse contru à i "dirigenti" o piuttostu à dichjarà li cum'è supposti "nemici", hè simplicemente ripiglià fatti è spiegà e circustanze. In ultimamente, queste persone sò ancu in un prucessu di svegliu spirituale è prima o dopu. averà ancu da adattà / affruntà stu prucessu, hè inevitabbile). E persone in u sistema amparanu chì e cose ùn sò micca cum'è li vulianu esse è per via di u risultatu perde sempre più a fiducia in u "statu" (è tutte l'istituzioni è i rapprisentanti chì vanu cun ellu). Invece, e so capacità creative sò ricunnisciute è si sviluppa a fiducia in e so capacità. In ultimamente, noi umani simu creatori putenti, rapprisentanu u spaziu di a creazione stessu è avemu un putenziale enormu, chì à u turnu hè attualmente più ricunnisciutu è manifestatu. Ci hè attualmente una circustanza trasformativa chì pare chì ghjunghje à proporzioni senza precedente. Se guardate l'ultimi anni, mesi è settimane, ùn hè micca surprisante chì e cose sò ghjunte à questu puntu (fora di u fattu chì ci hè stata una situazione energetica estremamente forte per settimane). È in fine si sviluppanu più è più circustanze, chì à u turnu riflettenu è acceleranu una trasfurmazioni currispundenti.

L'energia seguita sempre a nostra propria attenzione, chì hè per quessa chì duvemu fucalizza largamente nantu à una transizione trasformativa pacifica è armoniosa. Hè spessu cunsigliatu ancu di ùn pagà micca attinzioni à tuttu u sistema illusoriu, almenu in un sensu educativu, perchè cum'è aghju dettu, l'energia seguita a nostra propria attenzione è ciò chì ci focalizemu diventa più forte è hè ancu sperimentatu più forte da altre persone. . In ogni casu, pensu chì hè cusì apprupriatu per offre u spaziu à tuttu, almenu ogni tantu, solu perchè hè impurtante è prumove un ripensu cumpletu. In u mo parè, questu hè assolutamente ghjustificatu, soprattuttu s'ellu hè fattu cù una intenzione pacifica, fora di u fattu chì l'umore è e reazzioni opposti ponu ancu esse cumpresi è rapprisentanu una parte di u principiu di u sconvolgimentu.. !!  

Sia l'innumerevoli (sette) osservatori chì sò stati chjusi da i servizii sicreti, i rivolti in u paese per via di a catastròfica pulitica di rifuggiati (cum'è aghju dettu, google Hooton - Kaufmann - Morgenthau, ci sò ragioni per chì a pulitica di rifuggiati deve esse infurzata). cù tutte e nostre forze è perchè ancu e persone chì criticanu a pulitica di rifuggiati sò tutti difamati cum'è Nazis - u mo articulu seguitarà prestu), a tempesta di Firenze attualmente in furia nantu à a costa est di i Stati Uniti o a tempesta tropicale Mangkhut, chì hè in furia in Cina è Filippine. (fora di a manipulazione di u clima via Haarp è co., questu illustra ancu a purificazione è a trasfurmazioni di u nostru pianeta), o sia l'innumerevoli "picculi" cunflitti in tutti i paesi, chì riflettenu ancu un ripensu di a pupulazione è l'azzioni contraddittorie di u " pseudo dirigenti" (per esempiu, Hambacher Forst). A scala hè sempre più grande è u fattu chì simu attualmente in una onda trasformativa ùn pò micca esse disguised. Pudemu dunque ancu esse curiosi di vede cumu si svilupperà stu prucessu in e settimane è i mesi à vene è in quantu l'effetti seranu notevuli. Ma una cosa hè certa: "U prucessu in quale l'umanità si trova oghje hè irreversibile è ghjunghje à più persone ogni ghjornu. Hè dunque solu questione di tempu prima chì una rivoluzione generalizata si manifesta. È quì, di sicuru, parlu di una rivoluzione pacifica in quale noi, cù e nostre capacità sensibili è i nostri cori aperti, ponemu i fundamenti per un mondu novu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

+++ Seguici in Youtube è abbonate à u nostru canale +++

Lascia un Comment