≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu di u 28 di dicembre di u 2018 serà certamente accumpagnata da una forte intensità perchè hè un ghjornu di portale. Per quessa, avemu da ottene una qualità di energia chì ci permetterà di riflette una volta di più perfettamente nantu à u nostru statu di esse o u nostru sviluppu mentale è emutivu à a fine di l'annu. In generale, tali ghjorni piace à purtà à noi in a prufundità di a nostra vita mentale, soprattuttu da chì forti movimenti energetichi (luce) litteralmente flussu attraversu u nostru sistema mente / corpu / spiritu.

Influenzi forti è apertura di u core

apertura di u coreIn ultimamente, questu pò purtà à una larga varietà di umore o una immersione in diversi stati di cuscenza pò esse sperimentatu più forte di l'usu. Quessi puderianu esse stati di cuscenza in quale avemu avutu diversi cunflitti internu senza risolve, o ci sentimu pienu d'energia. Ma i stati pensati in quale guardemu in daretu à i tempi passati o pensemu à u futuru ùn sò micca pocu cumuni. À a fine di u ghjornu, si puderia dunque dì chì in i ghjorni di u portale ùn sò micca solu l'umore è i stati di cuscenza rinfurzati, ma ancu simu cunzignati di discrepanze chì ci mantenenu da a nostra vera natura divina (a vera natura divina di un esse umanu hè a calma, l'equilibriu, l'amore, l'armunia, a presenza, a saviezza, a naturalezza), chì hè per quessa chì l'umore pò esse cumpletamente individuale in certi ghjorni. In ogni casu, una cosa hè certa è questu hè chì queste influenze acceleranu u prucessu cullettivu di u svegliu spirituale. L'accentu hè sempre più nantu à una cosiddetta apertura di u core, vale à dì quandu avemu diventatu sempre più cuscenti di a nostra vera natura, di e nostre origini spirituali è ancu di l'antinaturalità di u sistema in stu prucessu, avemu sempre più apertu i nostri cori è cusì sperienze una diffusione di amore in u nostru spaziu più internu.

Più è più persone sò diventate cuscenti di u prucessu di risvegliu spirituale, chì hà aumentatu massivamente in intensità in l'ultimi anni, chì significa chì i novi livelli / fasi sò sempre manifestati. Avà andemu versu una fase di azzione attiva, vale à dì chì avemu principiatu à incarnà l'amore / a pace chì vulemu per u mondu.. !!

E nostre strutture, chì à u turnu sò basate nantu à a mancanza, a paura, a distruttività è l'antinaturalità, sò sempre più scartate. Per questu mutivu, si parla spessu di una "guerra materiale sottile" chì tocca à i nostri cori (u decoupling di u sistema - un prufondu prucessu mentale / mentale, accumpagnatu da u ritornu à a nostra vera natura).

L'abbundanza naturale è u cervu animale spiritu

L'abbundanza naturale è u cervu animale spirituIn particulare, una cunnessione più forte cù a natura pò purtà à una "apertura di u core" significativamente più pronunciata, qualcosa chì aghju nutatu ancu in l'ultimi ghjorni / settimane. Siccomu andò in u boscu ogni ghjornu è aghju coltu erbe medicinali, aghju sviluppatu un amore assai più forte per a natura. In u listessu modu, aghju sempre più ricunnisciutu l'abbundanza naturali di a natura, in questu casu u boscu. Di sicuru, sapia in anticipu chì a vera natura di a nostra esistenza hè basatu annantu à l'abbundanza, ma era solu per esse cuscenti di l'abbundanza naturale, per u sensu, chì aghju veramente cunuscenza di questu, perchè avà ricunnosce significativamente più abbundanza. in a natura (in termini di... Erbe medicinali, ricunnosce più abbundanza naturali - cusì simplice chì questu esempiu pò sonu). In ultimamente, aghju realizatu chì aghju attiratu significativamente più abbundanza in a mo vita è cusì aghju automaticamente ligatu stu sentimentu cù u prossimu sentimentu (l'erbe medicinali). Ebbè, in ultimamente, una altra peculiarità spiccava: aghju nutatu più è più cervi in ​​l'ultime settimane. In fondu, questu hè accadutu solu assai raramente in u passatu (malgradu i sughjorni frequenti in i boschi circundanti). Ma avà questu hè aumentatu annantu à e settimane è l'animali graziosi sò avà assai in a mo cuscenza. L'avanteri c'eranu ancu quattru cervi, dui à manca in una machja è dui altri à circa 50 metri à diritta nantu à una strada. L'animali eranu solu parzialmente timidi. M'anu guardatu assai più mentre stava quì tranquillamente è "simbolicamente" pigliò qualchi erbe salvatichi fora di u saccu, hà indicatu è manghjatu (tutti i muvimenti assai calmi).

A vita di tutti l'esseri viventi, sia umani, animali o altri, hè preziosa è tutti anu u listessu dirittu à esse felici. Tuttu ciò chì populeghja u nostru pianeta, l'acelli è l'animali salvatichi, sò i nostri cumpagni. Sò parti di u nostru mondu, u spartemu cun elli. – Dalai Lama..!!

Hè statu un scontru spiciale chì finisci cù u cervu chì si moveva solu dopu un pocu tempu. Eppo, l'amore più pronunzianu per a natura, a prisenza di ogni ghjornu in a furesta, a cugliera di l'arbe salvatichi è, sopratuttu, a più grande cuscenza di a furesta m'hà purtatu à questi scontri, mi sentu cù ogni cellula in u mo corpu. Pudete ancu dì chì aghju attiratu u cervu in a mo vita (a mo mente) è u cervu à u turnu m'hà attiratu in a so vita (in a so mente). In ultimamente, ci hè un'altra cosa chì hè interessante, à dì chì ogni animali chì vene sempre più in a so propria percepzione hè cunsideratu un animali di putenza è dunque porta un significatu in sè stessu (ùn ci sò scontri casuali). À questu puntu, aghju ancu citatu rùbbriche da u situ web questico.de riguardanti l'animali di u spiritu di cervu:

"E caratteristiche animali di u cervu ci aiutanu à abbandunà u refuggiu di i familiari, à capisce l'emozioni è à affruntà situazioni difficili. L'animali di u spiritu di u cervu vi aiuta à cambià a vostra attitudine interna, per esempiu, s'è vo site affruntatu da i vechji feriti di l'anima da u passatu. Cum'è una guida spirituale, si riferisce à e parte gentile di a persunalità è a propria timidezza. Se vai in un viaghju sciamanicu, scuntrerete l'animali di u spiritu di cervu, dumandendu di lascià e vostre riservazioni è avvicinà più i vostri cumpagni umani.

"L'animali di u boscu nativu ci insegna à esaltà u latu femminile per apre u core è truvà a pace interna. In u sciamanisimu, u cervu rapprisenta ancu a chjama persistente per cuntinuà nantu à u vostru propiu caminu senza intruduzzione è cun vigilanza. E caratteristiche animali di u cervu sò:

  • Sicurezza è prutezzione
  • L'accettazione di e debule
  • Cuntrollà e paure
  • Accessu à u latu suave
  • Equità versu l'altri
  • Delicatezza, timidezza, vulnerabilità
  • Turnendu à u latu emutivu
  • Svegliu di i veri desideri di l'anima
  • Bona fede, genuinità

L'animali di putenza, i cervi è i cervi incarnanu temi cum'è l'apertura di u core, u calore è a guariscenza da u cori. E caratteristiche di l'animali sò espressi in l'amore incondizionatu è portanu à i mondi magichi di a zitiddina. L'animali di u spiritu di u cervu sustene u sviluppu di l'autocomprensione è l'amore di sè.

À a fine di u ghjornu, u significatu di l'animali di putenza hè perfettamente catturatu è s'applica ancu à e mo spirienzi attuali, in particulare u turnu à u latu emutivu, a manifestazione di e so parte femine (ogni persona hà femminile / intuitive è masculina / analitica). parti) è l'apertura di u Corsu sopra citata. Ebbè, in cunclusioni, possu solu indicà quanta magia ci hà purtatu u tempu attuale è, sopratuttu, quantu forte pudemu truvà u nostru modu di ritornu à u nostru veru esse. Tuttu, assolutamente TUTTI, hè pussibule. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 

Lascia un Comment