≡ Menu
luna

L'energia di ogni ghjornu d'oghje hè sempre formata da a luna, chì à u turnu hà cambiatu in u segnu zodiacu Cancer à 00:26 a notte passata è ci hà dapoi influenze chì ponu fucalizza nantu à trattà intensivamente cù a nostra vita di l'ànima. Per d 'altra banda, a luna in u segnu di u zodiacu Cancer li piace ancu di tentazione di stà in u vostru propiu locu è di vede. Circunstanza per sperienze in quale a pace è a sicurità sò assai prisenti.

Versu a fine di u mese torna energie assai turbulente

Versu a fine di u mese torna energie assai turbulenteIn ultimamente, per quessa, l'umore di sognu sò sempre in primu pianu è pudemu ancu esse assai più sensibili o ancu più sensibili. I sogni più intensi ùn sò dunque micca rari, ancu s'è parechje persone sò attualmente sognu estremamente intensamente, chì ùn hè micca surprisante, perchè l'influenzi energetichi attuali sò quasi senza rivali in termini di intensità è questu pò significà solu chì ùn avemu micca solu l'aspettu di u passatu. solu sperienzemu incarnazioni o ancu visioni in i sogni, ma avemu ancu più processatu i mumenti di ogni ghjornu. Ebbè, almenu in quantu à l'energie, ieri Articulu di l'energia di ogni ghjornu Aghju dettu chì a Luna di Cancer hè perfetta à a fine di u mese per rivisione l'ultime settimane. U novu mese hè in turnu intruduttu cù a luna in u segnu di u zodiacu Leo, chì ci permette di principià nuvembre cù vigore, fiducia in sè stessu è, se ne necessariu, cun un umore produtivu. Infine, in l'ultimi dui ghjorni, i movimenti / impulsi energetichi massivi (vede a stampa sottu) ci anu righjuntu di novu, per quale l'influenzi di a luna di crabu pò esse rinfurzata di novu. Energie fortiA fine di uttrovi pò dunque esse accumpagnata di novu da una "fase di clarificazione" interna intensiva, è ancu ci mostra aspetti interni assai impurtanti. I nostri intenzioni internu, i sentimenti, i sogni è l'umore ponu dunque esse guardati da vicinu è l'aspetti currispundenti, chì à u turnu ùn sò micca in armunia cù e nostre ambizioni spirituali più internu, sò dunque messi à a prova. Tuttu ciò chì ci pesa solu internamente à longu andà, sia a prugrammazione antica (cumportamentu, mudelli di vita, etc.) o ancu altre caratteristiche disarmoniche, soprattuttu in questa transizione in a 5a dimensione (statu d'alta frequenza di cuscenza) è prima soprattuttu in sta fase attualmente estremamente energica (qui si pò ancu parlà di lascià / lascià esse o una trasfurmazioni). In ultimamente, ferma "eccitante" è pudemu aspittà per vede ciò chì l'ultimi ghjorni d'ottobre ci anu riservatu per noi.

Solu bisognu di una cosa in a vita: esse arradicatu in u presente. – Osho..!!

Ebbè, infine, ma micca menu, vogliu signalà un novu video mio, chì hè statu publicatu eri sera (legame à questu sottu à sta rùbbrica). In particulare, si tratta di u ritornu spessu citatu di un salvatore è per quessa chì in sè stessu significa qualcosa completamente diversu. Hè ancu spiegatu perchè unu rapprisenta u modu, a verità è a vita. In ogni casu, un video eccitante è, in u mo parè, impurtante chì possu ricumandà solu à ognunu di voi. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment