≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu d'oghje u 27 di nuvembre di u 2019 hè carattarizatu da una banda da l'influenzi persistenti di a nova luna d'ieri in u segnu zodiacale Sagittariu (Incidentally, una nova luna chì ci hà fattu sentu i nostri desideri è ugettivi più internu assai forte - questu era accumpagnatu da una vuluntà di implementà i scopi currispondenti.) und da l'altra parte, dui salti di timeline o shifts neri, chì à u turnu sò stati registrati ieri dopu meziornu (vede quì sottu a stampa).

Dui salti di timeline

Dui salti di timelineÀ questu puntu, ci vole à dì ancu chì i Black Shifts ci anu ghjuntu versu u tempu chì a nova luna hè diventata manifesta, chì una volta di più illustra l'intensità, a magia è u significatu di a nova luna d'ayer. In questu cuntestu, i linii neri nantu à u diagrama di u Centru di Osservazione Spaziale Russu rapprisentanu sempre un avvenimentu assai impurtante. Per una banda, ci signalanu chì e strutture antichi impurtanti sò stati disinstallati in u sfondate è e novi strutture 5D sò state installate. , per d 'altra banda, chì in u prucessu di u despertu spirituale o più in u spiritu cullettivu, impurtanti novi impulsi sò diventati manifesti. In ultimamente, ci piace ancu parlà quì di a manifestazione di una nova cronologia, vale à dì - invece di l'umanità chì si dirige versu un scenariu di bassa frequenza o assai distruttivu, un timeline torna attivu - attraversu e nostre azzioni / attraversu u nostru ritornu à a nostra propria cuscenza originale. , in quale andemu versu un avvenimentu d'alta freccia. À questu puntu, mi piacerebbe cità una citazione classica nantu à i Black Shifts:

"A LINEA NERA SULLA RESONANCE SCHUMANN hè un saltu in u tempu è in u spaziu è hè un bucu neru letterale o un campu anti-materia in a griglia energètica di a terra!

QUANDO UNA GRID BLACKOUT COME QUESTE, U CAMPO ENERGIA IN TERRA A TERRA EST LITERALMENTE SCAMUTATA IN A POSIZIONE "OFF" PER UNA DURATA ".

Cambiamentu di timeline

Ebbè, ultimamente a nostra imaginazione crea mondi. E l'idee più currispundenti sò prisenti in a cuscenza cullettiva, l'idee più currispundenti si manifestanu in u nostru pianeta. E nostre azzioni in l'ultimi mesi è settimane, vale à dì u nostru sviluppu spirituale custanti è a cuscenza di l'infurmazioni piene di luce, sempre portanu à grandi cambiamenti quandu una massa currispundente di persone svegliate hè stata ghjunta. U nostru universu, o piuttostu l'universu perceptibile esternu (cum'è una espressione diretta / specchiu di u nostru mondu internu), cum'è un urganismu vivente stessu, cum'è cuscenza pura, sussegwentemente interagisce cun noi è, cù questu, ci dà forti radiazioni còsmiche (tuttu hè vivu, tuttu hè cunnessu - nunda succede per casu, vale à dì tuttu hè basatu annantu à una causa).

L'amore hè a suluzione à tutti i prublemi. L'amore hè a chjave per tutte e porte di l'anima umana. L'amore hè u putere di tutte e forze creative in natura. L'amore hè una scienza chì ùn hè ancu abbastanza investigata. Quellu chì sà è pò amà hè putente. - Omraam Mikhael Aivanhov

Ebbè, à a fine di u ghjornu tuttu hè interconnessu è tali ghjorni sempre signalanu à noi chì qualcosa impurtante è enormu succede in u fondu. In questu cuntestu, aghju ancu à ricunnosce chì eri hà avutu un vibe assai particulari. Aviu avutu ancu l'arechje calde, soprattuttu à a sera - chì da una banda aghju raramente è da l'altra banda sempre m'avvisa di ENERGIE ESTREMAMENTE FORTE. In ultimamente, pudemu esse curiosu di vede à chì puntu queste influenze affettanu oghje. Ma una cosa hè digià certa: a transizione in dicembre hè dura è l'ultimu mese di sta dicada serà accumpagnatu da una splusione d'energia, una circustanza chì hè digià stata prevista da parechji altri partiti. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment