≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu di u 31 d'ottobre di u 2018 hè principarmenti furmata da a luna, chì a so volta hà cambiatu in u signu di u zodiacu Leo à 03:41 a.m. è dapoi ci hà datu influenze per mezu di quale pudemu agisce assai più cunfidenti, ottimista è dominante in generale. . U signu di u zodiacu Leo si trova ancu in questu cuntestu, cum'è hè statu spessu citatu in certi articuli energetichi di ogni ghjornu. per l'autoreportratu è una certa orientazione esterna.

Luna si move in u signu di u zodiacu Leo

energia di ogni ghjornuMa l'alegria di a vita, un cumpurtamentu persistente, un umore produtivu è un entusiasmu assai più pronunzianu pò ancu manifestà per via di a "Luna Leo". Per questu mutivu, malgradu i movimenti energetichi in generale forti (almenu a qualità energetica attuale hè sempre assai forte è a probabilità hè alta chì u principiu di nuvembre principia ancu cù una tale intensità), l'iniziu di u novu mese puderia esse un impulsu internu più forte. sarà spirimintatu, ancu s'ellu ùn hè micca necessariu esse u casu, perchè fora di l'influenzi energetichi forti, a nostra orientazione spirituale attuale scorri ancu in questu è, soprattuttu, a misura in quale simu attualmente in armunia cù noi stessi. Tuttavia, u novu mese hè una occasione perfetta per scopre un novu terrenu è lascià vechji carichi. A luna in u segnu di u zodiacu Leo puderia certamente benefiziu di noi è esse rispunsevuli per noi di principià u novu mese in una manera motivante. Cumu l'aghju dettu, u mese d'ottobre à freccia estremamente alta era particularmente nantu à u nostru sviluppu ulteriore, l'autoreflessioni, a purificazione, a trasfurmazioni è a trasfurmazioni di circustanze disarmoniche in una scala assai grande.

Pruvemu di vede u megliu in tutti, per vede l'altru in u megliu lume pussibule. Questa attitudine crea subitu un sensu di vicinanza, una spezia d'affinità, una cunnessione. – Dalai Lama..!!

Di sicuru, u mesi chì vene serà certamente accumpagnatu da energie forti è puderia approfondisce stu prucessu di novu, ma invece di l'auto-riflessione generale (possibilmente trattà cun cunflitti internu), u coping appropritatu è a fioritura interna puderia ancu esse. Dopu tuttu, simu attualmente sperimentendu una accelerazione è in u prucessu di risvegliu spirituale, andemu versu una nova fase, à dì una fase d'azzione è di implementazione (incarnendu a pace chì vulemu per u mondu). In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment