≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 28 d'ottobre di u 2019 hè principalmente furmatu da l'influenzi di u terzu ghjornu di u portale, per quessa chì tutte e porte sò sempre aperte per noi è pudemu literalmente transizione in un novu statu di cuscenza. U portale à un altru mondu o un altru livellu di esistenza = u statu di cuscenza hè apertu (1: 1 cum'è u termu tag portale rende chjaru), per altri ottu ghjorni (cumpresu oghje) è cusì apre per noi pussibulità completamente novi, in realtà ancu un forte sviluppu di u nostru potenziale illimitatu (energia primaria).

U terzu ghjornu di u portale

U terzu ghjornu di u portalePer quessa, ùn hè micca surprisante chì avemu cunfruntatu cù a purificazione di i vechji mudelli per questu mutivu, perchè a transizione à un statu di cuscenza di freccia più alta hè simplicemente à a manu cù a trasfurmazioni di e so vechje strutture. Cambiamu u nostru mondu internu, cimentemu una nova attitudine, una nova credenza, una nova azzione (l'abitudine luminosa è l'attività, - invece di a distruzzione - si rende à circustanze antinaturali) è lasciate una nova realità risultatu da ellu. È cum'è creatori noi stessi, purtemu tutte e pussibilità in noi. Pudemu in un mumentu (Dentru u presente - ​​u nostru core = esse puri) cambià tuttu è ancu ottene tuttu, - postu chì noi stessi simu tuttu è tuttu ci rapprisenta, postu chì noi stessi simu circundati da tuttu è tuttu hè circundatu da noi stessi (cum'è dentru, cusì senza, cum'è senza, cusì dentru). Per via di sta circustanza, pudemu ancu creà tuttu è sperienze tuttu. Appena avemu spargugliatu a nostra propria mancanza limitata di pensamentu in questu sensu (ùn hè micca pussibule, ùn sò micca mè, sò troppu chjucu, chì ùn pò micca esse espertu, chì ùn possu micca creà - limitazione / restrizzione di a so imaginazione - ùn si pò espansione u so spiritu, cum'è creatore, in un direzzione currispundente - Blockade - ùn pudete micca imagine qualcosa), un mondu senza limiti ci hè revelatu. Un mondu cumplettamente pervasu da l'abbundanza invece di a scarsità. È questu hè esattamente ciò chì sò e nostre origini: abbundanza!!!In u terzu ghjornu di u portale d'oghje, ci hè dunque dumandatu ancu più forte di attivà u nostru propiu potenziale illimitatu per immersi cumplettamente in l'usu cuscente di u nostru putere di creazione per creà un sè armoniu.

Frequenza di risonanza planetaria

Coincidendu cù a fase di u ghjornu di u portale di deci ghjorni, a frequenza di risonanza planetaria cuntinueghja à vede anomalie putenti. A putenza di aspirazione si sente in permanenza..!!

Dopu tuttu, a magia prevalente hè estremamente inspirante, estremamente prufonda è sopratuttu estremamente trasformativa. Per esempiu, dopu à dui ghjorni fà era piuttostu riservatu, un pocu stancu, stancu è ancu improduttivu, questu umore hà cambiatu cumplettamente eri. Sentu l'incredibile pull in stati d'alta frequenza è immediatamente cuminciaru à seguità sta chjama. Molte erbe medicinali, belle conversazioni, duie passeggiate in u boscu (unu in u bughju - super rilassante) è una sessione di corsa intensa (cumminati cù sprints) ne risulta. Era incredibilmente liberatore è vene cun un umore altamente trasformativu chì hè difficiule di mette in parolle. Eppo in i ghjorni attuali di u portale tuttu hè pussibule è noi stessi pudemu cambià cumplettamente. Dunque aduprate u putenziale prevalente è creanu una nova realità per sè ORA. A qualità di u tempu hè perfettamente predestinata per questu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment

    • Margherita 28. Ottobre 2019, 17: 23

      WOW - grazie mille!

      rispondi
    Margherita 28. Ottobre 2019, 17: 23

    WOW - grazie mille!

    rispondi