≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 30 di Ghjennaghju di u 2020 hè, da una banda, furmatu da a luna in u segnu zodiacale Aries (U cambiamentu hè accadutu eri à 12:52 p.m) chì significa una apertura à e novi cundizioni di vita, cù a mondu internu vibrante, hè assai favuritu è ​​da l'altra banda da l'energii finali di ghjennaghju.

L'ultimi dui ghjorni di ghjennaghju

L'ultimi dui ghjorni di ghjennaghjuIn questu cuntestu, simu in l'ultimi dui ghjorni di u primu mese di a decada d'oru è u primu mese estremamente veloce è intensu hè ghjuntu à a fine. In questu sensu, ghjennaghju hè ancu vulatu. Di sicuru, avemu avutu sta accelerazione di a qualità attuale di u tempu, o piuttostu a sensazione chì u tempu hè in corsa è chì i ghjorni, settimane è mesi passanu assai più veloce, dapoi parechji anni. Ma l'ultimi mesi di 2019 in particulare anu aumentatu massivamente stu sensu di accelerazione. In ghjennaghju i ghjorni passavanu assai, assai più veloce è hè difficiule di crede chì u primu mese hè quasi finitu. Natale è Capodanno sò appena finiti, ma pare chì quelli ghjorni eranu assai tempu fà. Sta circustanza hè simplicemente ligata à u sviluppu ulteriore di u spiritu cullettivu. U risvegliu di l'umanità hà avà ghjuntu à un ritmu inaspettatamente altu è ùn passa un ghjornu senza chì più persone fighjenu daretu à i cortini di a vita, videndu à traversu u sistema è, sopratuttu, sentenu u so propiu putere criativu di novu è cunsciendu l'utilizanu per furmà un più. vita à alta frequenza. A luce nantu à u nostru pianeta hè sempre più forte è per via di questu, vale à dì chì u nostru propiu sistema mente / corpu / ànima vibra più altu (u vostru propiu corpu di luce gira più veloce / accelera), sperienzemu e nostre circustanze di ogni ghjornu assai più rapidamente. In ultimamente, l'accelerazione hà da cuntinuà à aumentà è prima di sapè, ci truvemu in l'umore invigorante di a primavera è poi sperienze ancu quantu rapidamente i mesi sò passati.

A manifestazione di una realità più alta, favurita da l'arradichera assuciata di una alta immagine di sè stessu - perchè u nostru mondu hè furmatu da l'imaghjini chì avemu a so volta avemu di noi stessi - ci dà solu a sensazione chì tuttu succede assai più veloce è chì hà u e cunsequenze di i nostri propri pinsamenti / idee chì perseguitemu durante u ghjornu pò esse sperimentate assai più rapidamente. Ci hè solu un ritornu cumpletu à a luce, vale à dì una manifestazione di stati d'alta frequenza / svegliu, di energie luminose - induve a pesantezza, a rallentazione, a custrizzione è l'ombra sò sempre più dissolute.. !! 

Ebbè, l'ultimi ghjorni di ghjennaghju ci portanu energie assai spiciali oltre questi sentimenti è annuncia u principiu di ferraghju, un mese chì serà interamente nantu à a nostra propria autorealizazione. In ghjennaghju tuttu hè ghjuntu à questu è a manifestazione di u nostru spiritu divinu più altu (vede l'ultimi articuli di energia di ogni ghjornu), vale à dì l'esperienza di a nostra esistenza di u nostru creatore, simpricimenti và in manu cù a manifestazione di i più alti sentimenti è e circustanze di a vita. Avemu dunque avà sperimentà una adattazione sempre più grande è campà a nostra più alta vocazione ancu più pienamente. U tempu per l'azzione, a luce è l'ascensione hè quì. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment