≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 31 di dicembre di u 2021 hè principalmente furmatu da e putenti influenze di transizione chì, à turnu, ci portanu à u prossimu annu assai magicu di sta decada d'oru. Sta transizione serà estremamente putente è ci purterà veramente in una qualità di energia completamente nova. Simu dunque cambià da una estremamente tempestosaè sopratuttu annu trasfurmativu in u prossimu annu ancu più cambiante ma ancu revelatore. In generale, simu tutti in l'anni di rivelazione o fundamentalmente ancu in i tempi finali (Si sente ancu cum'è l'ultima fase di i tempi finali - a fine di u vechju mondu).

I tempi di a fine sò accaduti

i tempi finiDapoi u principiu di a dicada d'oru, u vechju mondu, o piuttostu a matrice, hè statu massicciamente manuvra in un statu di decadenza, vale à dì chì u mondu illusoriu si dissolve à un ritmu massivamente acceleratu da tandu. Tutti avemu pussutu osservà stu prucessu perfettamente. Accuminciau in u primu annu di a dicada d'oru, vale à dì in u 2020, è principiendu a situazione globale critica, a disintegrazione di u vechju mondu hè stata iniziata. Da tandu, u sistema hè diventatu più è più fora di cuntrollu è a normalità di u sistema precedente, in quale parechje persone anu pussutu indulge in u sonnu prufondu longu, hè stata severamente disturbata. U chakra di a corona hè ancu attivatu in u cullettivu (da quì u nome cù C*****), chì hà iniziatu a cunnessione à u divinu. Questu hà attivatu una onda di persone chì si sveglianu, vale à dì assai persone cuminciaru à interrogà u sistema è u so sfondate, è ancu a presenza di a so propria mente. A situazione hè diventata più è più acuta è in 2021 stu prucessu hè statu purtatu à un novu livellu. A circustanza glubale hè stata intensificata, l'umanità hè stata spinta ancu più in un angulu è e maschere di l'apparenza sò state abbandunate altrettantu. Ma tutte queste misure pesanti in l'ombra sò impurtanti perchè alluntananu a strada di u novu mondu, vale à dì un mondu in u quale tutti i distruttivi, l'apparenza, l'illusione, a mancanza di cunnessione divina è a bassa spiritualità sò ridotti è in ritornu l'umanità ripiglià a so piena cunnessione à a natura è a divinità anu manifestatu. Un mondu d'oru hè per vultà è in 2021 passi assai grandi sò stati fatti per questu ritornu.

L'annu revelatore

L'annu revelatore Tutte e misure scure prumove solu a decadenza di u vechju mondu. Tuttu ciò chì ùn hè più basatu annantu à l'alta freccia o si rifiuta cumplettamente di fà si unisce à a decadenza di u vechju, tuttu u restu s'alza è si prepara per u novu mondu (a transizione in 5D - Decidiamu per noi stessi se entremu in malatia o guariscenza, in soffrenza o santità). Qualchidunu chì si tene sempre à questu hè appiccicatu à qualcosa chì ùn esiste più in u so core, perchè essenzialmente a vechja matrice hè digià stata dissolta, simu in una transizione diretta / cambiamentu (u mondu vechju / precedente ùn esiste più. È e cose ùn saranu mai più listesse, ciò chì hè necessariu, altrimenti u mondu torneria à dorme o à u mondu luntanu da a natura.). Ebbè, sempre, s'ellu ùn era micca accadutu nunda di questu, allora u mondu ùn saria ancu in un statu di sconvolgimentu, tuttu avia da accade esattamente in u listessu modu per chì e cose vechje puderanu falà è l'umanità si risvegliassi. I primi dui anni di a dicada d'oru puderia dunque esse percive cum'è estremamente tempestosa, stressante, restrittiva è scura, ma tutti questi sò i presagii di a manifestazione di un novu mondu. Avà entremu in u terzu annu di a dicada d'oru è dunque sperimentaremu un annu assai putente. À u livellu glubale è puliticu, a pressione certamenti aumenterà di novu è a bughjura s'aumenterà in cunseguenza, tutti pudemu aspittà chì. À u listessu tempu, però, questa crianza marca solu u cumpletu di u prucessu di ascensione generale. U più scuru suppostu diventa o più u sistema stringhje u mondu, più a so disintegrazione accelera. In esattamente u listessu modu, e persone chì sò ancu più profondamente dorme sò svegliate da l'azzioni dubbie di l'attori falsi. È l'annu dopu sta situazione serà purtata à l'estremu. Serà un annu revelatore cumpletamente, vale à dì un annu in quale una grande decadenza diventerà manifesta.

L'annu Jupiter

Innumerevoli circustanze illusorie seranu revelate à noi è avemu assai prubabilmente sperienze taglii severi in u sistema illusoriu esistente, tuttu in una scala senza precedente, ùn pò più esse altru. È di manera adattata, e stelle sò à u nostru latu. In più di u fattu chì una energia assai guerriera prevale sempre finu à marzu (è parechji astrologi vedenu un avvenimentu maiò di marzu, qualcosa di grande hè per succorsu), un novu regnu planetariu principia da marzu, per esse precisu da l'equinox di primavera, perchè dopu l'annu guerrieru di Saturnu finisci è Jupiter determina a qualità energetica di l'annu. I seguenti aspetti anu un effettu energeticu nantu à noi:

  • crescita
  • prudenza
  • abbundanza
  • prosperità
  • fertilità
  • gioia
  • felicità
  • uttimisimu
  • Expansion

Grazie à Jupiter, ci ghjunghjenu energie assai preziose è, soprattuttu, curative. Ci sò ancu trè mesi difficiuli finu à chì un cambiamentu energeticu speciale hè fattu, un cambiamentu chì beneficerà tutta l'umanità. In particulare quelli chì sò digià assai prufonda in u prucessu di risveglià sperimentaranu circustanze assai inspiranti. Tuttu hè direttu versu a guariscenza, a perfezione, a santità è a divinità. Qualchidunu chì porta sti valori in u so propiu spiritu ùn solu sperimentà a prutezzione permanente, ma ancu sperimentà cambiamenti altamente magichi. Cù questu in mente, ognunu gode di a celebrazione di transizione d'oghje è hà un felice annu novu. U terzu annu di a dicada d'oru principia. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment