≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 27 di maghju di u 2021 hè principalmente furmatu da l'effetti di l'eclissi lunare tutale di ieri è ci dà una energia di basa elevata estremamente significativa, per mezu di quale pudemu realizà a nostra ascensione interna ancu più forte o ancu cumpleta. L'eclissi di luna puderia ancu esse vistu in una manera speciale in questu cuntestu accumpagnatu da a scuperta di cunflitti internu è stati d'ombra, vale à dì a bughjura ci hà dimustratu u nostru statu attuale è ci hà dimustratu quale versione o quale maghjina unica / santa pudemu purtà à a vita di noi stessi - s'ellu facemu cusì finisce l'oscurità di i nostri cori è , in parallelu, si rende à l'abitudini luminosi / divini, viste è azzioni.

A seguita di l'eclissi lunare tutale di ieri

A seguita di l'eclissi lunare tutale di ieriÈ questu hè esattamente a più grande lezione o u più grande specchiu in a fase attuale assai tempestosa. U caosu fora ùn ci mostra micca solu l'alta frequenza è u prugressu o l'aggravamentu di u vechju sistema (i tempi fini di l'antica), ma ci mostra ancu i nostri ultimi grandi oscuramenti di i nostri cori è dinò a nostra mente, chì avà deve esse risolta. L'eclissi lunare tutale stabilisce ancu un puntu di freccia maiò in questu sensu è hà sicuramente attivatu un prugressu impurtante. L'energia femina o a nostra energia di u core, u campu più grande chì nasce da noi, vole esse sviluppatu cumplettamente invece di esse bluccatu una volta è una volta per l'idee scure / un spiritu scuru. Basta à ghjudicà qualcunu altru, mette à calà qualcunu, vede solu u male in qualcunu (o se qualcosa hè assai distruttivu, allora per cambià u vostru sguardu / focus) o ancu per entre in una idea chì hè a so volta permeata di malizia o ancu d'emozione basica negativa (tu stessu sì per esempiu, arrabbiatu per via di diversi "pulitici"), in fine assicura chì esce da u vostru propiu centru è permette ancu à un mondu per fiurisce in quale a disarmonia pò fiurisce (omu Cusì create una realità disarmoniosa in l'esternu).

L'energia di u vostru mondu internu

In tali mumenti, cuncentrazione continuamente nantu à a propria santità o ancu fora di a santità hè l'arte fine di stà ancoratu in u Regnu di Diu invece di falà continuamente da ellu è fucalizza nantu à u bughju. Comu dicu sempre, un mondu pienu di pace nasce solu quandu ritruvemu sta pace in u nostru più internu, o piuttostu u sviluppu. Solu allora pudemu trasferisce stu statu internu cumpletu à u mondu esterno è, per quessa, permette chì a pace fiurisca in tuttu u bordu, hè a chjave per tuttu. À traversu stu cambiamentu di focus à u sacru / divinu, accumpagnatu da a manifestazione di una immagine divina / santa di sè stessu (u Diu Self - u più altu sè stessu - l'imaghjini più altu cù quale pudete identificà sè stessu / chì pudete ricunnosce cum'è verità per sè stessu, chì à u turnu nasce da a vostra più intima - pura cuscenza / fonte). Ebbè, l'eclissi lunare tutale hà servitu, cum'è tutti l'avvenimenti cosmichi oghje, à rinfurzà precisamente sta circustanza. In ultimamente, simu veramente in a fine di i tempi è simu solu à un colpu di petra da un mondu sanu cumplettamente guaritu, cum'è difficiule di vede in u mumentu. Per questu mutivu, cuntinuemu à mantene l'alta frequenza / guida santa mentre viaghja permanentemente una imaginazione in quale sapemu chì una età d'oru 100% nascerà da l'ombra di u vechju mondu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment

    • Patricia 27. Maghju 2021, 9: 48

      ⭐ Grazie mille. Hè bonu per a mo ànima è mi dà a cunferma chì sò nantu à a strada bona❤
      Grazie grazie grazie

      rispondi
    Patricia 27. Maghju 2021, 9: 48

    ⭐ Grazie mille. Hè bonu per a mo ànima è mi dà a cunferma chì sò nantu à a strada bona❤
    Grazie grazie grazie

    rispondi