≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 30 di nuvembre di u 2019 hè principalmente furmatu da l'energii finali di nuvembre è dunque da l'energii di transizione di dicembre. In questu cuntestu, questu finisce ancu Nuvembre estremamente trasformativu è riallineante, un mese chì ùn solu ci hà datu un sguardu assai forte in a nostra vera vita interna, ma ci hà ancu cunfruntatu, soprattuttu in a seconda mità, cù e nostre ombre profondamente nascoste.

Influenzi energetichi per u mesi chì vene

Raramente un mese hè statu intensu o piuttostu magicu cum'è in u Novembre. Ma questu ùn era micca surprisante, perchè simu in fondu in una fase in quale simu esposti à aumenti di freccia permanente. Una magia sempre più forte hè dunque notevule per tutti noi, u listessu vale per una percepzione significativamente cambiata / più sensibile. I sensi sò assai più aguti è a nostra espansione spirituale in a direzzione di l'abbundanza hè sperendu una realizazione sempre crescente. Infine, sta circustanza si intensificarà di novu in dicembre (un mese chì ci dà ancu assai ghjorni di portali : da u 05 à u 14 di dicembre ci sò 10 ghjorni di u portali in fila è u 24 è u 27 di dicembre - altrimenti una luna piena ci ghjunghje u 12 di dicembre è u 26 di dicembre una luna nova.) è a realizazione di e vostre idee prufondamente ancorate in u subconsciousu (attese soddisfatte da parte nostra), per creà un spaziu internu in u quale significativamente più abbundanza hè presente, avà guadagnà un momentu tremendu in dicembre. À a fine di u ghjornu, dicembre marca l'ultimu mese di sta dicada è ci porta in un tempu d'oru o una dicada d'oru.

BlackShift

Un altru Black Shift ci hè ghjuntu ieri, una circustanza chì illustra una volta di più l'intensità di alterazione di a cuscenza di l'ultimi ghjorni di nuvembre. Una magia speciale prevale è a purtemu cun noi in l'ultimu mese di sta dicada.. !!

Per rinviviscia un statu internu, carattarizatu da sentimenti di pienezza (induve noi automaticamente attrae l'abbundanza à l'esternu - cum'è à l'internu, cusì à l'esternu, cum'è à l'esternu, cusì à l'internu), serà dunque u tema principale in dicembre, per quessa chì duvemu abbracciare definitivamente stu rapidu sviluppu invece di cuntinuà à stà in un statu di mancanza, di culpabilità è di paura. Ebbè, vogliu ancu aghjunghje una sezione assai pertinente da a pagina in quantu à l'energii di dicembre soulen-impulse.de citazione:

Semu in un PUNTU DI TURNING avà. È ogni individuu ora determina cù a so scelta, sia in cunscienza o inconsciente, sia per esse micca chjaru / insecurizatu / indecisu (questu hè ancu una scelta), a direzzione di u so viaghju di vita è l'esperienze in questu. "A vulintà di l'omu hè u so regnu di u celu"... è "U mondu appartene à i bravi"... s'applica più chè mai. Per "curaggiu" intendemu a vuluntà di cambià. Qualchidunu chì ùn hè micca prontu per questu è preferisce appiccicà à "sicurezze" è abitudini - spessu per paura è cunfortu - serà dimustratu chjaramente in a so propria vita induve ùn hà più sensu di mantene più. Ci sarà un sbilanciamentu energeticu in a zona in quistione, una carenza. Ogni carenza hè basatu annantu à u ristrettu, a rigidità è l'aderenza à u statu quo. In ogni casu, e frequenze d'energia novi volenu purtari noi in abbundanza è ligerezza à tutti i livelli.

Tuttavia, questu hè pussibule solu s'è vo vulete, in un sensu figurativu, apre e vostre mani in fiducia è lascià andà da ciò chì avete tenutu - questi ponu esse persone, ma ancu vechji credenze, idee o voti datu cum'è un votu di u matrimoniu, un ghjuramentu, etc. Solu quandu accunsenu à lascià ciò chì vi pesa, drena a vostra energia, vi rende dipendente è unfree - è pudete suppurtà u mumentu di vacu è incertezza - vi rende READY TO RECIVE. Superà a paura di a perdita. Lasciate liberu. Perchè tuttu ciò chì tenete vi tene sottu à u cuntrollu - questu hè ancu appiicatu à u vostru passatu è a storia scura in questu.. Avete avà a pussibilità di un riallineamentu radicali scegliendu u pesu, a mancanza è u soffrenu per vultà a spalle. core è anima è sceglite invece a vostra felicità. Cum'è vede nantu à a mappa ... turnate da l'arbureti spinosi scuri versu a luce. Pudete avà plantà e sementi per un novu capitulu in u vostru libru di vita. Questu hè pura GRACIA. Tuttavia, ùn succederà micca automaticamente, hà bisognu di u vostru focusu cristalu chjaru è di i vostri passi di azzione attiva chjara in a direzzione chì vulete è aspetta.

Infine, a nostra trasfurmazioni persunale sperimentarà un finale speciale in dicembre è ci lascerà sicuramente cresce oltre noi stessi. A fine di sta dicada hè vicinu è pudemu esse entusiasmati per vede finu à chì puntu ci immergeremu in u nostru putere di creazione. Tuttu pò esse sperimentatu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment

    • Gabriele Litwinschuh 30. Novembre 2019, 21: 44

      Grazie mille

      rispondi
    Gabriele Litwinschuh 30. Novembre 2019, 21: 44

    Grazie mille

    rispondi