≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 28 d'Aostu di u 2019 hè carattarizatu da un latu da un cambiamentu di luna, perchè a luna cambiò à u segnu di u zodiacu Leo à 01:51 a.m. durante a notte, chì aumenta a nostra propria fiducia in sè stessu è, in u risultatu, a nostra forza interna / l'amore di sè stessu hè assai in u primu pianu è da l'altra parte di anomalie generalmente estremamente forti in quantu à a frequenza di risonanza planetaria.

Aieri avemu ricevutu un impulsu assai forte

Aieri avemu ricevutu un impulsu assai forteIn questu cuntestu, avemu ricivutu ripetutamente impulsi più forti in quantu à a freccia di risonanza planetaria in l'ultime settimane è mesi, ma l'impulsu di ieri, chì durò più di 10 ore, hè stata di novu di una intensità straordinaria. U ghjornu puderia dunque andà in manu cù stati di cuscenza assai spiciali è ancu fà sentenu e nostre urighjine assai più forte chè di solitu. Per d 'altra banda, era ancu capaci di mustrà noi modi per via di quale pudemu vultà più forte à e nostre origini, basatu annantu à l'abbundanza. À a fine di u ghjornu, per esempiu, u mo ghjornu sanu hè ghjuntu à questu è l'ore sò stati pieni di una immagine assai pusitiva di sè stessu è, in u risultatu, cun sentimenti assai spiciali di pienezza.

Actualizazione di Frequenza di Risonanza Planetaria

In ultimamente, campà o sperienze stati currispondenti di pienezza clarifica ancu un altru aspettu da a nostra parte, perchè vulemu rinviviscia in permanenza. Abbundanza, - ligata à tutti i campi di a vita (Salute, finanze, libertà, partenariatu, travagliu, cunniscenze, etc.) appartene à noi cum'è creatore / origine. Ma in i seculi / decennii passati hè statu difficiule di stabilisce in permanenza in una realità piena currispundente. Intantu, però, tutta a situazione pare completamente diversa è pudemu fà usu permanente di un putenziale quasi infinitu chì hè dispunibule per noi. Sè avemu principiatu avà è principià cambiamenti adattati in a nostra vita, allora nunda ùn ferma in u modu di a nostra abbundanza persunale. Tuttu vene à questu è a purificazione di u pianeta, iè, a purificazione / elevazione di u statu cullettivu di cuscenza ci benefiziu assai in questu sensu, perchè per via di sta tremenda trasfurmazioni, tutte e porte sò aperte per noi, vale à dì ùn hà mai. hè statu più faciule per sintonizà una realità di abbundanza currispondente. Cumu l'aghju dettu, l'età d'oru hè stata introdutta gradualmente è soprattuttu da noi stessi, in quale ùn avemu micca solu ammaistrà / superemu cumplettamente, ma ancu purtendu u nostru cambiamentu internu in u mondu. Dunque, sempre cunsiderà chì u mondu cambia solu quandu cambiamu noi stessi. Allora purtamu stu cambiamentu ORA. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 🙂 

Lascia un Comment