≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu di u 31 di Ghjennaghju di u 2019 hè principalmente furmata da l'influenzi di a luna, chì hè sempre in u segnu di u zodiacu Sagittarius è, per via di e so influenze, ci dà idealista, ottimistu, orientatu à a libertà, amante di a pace è spiritualmente assai focu. l'umore pò. Solu in a notte à 01:48 a.m. a luna cambia à u segnu zodiacale Capricornu, induve stu signu di u zodiacu, chì hè principalmente assuciatu cù un sensu più forte di u duvere è una certa determinazione, hà da usà u novu mese.

Tira a forza da u friddu

energia di ogni ghjornuMa prima di questu, l'influenzi di a "Luna Sagittarius" è ancu l'influenzi cuncludenti di ghjennaghju anu un effettu nantu à noi, un mesi chì ci hà purtatu assai energie di cuscenza, trasfurmazioni è, soprattuttu, purificazione. Comu digià citatu parechje volte, u mese era veramente qualcosa di speciale è ci hà permessu di sperienze i più diversi stati d'animo (sentitu ancu più forte chè in i mesi di tempesta prima). In ultimamente, u prucessu generale di purificazione cullettiva hè in piena evoluzione è per via di l'espansione cullettiva assuciata (in una direzzione più spirituale / sensitiva), ci hè ancu dumandatu in a nostra vita di scaccià i vechji mudelli, chì hè per quessa chì pudemu esse assai forte cunfrontu cù mudelli currispondenti. (Si tratta di u nostru diventatu sanu, di disaccoppià u sistema di matrice, di a manifestazione di un statu di cuscenza chì hè carattarizatu da a libertà, l'amore, a saviezza è l'indipendenza). In u ferraghju, cuntinuerà dunque cù influenze forte currispundente è resta eccitante per vede in quale direzzione u viaghju cuntinuerà o in quale misura l'intensità di u cambiamentu cullettivu ci affetterà è cumu questu affetterà ancu a nostra propria prosperità mentale / emotiva affetterà (un articulu separatu u ferraghju seguitarà). Ebbè, l'ultimu ma micca menu, mi piacerebbe ancu andà in l'attuali fretu di novu assai brevi, chì pudemu prufittà in un certu modu. In questu cuntestu, sò statu ripetutamente affruntatu à piglià forza da u friddu invece di demonizà. Hè esattamente ciò chì aghju tenutu in mente è l'aghju ancu sentitu assai forte in l'ultimi ghjorni. Sò andatu per un caminu in u friddu parechje volte à ghjornu per uni pochi d'ora. Aieri ancu trè volte, ancu caminava per un boscu in u bughju per uni pochi ore (ancu scalzu in a neve per uni pochi di minuti - grounding).

Vive a vostra vita in tutti i modi pussibuli - bonu-malu, amaru-dolce, scuru-luce, veranu-invernu. Vive tutte e dualità. Ùn àbbia paura di sperienze, perchè più sperienza avete, più maturu diventerai. – Osho..!!

In questu sensu, aghju percepitu u friddu (è ancu u muvimentu) in modu completamente diversu, vale à dì, aghju utilizatu u friddu per mè stessu è mi focalizeghja nantu à l'aspetti pusitivi chì u friddu pò purtà cun ellu, à dì u sensu rinfrescante / svegliu (mentre chì u fretu toccu u mo corpu, soprattuttu a mo faccia), l'aria calmante chì vene cun ellu (è un respiru assai prufondu) è l'atmosfera spiciale chì vene ancu cù i ghjorni / notti friddi. À a fine mi sò veramente svegliatu drentu è ùn pudia piantà di vaghjime in e fureste. Era dunque estremamente piacevule è u fretu era assai liberatore (Di sicuru, ùn era micca una temperatura / friddu estremu - cum'è oghje in i Stati Uniti, ma ùn era micca sempre abituatu à sentu cusì còmode quì.). Quandu aghju ghjuntu in casa era u cuntrariu (a zona di cunfortu calda) è aghju veramente stancu. Un caffè + un pezzu di pane dopu sò ancu bè insulatu in l'internu. Ebbè, era dunque una sperienza interessante chì infine vulia sparte cun voi. Prestu scriverà ancu un articulu separatu è descriverà / ripiglià tuttu in assai più dettagliu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò ringraziatu per ogni sustegnu 🙂 

Joy of the day 31 di ghjennaghju di u 2019 - U tempu hè una illusione?gioia di a vita

Lascia un Comment