≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 31 di Ghjennaghju di u 2020 hè principalmente furmatu da l'energii finali di ghjennaghju è l'influenzi di u ghjornu di u portale assuciatu. Per quessa, pudemu aspittà un altru splusivi versu a fine di u mese Mistura di energie è l'impulsi risultanti è l'autocunniscenza, chì à u turnu ponu o ancu venenu à noi.

U ghjornu finali di u portale

U ghjornu finali di u portaleIn quantu à questu, a qualità di l'energia attuale porta ancu cun ella ghjorni in quale noi stessi ùn avemu micca cambiamenti, espansione di a cuscenza (Ebbè, a vostra propria mente hè in espansione / espansione constantemente - ma sapete ciò chì aghju arrivatu), impulsi o ancu autocunniscenza, vale à dì i ghjorni chì ùn vedemu nunda di spiciali nantu à a nostra vita (in u nostru esse di ogni ghjornu) si nota, ùn sò quasi più prisenti. È dapoi u principiu di a dicada d'oru, sta situazione hè diventata ancu più intensa (cum'è quellu chì vene cun ellu qualità di tempu accelerata - U tempu, chì noi turnemu à a vita in a nostra mente pensendu in strutture tempurale - Solu allora u tempu si manifesta - si sente incredibilmente acceleratu - tuttu passa è emerge più veloce.).

Cuminciamu à apre ! 

In generale, a qualità attuale di a cuscenza cullettiva cresce tremendamente è ci avvicina sempre più in stati d'autorealizazione è accettazione. In questu cuntestu, l'autorealizazione hè ancu a parolla chjave per u prossimu mese di ferraghju. Lentamente, ma sicuramente, e temperature diventanu più dolci (inusual per questu tempu di l'annu) è pudete digià sente a primavera chì vene è l'aumentu di a temperatura. Sta circustanza pò esse trasfiruta 1: 1 à a realità cullettiva attuale, perchè dopu avemu ritiratu assai in i mesi di l'inguernu è avìanu approfonditu cumplettamente u nostru mondu internu (ci hè stata cuncessa a più incredibile autocunniscenza), si tratta avà di purtà a nostra cunniscenza interna in u mondu in forma di azzioni è atti.

A nostra autorealizazione vene prima ORA !!

A nostra propria autorealizazione vene dunque prima. In u risultatu, noi stessi diventemu più brillanti, più ligeri, espansione u nostru spiritu in direzzione di frequenza significativamente più alta è pigliate u mondu esternu cù a manu - ci rendimu noi stessi (Fora, e tampiratura crescenu - i ghjorni s'allunganu, e notti è e "ore scure" s'accorcenu - noi stessi apremu è purtemu a nostra luce in u mondu.). Ebbè, u listessu vale per a nostra propria autoaccettazione. Accumpagnatu da u cambiamentu acceleratu è, sopratuttu, u nostru propiu sviluppu spirituale ulteriore, vale à dì a cunniscenza di quale simu (U creatore), avete ancu principiatu à esse assai più ancorati in u presente è accettate e circustanze cum'è sò.

Sentite a perfezione di a vostra vita - chì avete creatu sè stessu cum'è creatore !!!

Per esempiu, aghju sappiutu accettà sta circustanza assai fermamente in i ghjorni passati è i pinsamenti da a mo parte nantu à e circustanze insoddisfatte sò stati rapidamente dissolti quandu aghju realizatu chì ùn ci hè nunda di male in questu unfulfillment autocreatu è in segundu chì tuttu deve accade esattamente. cusì - chì tuttu hè u mo sviluppu, serve a mo prosperità, u mo prugressu è, sopratuttu, u mo benessiri, chì u cumpletu cumpletu, in relazione à tutte e circustanze di a vita, hè in strada per mè in ogni modu - tuttu hè un divinu perfettamente coordinatu custruzzione in quale nunda ùn pò esse diversu. E postu chì noi stessi sempre attraemu qualcosa in a nostra vita o creanu qualcosa chì currisponde à e nostre idee, l'orientazione di u nostru mondu internu, e nostre credenze, i nostri sentimenti generali è, sopratuttu, l'imaghjini chì avemu di noi stessi, hè di novu, incredibilmente cumpletu. per perseguite sta idea sopra citata. Ebbè, à a fine, l'energia di ogni ghjornu d'oghje ci darà l'impulsi currispondenti è ci permetterà di sentu fermamente a nostra perfezione interna se ci apremu à ella. Semu tutti nantu à u megliu percorsu. Dunque, passate à traversu u portale apertu oghje è andate in a vostra autorealizazione - rompe tutte e fruntiere è sapete chì cù questu portale è ancu cù l'ultimu ghjornu di questu mese, attraversemu un novu limitu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment