≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 29 di dicembre di u 2019 hè principalmente cunfurmata da l'influenzi energetichi estremamente forti chì, à turnu, prevalenu versu a fine di l'annu è portanu a nostra trasfurmazione interna à un novu livellu da ghjornu à ghjornu. U cambiamentu hè dunque cusì forte, cum'è ùn avemu mai sperimentatu prima, per quessa pudemu percive sta magia incredibile in l'esternu è in l'internu. U riallineamentu di u nostru pianeta hè in piena.

Transizione à dicembre

Semu avà in a transizione di l'ultimu dicembre in questa dicada, un mese chì rapprisenta a cunclusione finale di i nostri mudelli di pensamentu sottumessi è cunflitti interni, vale à dì chì in questu mese ùn andemu micca solu - in cunfurmità cù l'inguernu - entre noi stessi è à In u stessu tempu, ùn ci immergeremu micca solu più prufonda in a nostra propria cuscenza d'origine, ma ancu sbulicà innumerevoli cunflitti da a nostra parte, una circustanza per quale pudemu creà un novu spaziu per a decada d'oru chì vene (Purtendu o trasfurmendu i nostri cunflitti interni, creamu un novu spaziu in a nostra mente, chì pò esse allargatu in direzzione d'alta frequenza.). U stessu hè ancu applicà à u rializazione di e nostre idee chì sò stati in a nostra mente per un bellu pezzu è ùn sò micca stati vissuti o, megliu dettu, realizati. In i ghjorni attuali, soprattuttu in dicembre, un cumplimentu currispundente sarà dunque sperimentatu assai forte (A transizione in a dicada d'oru serà dunque iniziata micca cù mancanza, ma cù abbundanza). U nostru de-veiling hà dunque ghjunghje à livelli senza precedente è l'energie prevalenti sperimentà un aumentu incredibile. Ebbè, in questa nota, mi piacerebbe ancu una sezione da a pagina nantu à questu love-the-whole.blogspot.com citazione:

Ebbè, hè guasi dicembre è vi prumettu chì l'energia vi toglierà i calzini ! (Se, à u cuntrariu di mè, avete sempre calzini. I mei sò longu passati i cambiamenti di putere di questu annu! ... Haha). Avemu un allineamentu 12 assai putente è un portale u 2019 di dicembre di u 12.12.12 chì si rompe à 3/3/3 è sume à un 9. Per aghjunghje à u mischju, u Sun hè in u 13u signu di Ophiucus (Serpent Bearer), u signu di u guaritore, cusì pudemu aspittà chì l'energii più forti si movenu. (Se seguite l'astrologia di 12 segni, allora hè Sagittarius chì hà ancu un pugnu abbastanza putente!)

 

Tutti questi 3 è 9 indicanu un focusu nantu à a Terra, u Divinu Femminile è l'abbundanza. U pianeta si prepara per u novu principiu di 2020. U 9 porta in l'elementu di grande saviezza è putenza sovrana cum'è u pianeta hè iniziatu à a dirigenza di u Campu di l'Amore è a Cuscenza di Cristu è u Cunsigliu Planetariu di Anziani. Quandu a Terra s'avvicina à l'allineamentu di u Centru Galatticu (15 Energia di l'Unione Divina) u 6 di dicembre, sentiremu a Radiazione di Luce Diamante entrante è i Codici Diamanti da u Cunsigliu Galatticu. È dopu u 21/12/2019, chì hè ancu un allinamentu 3/3/3, avemu u solstiziu è a rinascita di u pianeta in un novu periodu di luce galattica.

In ultimamente, simu in una transizione estremamente putente chì, à u turnu, ci porta à l'ultimu mese di sta dicada. A luce penetra di più in più forte è dopu appare sempre più in noi stessi. A magia in noi stessi si accende sempre di più. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment

    • Gregor Tobler 29. Novembre 2019, 9: 08

      Da induve uttene sta infurmazione?

      rispondi
    Gregor Tobler 29. Novembre 2019, 9: 08

    Da induve uttene sta infurmazione?

    rispondi