≡ Menu

U venneri, u 13 di nuvembre di u 11.2015, hè accadutu in Parigi una seria di attacchi sconvolgenti, per i quali innumerevoli innocenti anu pagatu cù a so vita. L'attacchi anu scuntatu a pupulazione francese. In ogni locu ci hè a paura, a tristezza è a rabbia senza limiti à l'urganisazione terrorista "IS", chì hè stata rispunsevuli di sta tragedia immediatamente dopu à u crimine. U ghjornu 3 dopu à sta catastrofa ci sò sempre assai inconsistenzi è numerosi dumande senza risposta, chì generalmente cuntribuiscenu à ancu più incertezza. Chì ghjè u sfondate attuale di questi attacchi terroristi?

I maestri daretu à l'attaccu

Quandu aghju intesu parlà di l'attacchi à a fine di u venneri sera, era cumplitamenti sconvoltu emotivamente. Ùn pò micca esse u casu chì tante persone innocenti avianu da perde a so vita di novu è chì una carica cuncentrata di soffrenza è terrore hà ritrovu u so modu in u core di a ghjente. Un friddu mi curria da a spina, seguita da a mo mente intuitiva, chì m'hà signalatu subitu chì questi attacchi eranu assai prubabilmente una operazione falsa bandiera. Ci hè ancu boni motivi per quessa. A maiò parte di l'attacchi terroristi in l'ultimi anni, decennii è ancu seculi sò stati falsi azzioni di bandiera.

I pulitichi ùn anu nunda à dì !!!Tali attacchi terroristi sò stati messi in scena da l'elite per avanzà l'interessi pulitichi è ecunomichi d'elite. Per esempiu, l'assassiniu di l'Arciduca Franz Ferdinand è a so moglia Sophie Chotek, Duchessa di Hohenberg in u XXu seculu (un assassiniu pianificatu occidentale chì hà iniziatu a Prima Guerra Munniali), o a Siconda Guerra Munniali resa pussibule da u finanziamentu è u cuntrollu occidentali. In u 20 ci sò stati l'attacchi à u Word Trade Center, chì sò stati messi in scena da u guvernu di i Stati Uniti per avè legittimazione per l'intervenzione in Afganistan da una banda è per mantene l'imaghjini di l'inimicu musulmanu / islamicu da l'altru. U terzu aspettu era l'accumulazione massiva di e nostre misure di monitoraghju.

Questu include, frà altre cose, l'aviò di passageru Boeing 777 mancante (Vulu MH 370), chì hè statu abbattutu da l'elite per via di diritti di patenti / discrepanze di patenti. Si tratta ancu di u volu MH17, chì hè statu sparatu da u guvernu ucrainu occupatu in nome di l'elite per influenzà a ghjente per inizià è legittimisà una pussibile guerra imminente cù a Russia. L'attaccu à a rivista satirica Charlie Hebdo hè statu ancu pianificatu è realizatu da l'elite (e strutture di putere d'elite cuntrollanu i nostri servizii sicreti, guverni, corporazioni, media, etc.). Tutti issi attacchi è cunflitti, chì eranu assai crudeli è disprezzanti di a ghjente, ùn sò micca ghjunti per casu. Ci era un mutivu per ogni attaccu. L'attuale serie di attacchi ùn hà micca fattu senza ragione.

Quale sò i culpevuli ?

Finanziamu i terroristiU ghjornu 1 dopu à l'attacchi, i terroristi si trovanu saltu avè una carta d'identità quasi intacta chì furnisce infurmazioni specifiche nantu à i perpetratori. In u stessu ghjornu, i nostri media mainstream anu annunziatu chì u Statu Islamicu era rispunsevuli di a serie di attacchi, postu ch'elli avianu scrittu annantu. Sti indicazioni mi bastavanu per capisce chì l'attacchi di Parigi eranu ancu un'operazione di falsa bandiera.

IS hè basicamente solu una cunsequenza o una sumente cuntrullata è cuntrullata di a pulitica periculosa di i Stati Uniti. L'USA, l'Arabia Saudita è Israele anu finu à avà finanziatu IS assai generosamente. Questi guverni furnì sta urganizazione cù innumerevoli armi per destabilizzà a regione intornu à Siria cù l'aiutu di l'urganizazione IS. Hè ancu offrittu l'uppurtunità di dipintà l'Islam cum'è una "religione terrorista" (a listessa cosa hè accaduta cù Al Qaeda, una urganizazione fundata è furmatu da a CIA). U terrore è l'orrore sò stati spargugliati deliberatamente in Francia per ottene diversi scopi d'elite. Un scopu di questu, chì avà hè stata largamente mancatu, hè a demonizazione di l'Islam. Dopu à l'attaccu à Charlie Hebdo, assai pirsuni furmò l'opinione chì i musulmani o l'Islam eranu a radica di tutti i mali è chì unu deve esse a paura di sta religione. In ogni casu, cù questu attaccu più recente, hè statu chjaru direttamente da a maiò parte di a pupulazione internaziunale chì u terrore ùn hè micca basatu annantu à alcuna religione è chì questi terroristi ùn anu nunda di fà cù l'Islam.

Ùn si tratta micca di l'implementazione di una fede divina o di una ideologia divina per forza di l'arme. I membri di l'urganizazione IS ùn sò micca esecutori di una vulintà divina. Questi assassini sò fanatichi, malati mentali, luntanu da a realità. Ma questu hè precisamente u gruppu di destinazione chì pò esse manipulatu, massivamente lavatu u cervellu è furmatu da i servizii sicreti ecc. : Malati mentali, psicosi di u tipu schizofrenicu. I membri di a fede di l'Islam anu fattu attacchi à Charlie Hebdo. Quì, ancu, l'Islam hè dipintu cum'è l'iniziatore è u catalizzatore di u terrore).

L'Islam ùn hà nunda à fà cù u terrore !

L'assi di u maleAttualmente, i media ùn culpiscenu più specificamente l'Islam, ma solu u Statu Islamicu, per queste atrocità. U primu ùn funziona più, cum'è più è più persone ricunnosce è capiscenu e cunnessione globale. L'amichevule vicinu musulmanu vicinu ùn hà assolutamente nunda à fà cù questi attacchi.

Hè un omu cum'è tutti l'altri chì volenu solu campà in pace è sicurezza suciale. Questu hè esattamente ciò chì l'Islam insegna. A pace è a cunniscenza trà i populi è chì noi l'omu simu in fondu tutti listesse, cù rispettu di e nostre diverse individualità. Nimu hà u dirittu di ghjudicà a vita di l'altru. Discrediting quelli chì sò profondamente arradicati in a so religione alimenta solu a rabbia è l'odiu. L'attentati attuali in Parigi eranu destinati à sensibilizà l'Europa à a guerra. L'attacchi terroristi eranu a legittimità per questu. U presidente francese Monsieur Hollande hà subbitu subitu utilizatu a parolla "guerra" in a so retorica. "C'est la guerre". L'USA, l'Arabia Saudita è Israele vulianu utilizà l'urganizazione IS per destabilizzà a regione intornu à Siria. Dopu tuttu, a Siria hà risorsi minerali preziosi.

In ogni casu, u presidente sirianu Assad hà pensatu à liberà u so paese da u regnu di u dòricu esclavu (una volta, era tutta l'interessi ecunomichi. In questu cuntestu, u mercatu di l'energia internaziunale hè una chjave chjave). A destabilizazione sperata ùn hà micca travagliatu, in ogni modu, cum'è altri paesi cum'è a Russia si precipitò per aiutà à Siria. Per quessa, tuttu hè avà fattu da i "putenzi chì sò" per "salvà" a situazione dopu à tuttu. Chì succede attualmente ? A Francia hà dichjaratu guerra à l'IS. Attacchi aerei sò stati immediatamente lanciati in Siria. L'attacchi terroristi di u 13.11.2015 di nuvembre di u XNUMX sò a ghjustificazione per questu. Questa intenzione hà scontru subitu cù un sustegnu incondizionatu da e massi larghe di a pupulazione francese.

A viulenza genera a viulenza !

Albert EinsteinTuttavia, sti atti recenti di guerra ùn finiscinu micca una guerra; u spargimentu di sangue crea solu più sangue. "Un ochju per un ochju, un dente per un dente" era digià scrittu in a Bibbia. A risposta à questu hè certamente novi attacchi terroristi, chì ùn saranu micca solu limitati à a Francia o à l'Europa, ma di sicuru averà una portata glubale.

U mondu hè ghjustu per esce di novu. "U diavulu hè veramente disoccupatu, noi umani facemu solu u so travagliu". In questu cuntestu, hè assai discutibile per mè di reagisce à l'attacchi terroristi cù azzione militare immediata. U guvernu americanu stessu ammette chì l'invasione di l'Iraq dopu l'attacchi à u World Trade Center hè statu un sbagliu puliticu maiò. L'ambivalenza di l'azzione di a maiò parte di a ghjente cunsiste in u fattu chì unu ùn hè micca dispostu à accettà tali attacchi o eccessi viulenti in qualunque forma, ma à u stessu tempu esige immediatamente contramisuri chì ùn sò micca inferjuri à elli. Chì tuttu ciò chì hà da fà cù l'umanità ? I nostri azzioni sò ancu incompatibili cù i principii di a fede cristiana. ISIS, chì pare esse una vera minaccia glubale, deve esse fermatu.

A pussibilità di questu hè certamente quì. A spedizione d'arme è u sustegnu di a pupulazione deve esse finitu u più prestu pussibule. L'affari di u petroliu, cù quale l'IS hè principarmenti finanziatu, duverebbe prestu prestu à un stop. Sfurtunatamente, sta idea di desideriu ùn pò esse attualmente implementata, postu chì certi guverni beneficianu ancu assai di l'acquistu di stu oliu relativamente prezzu. In fine, u circhiu chjude quì. Siccomu i sviluppi ùn sò micca sempre prevedibili, e cose pò volte esce da a manu. U nostru mondu attuale è l'omu mudernu apparentemente necessitanu una certa quantità di manipulazione, altrimenti tuttu ùn funziona micca bè. Questu include i guverni chì fomentanu in modu intelligente l'odiu, cumunicanu a necessità di cunflittu militare, è pruducenu armi per furnisce à altri paesi / urganisazioni. Tuttu sta ipocrisia è doppiu standard di u populu in fine significa solu chì e strutture di putere elitiste ponu fà cun noi umani ciò chì volenu. Dopu tuttu, pudemu esse manipulati à vuluntà, completamente duminati da un grande cartellu puliticu. Un gran numaru di pirsuni sò oghji sprimenu a so sulidarità è cumpassione cù un ritrattu Francia Facebook.

Ùn vi sbagliate micca, pensu chì hè assai bonu chì a ghjente si tratta di questu prublema è esprimenu a so cumpassione. Sfurtunatamente, avvenimenti cum'è quelli chì sò attualmente in Francia accadenu ogni ghjornu. L'unicu mutivu chì questu ùn hè micca diventatu trasparente hè a mancanza di copertura da i nostri media, per qualsiasi mutivu. Tuttu hè sottumessu à una censura sottile è generale.

Parechje persone mori ogni ghjornu

I bugie di u punenteGhjovi scorsu, più di 40 persone sò morte in Beirut dopu l'attacchi di l'IS. Circa un mese fà, 224 persone morse in un crash d'aviò russu annantu à u spaziu aereu egizianu (probabilmente ancu un tentativu d'assassiniu da IS). Un mese fà, un attaccu hè accadutu in a capitale turca Ankara in quale più di 100 persone sò state uccise. Disastri è tragedie umane accadenu ogni ghjornu.

Innumerevoli persone sò eseguite senza ragione. A volte, accadute avvenimenti chì superanu assai a scala di l'attacchi in Parigi. Quì a nostra pietà hè assai limitata. Perchè nò? Tali avvenimenti ùn pare micca esse particularmente impurtante per u NWO. Questa mancanza di rilevanza cuntribuisci à u fattu chì a copertura media hè assai scarsa. Cose cum'è questu sò generalmente discututi solu in una misura limitata. Cù rappurtazioni generalizati è intensivi, si pò suppone chì un terribili avvenimentu hè statu discututu solu per u scopu di appellu à a cumpassione è a sulidarità di noi cum'è umani.

Ci sò sempre scopi pulitichi è ecunomichi daretu. A stu puntu, vogliu fà chjaramente ch’e ùn cundannaghju nè mancu discreditu à nimu chì s’hè furmatu u so parè nantu à ciò chì si passa in Francia (quelli chì sò cunvinti di questu duveranu stà cusì). Tuttavia, hè a mo intenzione di nutà chì ogni azzione hà una causa è chì unu deve dumandà è riflette nantu à i so atti è azzioni. Hè u tempu di alzà. Ùn duvemu più sottumette à stu abusu ecunomicu, puliticu è mediaticu. Cum'è l'omu duvemu amparà à interrogà e cose cum'è l'avvenimenti geopolitichi è l'azzioni terroristi è à orientà noi è trattà cun elli da tutti i lati. Questu hè l'unicu modu chì pudemu ottene a libertà spirituale chì ci permette di avè una visione di u mondu senza preghjudiziu è aperta. Tutte e tragedie chì passanu nantu à u nostru pianeta sò assai crudeli. E cose succede ogni ghjornu chì sò oltre l'umanisimu è l'idealisimu.

L'attaccu in Parigi hè statu un avvenimentu terribili. Parechje persone innocenti hà pagatu per questu cù a so vita. Esprimu e mo più sincere condolenze à tutti i parenti è e famiglie chì passanu avà per tempi difficili perchè anu persu una persona cara. Pensu chì ùn ci hè nunda di peghju. Tuttavia, ùn devemu micca esse completamente spaventati o scuraggiati da queste azioni criminali. Semu u populu, simu u populu è duvemu cuntinuà à stà inseme è micca andà à un livellu chì ci manipula per u scopu di sottumissione. Infine, uni pochi di parolle rivoluzionarie : Ùn ci hè manera di a pace, perchè a pace hè a strada !

Lascia un Comment