≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di u ghjornu d'oghje, u 28 di nuvembre di u 2018, cuntinueghja à esse duminata da a Luna in Leone, cusì pudemu cuntinuà à sentu abbastanza pruduttivu, cunfidendu è durabile. Per d 'altra banda, per quessa, pudemu turnà a nostra attenzione à e circustanze esterne, ma cum'è digià citatu in l'articulu Daily Energy d'ayer, questu ùn hè micca necessariamente u casu. deve esse di natura negativa.

Umore Productive

energia di ogni ghjornu Moltu più pudemu prufittà di questu è per quessa travaglià nantu à a realizazione di diversi scopi, vale à dì dirigemu a nostra attenzione à e circustanze currispundenti è poi cuminciamu à travaglià nantu à a so realizazione. Prima di tuttu, questu succede quandu entramu in piena azzione è per quessa, arradicati completamente in l'avà, andemu versu queste circustanze / stati desiderati currispondenti. In questu cuntestu, u cambiamentu accade sempre prima in a nostra propria mente è pudemu ottene un cambiamentu currispundente, per esempiu, abbandunendu a nostra propria zona di cunfortu è truvannu un iniziu per l'azzione attiva, ùn importa micca quantu difficili pò esse. Invece di cascà in preoccupazioni, essendu permanentemente sottumessu à i timori o ancu affucà in sentimenti di culpabilità, facemu un primu passu è cusì principià un cambiamentu fundamentale. Di sicuru, truvà un principiu hè spessu assai difficiule, ma una volta chì l'avemu fattu è esce da a nostra zona di cunfortu, un sensu di sollievu ci tocca immediatamente. Noi stessi pudemu dunque ancu esse una scintilla iniziale in ogni mumentu, in ogni locu, è mette a basa per una nova orientazione spirituale. Ebbè allora, in ultimamente, a luna di Leone ci sustenerà certamente in questu sensu è, s'ellu ci vole, ancu incuraghjenu à piglià l'azzione noi stessi. In questu cuntestu, aghju da ricunnosce chì sò in un umore estremamente produttivu da u cambiamentu di luna d'ieri. D'accordu, certamenti, mi sentu oghje per via di i frullati naturali di e piante (per uni pochi di ghjorni, aghju coltu ortiche è foglie di mora in un boscu vicinu è mischjà in frullati - a vivacità chì assorbe eleva immensamente u mo propiu umore - I Aghju avutu chì in u Pubblicatu ancu un articulu relatatu: Un modu estremamente putente per spinghje u vostru propiu statu di frequenza - "Beie a furesta") una forte crescita interna.

Se ùn simu micca cumplettamente noi stessi, veramente in u mumentu prisente, mancamu tuttu. - Thich Nhat Hanh.. !!

In particulare ieri aghju avutu un veru altu è era estremamente produtivu. L'alta freccia è, soprattuttu, i sustanzi naturali in cumbinazione cù a "Luna di leone" hè stata assai utile per mè, soprattuttu chì avia avutu uni pochi di ghjorni prima quandu era assai stancu, cù un fattore freccia-tecnicu assai forte prevalenti. (u 24 è 25 muvimenti energichi assai forti prevalanu). Ebbè allora, in cunclusione sò assai entusiasta di a situazione d'oghje. U stessu hè veru in generale ancu per i prossimi ghjorni finali di nuvembre, cusì sò entusiasmu di vede chì intensità u mese finisci, soprattuttu chì uttrovi hà finitu cù una forte qualità energetica in questu sensu. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment