≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu d'oghje u 27 d'Aostu di u 2019 hè sempre formata da a luna in u segnu zodiacale Cancer, per quessa chì l'influssi energetichi cuntinueghjanu à ghjunghje à noi (Almenu liatu à a luna), attraversu quale un sviluppu di a nostra vita di l'ànima pò esse assai in u primu pianu. In u risultatu, tutti i prugrammi (Credenze, credenze, cumpurtamenti, abitudini è cumpagnie arradicati in u subconscious.) sò purtati davanti à i nostri ochji, per mezu di quale guarantimu un sviluppu currispundente.

Cambiamentu acceleratu in a nostra immagine di sè stessu

Cambiamentu acceleratu in a nostra immagine di sè stessuIn questu cuntestu, stu cunfrontu cù i nostri prugrammi distruttivi pò purtà à un cambiamentu significativu in a nostra propria mente in pocu tempu, soprattuttu se cunsideremu un tali cunfrontu cum'è l'uppurtunità di cambià a nostra orientazione mentale è, in seguitu, inizià un cambiamentu currispundente. È a cosa spiciale hè chì u potenziale di manifestazione hè attualmente cusì acceleratu chì pudemu cambià cumplettamente a nostra immagine di sè stessu in pochi ghjorni, ancu in un mumentu. Aghju ancu un picculu esempiu per questu: "In l'ultima settimana aghju statu assai in strada è aghju avutu un tempu maravigliu. Duranti stu tempu aghju datu assai piacè - in relazione cù parechje cose. À a fine, era un balsamo per a mo ànima, ma dopu à sta settimana mi sentu quantu stancu eru è sopratuttu chì a mo propria imaghjina era più negativa chè prima per via di tutte l'"indulgenza". Quandu era tornatu in casa, aghju tornatu drittu in modu push, vale à dì, aghju furmatu in u stessu ghjornu, andò in corsa, cullighjate erbe medicinali + radiche, andò à lettu prima è ripetiu questu per trè ghjorni. Ebbè, u primu ghjornu solu, inseme cù a prima azzione (sport), mi rialignava internamente. Eru fieru di mè stessu, cuntentu di superà mè stessu è aghju avutu subitu un'immagine più pusitiva di mè stessu (Legge di risonanza: attrae ciò chì site, ciò chì irradiate, ciò chì currisponde à u vostru propiu sentimentu di basa prevalente - u più pusitivu a vostra propria immagine di sè stessu, più pusitivu e circustanze esterne chì attraemu cun ella.). Dopu trè ghjorni, a mo immagine di sè stessu era assai pusitiva di novu, sì, in realtà ancu assai più pusitiva chè in e settimane precedenti, è mi sentu incredibile autocontrollu è forza per quessa solu. Eppo, in fine, in un battitu d'ochju, o cù uni pochi di decisioni, aghju pussutu ricalibrate a mo mente.

L'arburu di a vita nasce in u viotu, in u largu, viotu radiante di u spaziu. Prima ci hè un "impulsu spirituale" assai sottile - l'impulsu criativu. Allora quellu impulsu spirituale assai sottile diventa più tangibile: un pensamentu, un impulsu definitu chjaru per creà. Quandu l'impulsu hè diventatu un pensamentu, guadagna impulsu è diventa un sentimentu, un impulsu emutivu. Stu sintimu, aiutatu da u pensamentu constantu, si manifesta prestu in forma fisica, cum'è un ughjettu chì pudemu percive cù i nostri sensi. - Marcus Allen, Tantra per l'Occidenti.. !!

È per via di u putenziale di manifestazione accelerata è di l'energia basica in generale assai forte, i cambiamenti / decisioni currispundenti sò oghji fruttu assai più rapidamente. Per questu mutivu, pudemu attualmente trasfurmà in una realità completamente nova in pochi mumenti. Hè rivoluzionariu è dunque vene cun potenziale infinitu. Allora usemu l'energia di ogni ghjornu d'oghje è lasciamu a più bona versione di noi stessi. In particulare avà versu a fine di u mese (un ghjornu di portale + una luna nova incredibile ci aspetta sempre) pudemu manifestà un statu completamente novu di esse in questu sensu. Cù questu in mente amichi, stà sani, felici è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 🙂 

Lascia un Comment