≡ Menu
manghjà

In u mondu d'oghje, più è più persone cumincianu à esse vegetariani o ancu vegani. U cunsumu di carne hè sempre più rifiutatu, chì pò esse attribuitu à una riorientazione mentale cullettiva. In questu cuntestu, assai persone sperimentanu una cuscenza completamente nova di nutrimentu è, dopu, acquistà una nova cunniscenza di a salute, nutrimentu è soprattuttu per l'impurtanza di l'alimenti naturali.

L'animali deve esse eliminati da u menu

A verità nantu à u cunsumu di carne

Fonte: https://www.facebook.com/easyfoodtv/

Cumu hè statu citatu parechje volte in i mo articuli, stu cambiamentu in a nostra propria cuscenza nutrizionale hè u risultatu d'un cambiamentu tremendu, per mezu di quale ùn solu ricunsidemu i nostri abitudini alimentarii, ma diventemu ancu più sensibili, orientati à a verità (sistema- criticu) è cuscente (vivu in armunia cù a natura). Ricunnoscemu di novu cunnessione prufonda in quantu à a nostra propria origine è cuminciamu à manifestà una circustanza completamente nova. U fattu chì più è più persone manghjanu oghji vegetariani o vegani ùn hè dunque micca una tendenza, cum'è spessu si dice, ma hè una cunsequenza inevitabbile di u cambiamentu intellettuale attuale. A ghjente capisce di novu chì u cunsumu di carne porta innumerevoli prublemi cun ella è hè piuttostu preghjudiziu à a nostra salute.

Per via di un mutamentu tremendu, chì hà scatenatu i primi cambiamenti cullettivi maiò, soprattuttu in u 2012, sempre più persone cumincianu à campà vegetariana, vegana o piuttostu naturali. Questa ùn hè ancu una tendenza, ma una cunsequenza sempre crescente di un ciculu còsmicu di novu iniziatu.. !! 

Perchè fora di innumerevoli residui d'antibiotici o ancu energie / infurmazioni negativi chì sò ancorati in a carne (animali in l'allevamentu di fabbrica o in generale animali chì ùn anu micca avutu una vita cumpleta prima di esse macellati, trasfirìanu a so paura, i so sentimenti negativi à u so corpu,). chì poi cunsumemu di novu), a carne hè unu di i generatori di l'acidu cattivi (proteini animali è grassi cuntenenu aminoacidi chì formanu l'acidi cattivi in ​​u nostru corpu) è per quessa mette una tensione à u nostru ambiente cellulare (Otto Warburg - nisuna malatia pò sviluppà in una ambienti di cellule alkaline è ricche d'ossigenu, mancu cancru).

L'assassiniu di altri esseri viventi

EGO - ECO

Fonte: https://www.facebook.com/easyfoodtv/

Inoltre, sicuru, ci hè l'assassiniu di l'animali ogni ghjornu per u cunsumu di carne. Iè, permettemu di piglià a vita di l'altri esseri viventi, principalmente per suddisfà u nostru sensu di u gustu (ancu se spessu ùn pudemu micca ammette questu per noi stessi, l'esseri umani sò addicted to carne). È per via di una visione egoista chì l'animali sò di menu valore cà l'omu, certi persone ùn anu mancu ricunnosce cum'è assassiniu. L'assassiniu di l'animali hè vistu assai più cum'è una necessità inevitabbile. Tuttavia, innumerevoli animali sò torturati, tenuti prigiuneri è assassinati ogni ghjornu. In fondu, questu hè un fattu orribile chì ùn pò micca esse zuccheratu in ogni modu. Ebbè allora, in u seguente video ligatu quì sottu, hè spiegatu novu in una manera assai speciale perchè noi l'omu ùn avemu micca u dirittu di piglià a vita di l'altri esseri viventi. U vegan Philip Wollen parla in un dibattitu d'etica nantu à u cunsumu di carne è sustene a necessità di ùn cunsumà più prudutti animali. Un video assai eccitante chì possu solu ricumandà à tutti.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment