≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 27 di marzu di u 2019 hè carattarizatu da l'influenzi di l'ottu ghjornu di u portale è, in cunsiquenza, da una qualità di basa straordinariamente energèticamente forte. L'intensità hè dunque sempre enormosa, chì hè per quessa noi, cun ella pò espansione u nostru propiu spiritu sempre più in direzzione d'alta frequenza, soprattuttu quandu si tratta di diventà cuscenti di a nostra propria perfezione, diventendu cuscenza di u nostru propiu spaziu di creazione è a liberazione assuciata di u nostru potenziale di manifestazione.

L'ottu ghjornu di u portale

In questu cuntestu, aghju ancu scrittu in u mo ultimu articulu, chì hè statu publicatu eri sera (Chì pudete imaginà ?! Scacciate u putenziale incredibile di u vostru propiu spiritu criativu), attira l'attenzione à l'impurtanza di a nostra propria imaginazione è, sopratuttu, spiega quante volte lascemu a nostra propria imaginazione ci limità, vale à dì quantu spessu ùn pudemu micca imaginà certe circustanze / cundizioni è, per quessa, ùn pò micca sperimentà e circustanze currispundenti . In fine, a nostra imaginazione, cumminata cù tutte l'idee chì avemu digià creatu (Credenze, cunvinzioni, visione di u mondu - verità interna) u nostru statu d'essere o tutta a nostra realità è menu pudemu imaginà, vale à dì più internamente neghemu, ricusemu è definiscemu cum'è micca pussibule/imaginabile, più limitemu e nostre capacità (principarmenti ligati à l'idee di circustanze, cundizioni è capacità, chì à u turnu sò basati nantu à abbundanza / guariscenza - invece di noi in u mondu d'oghje mantenenu largamente idee di mancanza, soffrenza è malatia.). A nostra imaginazione hè dunque ancu putente, soprattuttu chì a nostra vita sana, vale à dì tutte e sperienze è e circustanze di vita, sò basate nantu à a nostra imaginazione (prima imaginatu, dopu realizatu, - sperimentatu / creatu). È soprattuttu in a fase attuale di u ghjornu di u portale, pudemu sempre più ricunnosce è, sopratuttu, sbulicà i nostri propri mudelli è blocchi, chì ci permette ancu di imaginà circustanze è stati completamente novi, in particulare circustanze basate nantu à l'abbundanza - stati chì sò coherente cù e nostre capacità divine basiche.

A mente stabilisce i limiti. Sempre chì pudete imaginà in a vostra mente chì pudete fà qualcosa, pudete fà, finu à chì crede in questu 100 per centu. - Arnold Schwarzenegger..!!

L'ultimi trè ghjorni di u portale (finu à u 29) è dunque cuntinuà à dà un putenziale enormu è pò ancu spinta massivamente u nostru svegliu spirituale. Comu dissi, a fase attuale hè predestinata per questu è una quantità incredibile hè pussibule. Hè veramente una benedizzione per u statu cullettivu di a cuscenza è tutte e fruntiere ùn sò micca solu superable, ma ponu ancu esse splutate. Pudemu ottene è creà assai assai. Eppo, infine, vogliu ancu parlà brevemente di a luna, perchè cambia à u signu di u zodiacu Capricornu à 15:13 p.m. A "Luna Capricornu" significa una certa cuncentrazione, determinazione, riflessione è, sopratuttu, un sensu di duvere più pronunzianu. Perfettu per travaglià più nantu à implementà i vostri prughjetti o ancu nantu à a vostra propria autorealizazione à a fine di a fase di u ghjornu di u portale. Contrariani L'esperienze sò sempre assai utili per u nostru sviluppu, ma l'atmosfera hè simplicemente perfetta per superà i nostri limiti (lascendu a nostra zona di cunfortu).). Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò grati per ogni sustegnu

Lascia un Comment