≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 29 di dicembre di u 2019 cuntinueghja à esse furmata da l'influenzi estremamente cambianti di cuscenza è, soprattuttu, retroattivi, attraversu quale truvamu u nostru modu di ritornu à noi stessi è, in u risultatu, u nostru spiritu divinu più altu ancu più forte. à sprime. Cum'è ieri Articulu di l'energia di ogni ghjornu menzionatu, a qualità di l'energia attuale mette stu aspettu assai in u primu pianu è tuttu ci vole à ripiglià à e nostre radiche, vale à dì à u nostru più altu Diu stessu (u più altu o a nostra divina immagine di sè stessu), traccia in daretu.

Celebrate u ritornu à noi stessi

Ebbè, per questu mutivu avemu oghje l'arradicazione di a realità più alta chì pudemu à turnà rinvivisce, vale à dì una realità divina in quale noi stessi, cum'è Diu / Creatore / Origine / Fonte, simu auturità è primuramente rispunsevuli di u prugressu di u cullettivu, perchè l'imaghjini più altu di noi stessi, vale à dì a saviezza di l'experiential più altu, ci catapulta cumplitamenti fora di una attitudine di vittima è ci rende chjaru chì noi stessi simu l'unicu Diu - chì noi stessi sò ancu rispunsevuli di tuttu ciò chì pudemu sperimentà. Tuttu u restu rapprisenta simpricimenti un trasferimentu di putere, perchè allora ignoremu l'aspettu fundamentale chì tuttu ciò chì esiste hè solu imagine è idee chì noi stessu avemu purtatu à a vita (chì avemu creatu noi stessi). Tuttu in l'esistenza hè sempre basatu solu nantu à e nostre idee chì avemu nantu à u mondu - è dunque nantu à noi stessi - è noi solu decidemu quale idee portamu à a vita è, soprattuttu, s'ellu vulemu vede una realità divina (a presenza divina "Sò".) diventate realtà, o se ci limitemu è ci vedemu più chjucu / più debule / menu impurtante (per rinviviscia un più bassu "Sò" presente).

Questu hè micca solu u mio, ma questu hè a vostra realità. Sò Diu. Ùn sentite mai menu di sè stessu è ùn mai dì nunda di menu di sè stessu! È a vostra divinità emergerà cum'è u sole dopu una longa notte - Sai Baba .. !!

È a manifestazione di sta realità più alta, chì si trova per mezu di una cuscenza di u nostru spiritu divinu più altu, ci permette di vede a vita da questa divinità. Cambia tutta a nostra esistenza è apre a strada per a creazione di una età d'oru (a luce o Diu - l'età d'oru - truvemu TUTTI in noi stessi). Oghje è ancu l'ultimi ghjorni di sta dicada ci permettenu di sentu sta cunniscenza più alta assai forte, iè, sta cunniscenza stessu hè assai cunsulidata in noi, per quessa chì duvemu veramente celebrà a transizione in a dicada d'oru. A transizione rapprisenta u ritornu di Diu, vale à dì u ritornu à noi stessi, in quale avemu capitu noi stessi (postu chì noi stessi avemu avà capitu), chì simu l'UN DIO, perchè TUTTI ciò chì hè percettibile è esistente nasce SOLAMENTE da u nostru SPIRITU (è scegliemu quale maghjina accettemu cum'è verità - imagine di noi stessu - cum'è creatore stessu). Per quessa, usemu l'ultimi ghjorni di sta dicada per cimentà ancu più l'imaghjini più altu di noi stessi. A transizione in i ghjorni à vene serà tremenda è portanu a luce à noi. Pudemu celebrà u ritornu à noi stessi. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment