≡ Menu
luna

L'energia di ogni ghjornu di u 29 di nuvembre di u 2018 hè principarmenti carattarizata da a luna, chì à u turnu cambia in u signu zodiacu Virgo à 12:07 p.m. è da quì ci porta influenze chì ci ponu rende assai più analitici è critichi in generale. In u risultatu, pudemu ancu esse in un umore assai più pruduttivu è cunsciente per a salute di u solitu, una circustanza chì ci aiuta. pò esse infine assai benefica.

E paure evapora

E paure evaporaPer d 'altra banda, vogliu ancu signalà a qualità energetica assai speciale attuale. In questu cuntestu, a maiò parte di voi avete nutatu (sperimentatu) chì l'ultimi mesi sò stati assai tempestosi in termini di intensità. In certi casi, ci era ancu movimenti energetichi chì purtonu cun elli un putenziale incredibile. Uttrovi in ​​particulare, ma ancu nuvembre (in particulare i primi 20 ghjorni), hà sappiutu traspurtà qualchi cunflitti interni è disaccordi in a nostra cuscenza di ogni ghjornu. Per quessa, ci sò stati chjamati à unisce à a frequenza di risonanza planetaria aumentata è questu hè sempre accumpagnatu da prucessi assai esausanti è revelatori; quì ci piace ancu parlà di prucessi di purificazione prufonda. Di sicuru, sti prucessi di purificazione sò sempre in corso, ùn ci hè nisuna quistione, una intensificazione hè sempre accaduta durante stu tempu spiciale, ma, cum'è suspettatu, pudete sentu un certu cambiamentu in questa qualità energetica. Avà simu percepiti per esse trasportati in una fase d'azzione è di autosuperazione, una circustanza chì hè ancu prevista per u tempu di u svegliu spirituale (Ricunnosce - agisce - rivoluzione). In questu cuntestu, aghju sperimentatu questu micca solu in u mo ambiente immediatu o ancu in diverse attività di e social media, ma ancu in a mo vita. In l'ultimi ghjorni, principarmenti ieri è oghje, aghju sappiutu fà un prugressu enormu è superà qualchì paura interiore (riguardu à temi chì saranu prestu trattati in forma di pochi video). In qualchì modu, sò avà assai più centratu è sentu una certa forza, assai familiare, ma scunnisciuta in mè, chì hè difficiule di descriverà. Ancu mentre scrivu stu articulu, sò incredibbilmente spintu à l'internu è sentu un "sensu straordinariu di benessere" in mè.

Quandu a nostra mindfulness include quelli chì amemu, sboccianu cum'è fiori. - Thich Nhat Hanh.. !!

Sia questu hè ancu, cum'è digià citatu in l'articulu di l'energia di ieri, cù u ghjornu "Tremuli di furestaè a vivacità chì vene cun ?! Ci hè certamente una cunnessione quì è ùn hè micca una coincidenza chì a qualità attuale di l'energia m'hà purtatu à questu aspettu di a vita. Ebbè, hè di sicuru un tempu assai spiciali è per via di a qualità di l'energia, assai cose sò certamenti pussibuli per noi à u mumentu. Di sicuru, tali sentimenti di vita pò ancu cambià, è l'esperienze opposte ponu ancu esse manifestate, ma tuttu questu, almenu per mè personalmente, rapprisenta un indizio chjaru di a manifestazione sempre crescente di a "nova" fase in u prucessu di spirituale. Svegliamu. Ci accuppiemu Diventamu sempre più staccati da u sistema di l'illusione di a matrice è sperimentate sempre più una cunnessione cuscente à a nostra vera natura. Ebbè, l'ultimu ma micca menu, mi piacerebbe attirà l'attenzione à un ultimu video, chì hè di novu nantu à una conversazione cumuna cù Marek da SuccessfulGlücklich è mè stessu. Avemu trattatu una larga varietà di temi in quantu à u svegliu spirituale è ancu filusufizatu nantu à u tempu chì vene. Sè vo site interessatu, site benvenutu à piglià un ochju, avemu definitu assai sforzu in questu. 🙂 Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment