≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 26 di Maghju 2021 ci dà una qualità energetica estremamente putente è soprattuttu prufonda, perchè in più di una luna piena energèticamente forte in u segnu zodiacale Sagittariu (a luna piena righjunghji a so "forma perfetta" à 13:15 p.m), una eclissi lunare tutale ci ghjunghjerà ancu. A luna si move da 11:45 a.m. à 14:53 p.m. à traversu l'ombra di u core di a terra, causando l'eclissi totale di luna. A causa di u timing, però, ùn videremu micca l'eclissi lunare tutale in e nostre latitudini (a luna hè sottu à l'orizzonte), ma sentiremu cumplettamente a so energia incredibile è assai putente.

U putere di l'eclissi lunare tutale

U putere di l'eclissi lunare tutaleIn questu cuntestu, ùn deve micca scurdatu chì a luna nova è piena in particulare sò sempre accumpagnate da una qualità d'energia impressiunanti è spessu mettenu in luce mudelli d'ombra profondamente nascosti in noi stessi o ci ricordanu di rinvià a nostra vera immagine di sè stessu. nantu à a santità, sì, intrinsecamente ancu un sè basatu annantu à questu santu di i santi. Una eclissi lunare tutale va assai passi più in là cù l'intensità è si ferma avvenimentu assai magicu A terra "sposta" trà u sole è a luna, chì significa chì nisuna luce diretta di u sole casca nantu à a superficia di a luna. Tuttu u latu di a luna chì hè visibile per noi hè allora cumpletamente in a parte più scura di l'ombra di a terra. U sole, a luna è a terra sò tandu in sincronia nantu à una linea, induve a luna vene cumpletamente in l'ombra di a terra. A luna pare ancu spessu rossa (per quessa, ci piace à parlà di luna di sangue quì), postu chì uni pochi di raghji di u sole, malgradu l'oscurazione, ponu esse ridiretti da l'atmosfera di a terra à a superficia lunare. L'oscurità significa temporaneamente l'oscurità di e nostre parti femminili (Luna = parti femminili), chì sò allora cumpletamente illuminati. Per questu mutivu, a bughjura tutale hè spessu assuciata cù a scuperta di cunflitti prufondamente nascosti, ma ancu putenziali è putenzi. In cunfurmità cù questu, vogliu ancu cità una sezione di u situ web federgefluester-magazin.de:

"Chì hè sta volta?

I "temi" di u signu di u zodiacu Sagittarius sò avà in primura:
Lune Sagittaire significa in i so formi pusitivi chì pudemu avà esse "fiery", (cosmopolita) apertu, amante di a libertà è incredibbilmente ottimista.
Avemu sforzu per crescita è saviezza, dopu valori più alti è ideali, entremu in questu attraversu a nostra mente larghezza è prufundità è ancu in u piacè di a vita purtà. Questu hè ancu sustinutu da a bughjura, perchè questu generalmente porta novi intuizioni è "rivelazione", revela "Hidden". Una eclissi lunare significa ancu chì Ende da qualcosa vechja è obsoleta. Hè per quessa chì u cusì chjamatu "ombre di u passatu'ricevi di novu. Dunque, si tratta di abbraccià e nostre ombre è di purtarili literalmente "a casa".

In ultimamente, dunque, oghje pò esse di grande impurtanza per tutti noi. Cumu l'aghju dettu, per millaie d'anni è ancu in i culturi di l'alta prima, l'eclissi di luna era sempre attribuita una magia estremamente putente, per quessa chì i ghjorni currispondenti sò spessu usati per rituali. Vistu puramente da un puntu di vista energeticu, l'eclissi lunare tutale ci darà un putere di solvente incredibile è lasciarà tutte e nostre cellule scorri cù una frequenza speciale. È postu chì a luna piena d'oghje hè ancu una super luna piena, vale à dì chì a luna, simile à aprile, hè sempre à u puntu più vicinu à a terra, tuttu questu avvenimentu guadagnerà ancu più intensità.

Aduprate u vostru putere spirituale incommensurable

Avà, tornendu à u putere di dissolve, per quessa, l'eclissi lunare tutale ci purterà ancu più in u nostru veru sè. Tuttu ciò chì succede in u mumentu hè destinatu precisamente à questu aspettu. Comu digià citatu in l'ultimi articuli energetichi di ogni ghjornu (è sopratuttu in u video più impurtante per mè) indirizzatu, una lotta / attu di liberazione / ascensione hè attualmente in corso (è quì citu un testu publicatu sta notte) intornu à u nostru mondu di pinsamenti o intornu à u nostru spiritu.

"In u prufondu, si tratta di noi chì usemu / cambienu a nostra attenzione per creà, mantene è alimentà una realità scura, perchè solu trattandu constantemente di mondi scuri, informazioni è rapporti, alimentamu u stessu mondu è lasciamu chì vene à a vita di più - hè esattamente ciò chì vole scuru. A nostra attenzione crea mondi o u nostru focu face chì l'imaghjini diventenu più di una realità nantu à quale focalizemu a nostra energia. Un mondu divinu pò dunque nasce solu s'ellu ci focalizemu nantu à l'imaghjini / idee divine, vale à dì viaghjendu mentalmente attraversu mondi d'alta frequenza è armunia nantu à una basa di ogni ghjornu (unu stessu Diu, u mondu esternu cum'è una maghjina diretta di Diu, ogni esse umanu chì vede. a cuscenza divina / Cristu pò rinvivisce in sè stessu, u Diu in l'esternu, u mondu guarisce, l'umanità ascende completamente, emerge una età d'oru, eiu stessu sò divinu / santu - a cosa principale hè di trasfurmà à u divinu / santu. / d'oru - solu in questu modu pò esse un mondu divinu, - cum'è dentru, cusì fora). Soprattuttu perchè chì à u turnu attiva un bonu sintimu di basa in noi è chì, à u turnu, ispira tuttu u nostru sistema mente / corpu / anima, ogni cellula beneficia. E postu chì u mondu esternu hè una maghjina diretta / prughjezzione di a nostra mente, avemu assicuratu chì a nostra guariscenza interna scorri in u mondu esternu è porta a guariscenza ancu. Dunque, aduprate a vostra creatività cun prudenza, ognunu pò fà a diferenza solu cambiando a so attenzione ".

U putere di dissoluzione di l'eclissi lunare tutale d'oghje pò dunque mustràci esattamente questi antichi mudelli scuri, vale à dì u mudellu di vulè rende à una realità scura una volta è una volta invece di trasfurmà a vostra propria mente à u divinu. Allora celebremu oghje è assorbemu l'energia putente di l'eclissi lunare. Ognunu di noi hà a capacità di purtà un mondu d'oru à a vita. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment