≡ Menu
luna nova

Cù l'energia di ogni ghjornu oghje u 28 di lugliu di u 2022, l'energii di una putente luna nova ghjunghjenu à noi, chì à u turnu hè in u segnu zodiacu Leo è dunque esprimerà pienamente e so qualità di u focu. A luna hà cambiatu in u signu di u zodiacu Leo à 08:35 a.m. è a luna nova hè diventata cumpletamente manifestata à 19:54 p.m. À u listessu tempu, u sole hè in u signu di u zodiacu Leo per uni pochi di ghjorni, induve una doppia energia di focu ci affetterà in questu sensu. U leone stessu, cum'è un segnu putente o cummattitivu, fieru, sguardu à l'esterno, ma ancu brillanti, và ancu in manu cù l'energia di u core.

True Being - Energia Leo

luna novaU leone hè energicamente assignatu u chakra di u core. À u core, u focusu quì hè nantu à una vita autentica è, soprattuttu, vera. Quantu spessu avemu, per via di decennii di cundizzioni di u sistema, tendenu à mantene a nostra propria energia di u core soppressa è, in u risultatu, spinghje i nostri brami più profondi, i desideri di u cori è e pussibulità da u timore è altri prugrammi di carenza. Ùn avemu micca esse autenticu, vale à dì per stà vicinu à u nostru veru sè è, sopratuttu, cù u nostru core, chì crea un bloccu o disrupzione in u nostru campu di energia (Chakras, meridiani è co.) mantinutu. Di sicuru, da una banda, ci hè una mancanza di cunnessione cù u nostru sè superiore (immagine alta / santa / divina / natura cunnessa di sè stessu) in u primu pianu, chì significa chì avemu in generale un core estremamente chjusu, chì à u turnu pò esse spressione in risentimentu, rigettu, ghjudiziu, una auto-imaghjina chjusa, una mancanza d'apertura à a nova cunniscenza o ancu una mancanza di cunnessione cù l'animali. è a natura. Tuttavia, a nostra autenticità persunale hè particularmente impurtante quì. Si tratta dunque di a nostra fioritura persunale, vale à dì chì tuttu u nostru esse cade in u locu, in u quale ùn ci pieghemu più o travaglià contr'à a nostra verità interiore più prufonda, in quale ci nascondemu da altre persone è circustanze, chì hè essenzialmente solu ammucciatu da a nostra vera. a natura, perchè noi stessi cum'è una surgente ùn sò micca solu cunnessi à tuttu, ma ancu rapprisentanu tuttu, ùn ci hè micca separazione, simu tuttu è tuttu hè noi stessi.

Jupiter retrogradu è energia di disordine

Jupiter retrogradu è energia di disordinePer d 'altra banda, Jupiter serà retrogradu da oghje finu à u 24 di nuvembre. U pianeta rapprisenta a felicità, l'abbundanza, l'espansione, a ghjustizia è a verità. Per d 'altra banda, Jupiter rapprisenta ancu a nostra fiducia in a vita. Un decadimentu hè sempre accumpagnatu da un scrutinu aumentatu di i prublemi currispondenti, chì à u turnu sò ancorati in u sbilanciamentu. Jupiter retrogradu pò dunque indirizzà profondamente a fiducia in noi stessi, in particulare a nostra fiducia basica. In questu cuntestu, a nostra fiducia basica in a vita o in u nostru stessu esse hè essenziale per manifestà una circustanza basata nantu à l'abbundanza. Sì ùn avemu micca fiducia in noi stessi è ùn sapemu micca chì da una banda tuttu hè adattatu per noi è da l'altra banda chì u megliu chì succede per noi, vale à dì chì seremu automaticamente guidati à u più altu di u nostru. prucessu di ascensione, chì andemu versu un statu di salvezza massima, allora campemu in sfiducia di noi stessi è cuntinueghjanu à creà e circustanze opposte per noi stessi, chì à u turnu sò carattarizati da mancanza. U mondu esternu cunfirmà allora a nostra sfiducia interna.

Nodi lunari in Taurus, Uranu è Marte

E postu chì Jupiter retrogradu hè ancu in u segnu di u zodiacu Aries, a qualità di l'energia hè ancu accumpagnata da cambiamenti impurtanti è, soprattuttu, imminenti in l'autorealizazione, chì avà vulemu dedicà à più internu, ma bisognu di pocu energia è tempu. perseguite pò. Per d 'altra banda, sta cumminazione vole attivà u nostru focu internu in prufundità. Ebbè allora, altrimenti in pochi ghjorni ghjunghjeremu ancu una pusizioni astrologica assai inquieta è, soprattuttu, fatale. U 02 d'aostu serà attivu una cunghjunzione trà Mars è Uranus, chì hè assuciata cù avvenimenti bruschi è, soprattuttu, splusivi. Marte (u 1 d'Aostu) è Uranu (u 31 di lugliu) in cunghjunzione cù u Node Nordu di a Luna. Sta cumminazione successiva di trè rapprisenta una mistura energèticamente assai grande chì porta una qualità estremamente fatale è, vista cullettivamente, vole purtà cambiamenti maiò, ancu s'ellu pò accade in una manera assai turbulenta è, soprattuttu, splussiva. U tuttu si pò manifestà assai forte à livellu cullettivu è, soprattuttu, glubale è pò esse accumpagnatu da cunflitti maiò ma dinù distaccamenti prufondi. Tuttavia, scopreremu in quantu sta mistura d'energia si manifestarà è ciò chì significa essenzialmente in i ghjorni à vene. Finu à quì, tutti pudemu assorbe l'energia speciale di a luna nova di Leo è fà brillanu i nostri cori. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment