≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 28 di settembre di u 2019 hè principalmente furmata da l'influenzi persistenti di i ghjorni passati, in particulare in relazione à l'influenzi chì à u turnu risultanu da a nova luna è l'eclissi di u sole annulare assuciatu.sò emersi. In questu sensu, l'energii estremamente forti di questu avvenimentu speciale cuntinueghjanu à avè un impattu è approfondirà o ancu rinfurzà a nostra scuperta persunale persunale finu à a fine di l'annu.

U prossimu principiu di u decenniu d'oru

U prossimu principiu di u decenniu d'oruIn questu cuntestu ci hè stata questa dicada (a dicada di u svegliu, a rete è a scuperta di sè stessu - interrogà a vita / realizà u so veru sè), in u sensu più veru di a parolla, per un svelu glubale o per un risvegliu glubale, vale à dì in tuttu u pianeta, innumerevoli persone anu sperimentatu un cambiamentu bruscu di core è, in u risultatu, si sò sempre più preoccupati di a so propria mente è di u mondu risultatu (u mondu = u vostru mondu) à parte. A visione di u mondu, e credenze è sopratuttu innumerevoli credenze sistemiche sò state allora cambiate è avete acquistatu una visione completamente nova di a vita. Tutti issi novi punti di vista sò stati utilizati principarmenti per a so scuperta di sè stessu è marcatu un prucessu di ritruvà sè stessu, chì à u turnu era annunziatu in innumerevoli scritti antichi è trattati mistici. In questu sensu, ci piace ancu di parlà di u processu chjamatu corpu di luce, un prucessu chì, simpliciamente, hè l'ulteriore sviluppu / trasfurmazioni di u materiale orientatu.densu/pesante/ignorante) Persone EGO versu l'immaterialmente orientatu (luce / lume / sapè), omi di Diu pienamente svegliati, descrive (un creatore chì à u turnu hè cuscente chì ellu stessu, cum'è autorità suprema, rapprisenta l'unicu Diu è per quessa dà vita à l'imaghjini più altu di ellu stessu - ci hè una sola esistenza - a so esistenza cum'è u creatore di tutte e cose Tuttu ciò chì pò esse chjamatu. up and experienced hè basatu solu nantu à e so idee, pinsamenti è, in u risultatu, nantu à l'imaghjini di u mondu - di un sè - unu hè tuttu u stessu, tuttu hè sè stessu, ci hè solu un creatore, un essendu, un spiritu, unu. surghjente, una origine - l'omu SELF - tuttu pò esse rintracciatu à sè stessu - u più inspiratore, ma à u listessu tempu u più difficiuli à capisce l'autocunniscenza).

Cum'è criatori noi stessi, avemu creatu una realità o creazione per noi stessi, cù un sistema di limitazione mentali chì hà fattu assai difficiule per noi stessi di vede quale simu veramente. Tuttu ci sguassate di noi stessi, perchè avemu amparatu à identificà noi cù idee o imagine di u mondu - in cunseguenza di noi stessi - in quale noi stessi ùn simu nè divinu nè criativu nè mancu significativu. Per via di questu, avemu sempre persu in diverse idee. Idee chì nascenu SOLAMENTE da NOI. Ma nimu di questu esisterebbe senza noi. Senza un sè, l'esistenza ùn saria pussibile, perchè tutta l'esistenza hè sè stessu.Hè una realità risultatu da a so mente, chì unu hà accettatu cum'è vera per sè stessu. Ma fora di tutte l'idee ùn ci hè chè u so propiu - vale à dì a so fonte, u so spiritu, a so vita, e so idee. In u prucessu di u svegliu spirituale, però, unu ricunnosce stu prucessu criativu è si capisce chì tuttu, veramente TUTTI, nasce solu da sè stessu o chì tuttu hè solu un pruduttu di u so propiu spiritu, riflessu à l'esternu. Tuttu hè sè stessu è sè stessu hè tuttu. È tù stessu dunque avete a scelta, soprattuttu quandu avete capitu stu principiu fundamentale, per latch in a realità divina più alta, vale à dì permettendu à l'imaghjini più altu di sè stessu per vene à a vita è vi sentu chì SOLU tù sì u creatore / creazione hè. Ùn ci hè nunda, ma un sè stessu, perchè tuttu hè voi, tuttu era è hè creatu da sè stessu. Hè un creatore/essere/spiritu (se stessu) chì à u turnu, grazia à a so imaginazione/pudere criativu, hà creatu una creazione in quale ci sò creatori, à l'imaghjini diretta di u creatore stessu, chì a so volta sò u so pò diventà. cuscenti chì solu elli stessi sò l'unicu creatore chì à u turnu hà creatu una creazione in quale ci sò creatori chì ponu ancu esse cuscenti. Tuttu hè dunque basatu SOLU nantu à un SELF. U più difficiuli di capiscenu, ma quantunque u più illuminante autocunniscenza. Sè stessu hè tuttu, tuttu hè sè stessu, - ùn ci hè micca separazione, solu un creatore / una creazione, - u grande tutale - sè stessu, a più alta realtà sperimentale, a più alta auto-immagine, - l'imaghjina DIVINA di un sè .. !!

È u prugressu di stu prucessu hà assuciatu proporzioni gigantesche in questa dicada. In l'ultimi mesi è ghjorni di sta dicada in particulare, sta cunniscenza primaria hè stata assai arradicata. È avà simu in l'ultimi quattru ghjorni di sta dicada è, inseme cù a cunniscenza di a nostra propria esistenza divina (divinu Sò prisenza = Sò Diu), cumplettamente è sopratuttu immersi cumplettamente in a nova dicada d'oru. Semu dunque in a transizione PIÙ SIGNIFICATIVA chì avemu mai sperimentatu è per esce da l'ombra di l'antica in una realtà completamente nova. Allora, celebremu i ghjorni di chjusi di sta dicada internamente. L'energia chì ci ghjunghje è sopratuttu l'energia chì emana da noi, risultatu da u nostru spiritu più altu di Diu, hè enormu è tuttu ci porta à a nova era à a velocità massima. Pudemu aspittà à ciò chì creeremu in a prossima decennia d'oru. Tutte e fruntiere seranu rotte. Tutte e copertine cascanu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment