≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 27 di ferraghju di u 2021 hè assuciata à una qualità di frequenza estremamente speciale, perchè oghje hè tutta una luna piena significativa è soprattuttu prufonda in u signu zodiacu Virgo (a luna piena diventa manifesta à 09:15). A luna piena, chì à u turnu marca u piccu in u frivaru o ancu u piccu di purificazione in questu flussu U mese rapprisenta ci darà una forte codificazione energetica à questu puntu è ùn solu espone i nostri sistemi energetichi à una freccia di guariscenza, ma ancu espansione i nostri cori è lavà ferite emotive profonde.

Purificazione di i nostri cori

Purificazione di i nostri coriIn questu cuntestu, a luna piena rapprisenta ancu una certa cumpiimentu di i ghjorni passati.Questi ghjorni, chì eranu apprupriati, o piuttostu tipicamenti di ferraghju, accumpagnati da una purificazione speciale, sò stati ancu accumpagnati da grandi sfide è anu pussutu risolve parechji blocchi in u cuntestu. cullettivu. A cuscenza cullettiva era ancu assai focu annantu à u distaccu è, sopratuttu, à a pulizia di strutture dannighjate, chì anu creatu assai spaziu novu per espansioni à alta freccia stu mese. Questa espansione hè stata rinfurzata, fora di l'energii di purificazione generale di ferraghju, da fluttuazioni geomagnetiche, anormalità maiò in a frequenza di risonanza planetaria (è novi aghjurnamenti di codificazione assuciati - Nove informazioni - Aspetti 5D chì sò diventati prufondamente arradicati in strutture cullettive) è ancu da a depressione fridda chì ci hè ghjunta di novu à u principiu di u mese è hà sappiutu mette à tutti in un statu di calma / ritirata. In ultimamente, u mese hà veramente servitu per a nostra propria autorealizazione è puderia furnisce assai chiarificazione in questu sensu. Per esempiu, eiu stessu caminava una legatura difettosa (vale à dì a cunnessione à mè stessu, perchè a cunnessione à l'altri populi riflette solu a cunnessione à sè stessu), hà sbulicatu / pulitu e mo stanze è hà sappiutu trasfurmà assai (è questu era cumplettamente micca forzatu, hè accadutu solu, in armunia cù l'energia mensili). Avà è parallelamente à questu, una attivazione prufonda di i nostri cori hè accaduta, soprattuttu in i ghjorni passati. Cum'è ieri Articulu di l'energia di ogni ghjornu menzionatu, questu hè ancu un prucessu essenziale quandu si tratta di a guariscenza di stu mondu è soprattuttu di a manifestazione di un mondu ascendutu, perchè più avemu noi stessu amore veru (L'amore di sè stessu - chì hè dopu trasferitu à u mondu esternu è crea una realità in quale l'amore pò sboccia) ind'è noi, u più veloce rinasceremu un mondu d'oru. Parechje persone anu sentitu ancu in questu sensu è aghju ricivutu più è più rapporti in i quali i mumenti spiciali sò stati discrittu in quale l'amore hà ghjucatu un rolu particulari, vale à dì chì parechji sintia chì qualcosa cambiava in questu sensu. È postu chì hè statu spessu indicatu chì i currenti senza precedente sò stati integrati in i nostri campi di cori, hè più ch'è ovvi chì a Luna Piena di Pulizia d'oghje hà da inizià una espansione massiva di i nostri cori.

Luna piena di purificazione

A luna piena, chì hè cunnisciuta per rapprisintà u cumpletu è a perfezione, hè accumpagnata da una freccia di purificazione per via di l'energia di ferraghju. U signu di u zodiacu Virgo hè ancu assuciatu cù a purificazione è a riurganizazione in un livellu, per quessa chì oghje marca veramente un puntu di purificazione. In particulare, u core, chì hè l'istanza più impurtante è genera u più grande campu d'energia di tutti, hà ancu bisognu di assai pulizia à questu puntu. I cori di parechji anu allargatu assai in l'ultimi anni, chì si riflette in un amore aumentatu di a natura, una vista cambiata di u mondu animali è di u mondu in generale, ma ancu di trattà cun sè stessu è ancu in forti prucessi di scuperta di sè stessu (chì hà fattu capì chì prumove solu a manifestazione di un mondu distruttivu s'è noi stessi ci focalizemu solu in circustanze disarmoniche, s'è no vedemu solu u male in l'altri.). Di sicuru, ci hè sempre assai chjusu in questu sensu, vale à dì chì ci hè ghjudiziu, mala conversazione, divisione è separazione (chì hè cumplettamente in linea cù l'agenda NWO), chì hè per quessa chì l'apertura è, sopratuttu, l'attivazione cumpleta di e strutture cardiache currispondenti hè fundamentalmente impurtante (u core in cumbinazione cù a cuscenza di Diu - sapendu / sentendu chì sè stessu hè a fonte / divina, l'autorità chì crea tuttu - cum'è a chjave per maestru di a so propria incarnazione). In fondu, hè esattamente ciò chì tuttu u mese hà righjuntu è avà porta à un ritornu o attivazione di a nostra passione, devozione è amore. I cori, chì sò sempre immersi in l'ombra, simpricimenti anu da sperienze una purificazione currispondente in i tempi attuali - chì, cum'è aghju dettu, hè ancu accadutu assai forte in l'ultimi anni.

U livellu di guariscenza

U livellu di guariscenzaAvà tutta a cosa duveria è serà purtata à un novu livellu è parechji si capiscenu chì ùn hè in alcun modu benefiziu s'ellu agisce l'un à l'altru, s'è no s'impone u dito à l'altri, s'ellu ci escludemu, s'è no vedemu solu u cattivu in altri vede quandu ci permette di esse paralizatu da i paure, quandu andemu in divisione è fucalizza nantu à un mondu cattivu. S'è no simu quì per l'altru, s'ellu ci sustenemu l'altru, s'è no permettemu una fiducia basica per esse rinvivita in noi stessi senza coercizione è cun piena cunfidenza è simu cuscenti chì u vechju mondu hè oghji cascà è un mondu d'oru hè risuscitatu. a bughjura, allora guidemu e nostre energie nantu à a manifestazione di sta realità stessa (L'energia seguita sempre a nostra propria attenzione. Cum'è un creatore, a so propria imaginazione crea mondi; influenza è permea l'esistenza sana). È quelli chì anu sempre evade questu, resistanu à i prucessi o portanu risentimentu versu l'altri (Ancu contr'à u sistema, cum'è l'aghju dettu, ùn ci porta micca in ogni locu, perchè in fine rinforza solu l'ombra di u sistema - chì, per via, ùn significa micca chì sperienze una tale ombra ùn hè micca impurtante. Cum'è un prucessu di apprendimentu, questu hè veramente assai impurtante. Questu hè esattamente cumu l'educazione deve è deve esse realizatu in questu sensu. Questu hè assai più nantu à cambià a vostra propria percepzione generale cù quale sperimentate / vede u mondu. Sentite chì u mondu finiscinu per via di e lamentele o pensate chì questi sò solu segni di decadenza è chì l'età d'oru si manifestarà in una manera o l'altra - chì questu ùn pò micca esse impeditu) attualmente hà bisognu di sta sperienza è deve campà esattamente questu. Tuttavia, questu ùn deve micca caccià da u nostru centru, ma piuttostu rinfurzà per dirige u nostru sguardu versu a luce - per riempie u campu cullettivu cù amore (chì face più faciule per mette da parte u risentimentu in u mondu). Dunque, a luna piena d'oghje in u signu zodiacu Virgo farà assai bè in questu sensu è ci darà impulsi novi è brillanti. Tuttu hè sottu u segnu di a nostra apertura di u core è questu hè esattamente ciò chì duvemu accettà. Fendu cusì, ùn solu aumentemu a nostra vibrazione, ma andemu ancu versu punti in quale i nostri corpi di luce sò cusì sviluppati o giranu cusì forte chì suppone capacità "supersensoriali" (u putere di u veru omu galatticu - DIO - capacità innate ma avà persu) pò sperimentà u sviluppu. Cù questu in mente, gode di a luna piena d'oghje. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment

    • Ursula Görgen 27. Febru 2021, 17: 19

      L'aghju sperimentatu cusì, hè una trasfurmazione cumpleta,
      ti ringraziu è
      Sò curiosu
      Ciò chì cunsolidu
      Pò ciò chì succede.

      rispondi
    Ursula Görgen 27. Febru 2021, 17: 19

    L'aghju sperimentatu cusì, hè una trasfurmazione cumpleta,
    ti ringraziu è
    Sò curiosu
    Ciò chì cunsolidu
    Pò ciò chì succede.

    rispondi