≡ Menu

Da una banda, l'energia di ogni ghjornu oghje u 26 di marzu di u 2021 hè sempre carattarizata da forti influenze di freccia di risonanza planetaria, per esempiu ieri avemu ricevutu un blackshift di 16 ore (incredibile). Per d 'altra banda, l'energii crescente di primavera cuntinueghjanu à affettà u nostru spiritu, furnisce sensazioni di u cresce è ci tenta di entre in stati d'armunia. Ces influences sont ensuite renforcées par la lune croissante et, surtout, presque complète, qui à son tour s'est transformée en signe du zodiaque Vierge à 04 h 23 dans la nuit, ce qui signifie la réceptivité dominante et surtout liée à la lune (luna crescente) rinfurzata.

cambiamenti profondi

Luna crescenteComu dissi, in dui ghjorni una luna piena putente in u signu di u zodiacu Libra hà da ghjunghje à noi, vale à dì chì a prima luna piena in primavera ghjunghjerà à noi è serà accumpagnata da una forte manifestazione è energia di cumpleta. L'influenzi ponu esse digià assai forti è, soprattuttu in cumbinazione cù l'energii di crescita prevalenti, inizianu stati forti di realignment internu o cunsulidazione di diversi novi campi. Dentru u campu di primavera naturale, pudemu avà fucalizza cumplettamente nantu à a creazione di un statu internu equilibratu è soprattuttu clarificatu. Comu l'aghju dettu, u mese di marzu hè in questu cuntestu cum'è nisun altru mese per a crescita è, sopratuttu, per un novu principiu. influenza di frequenzaL'iniziu è a preparazione di un novu sintimu di basa generale, orientatu à l'armonizazione interna è a crescita, hè a prima priorità. In dui ghjorni pudemu dunque sente u cumpletu di l'arradichera secondu e novi strutture o ancu prughjetti assai forti in u nostru esse internu. E poi principiarà cù u mesi d'aprile assai cambiante, chì significa ancu gioia di vivre è partenza. Io stessu possu dì solu à questu puntu chì, in ligna cù l'energia di primavera chì scorri, sò assai attrattu in a direzzione di a disintossicazione, a clarificazione interna è u cambiamentu di u mo bioritmu, è questu cumplettamente senza compulsione. Hè accadutu listessa in u mese di a pulizia assoluta, vale à dì in u frivaru, in quale aghju sbulicatu bè tutti i mo locali. Avà pare chì una disintossicazione hè ghjunta, chì aghju decisu fermamente per mè stessu.

"A natura si sveglia cumplettamente da u so sonnu prufondu. Tuttu cumencia à fiurisce, à sveglià, à brillà. Applicata à a nostra vita è soprattuttu à a situazione attuale, un equinox di primavera hè sempre per u ritornu di a luce - per l'iniziu di una civilizazione chì avà hè datu l'uppurtunità di risurrezzione massiva. Inoltre, ci hè un equilibriu di forze. E forze dualistiche entranu in armunia - yin / yang - u ghjornu è a notte sò di a listessa durata in termini di ore - un equilibriu generale si faci è ci permette di sente u principiu ermeticu di equilibriu ".

In questu sensu, a disintossicazione pò ancu esse estremamente cambiante di vita in generale, postu chì unu si libera di i campi tossichi è di l'energia pesante, lascendu significativamente più spaziu per sensazioni d'alta freccia, imagine, è, in cunseguenza, circustanze di vita. Se ci puliscemu / purificà, allora questu hà ancu un effettu direttu nantu à u mondu esternu, chì hè ancu incuraghjitu à purificà più intensamente (tù stessu influenza SEMPRE in tuttu u mondu esternu è u modella attraversu u vostru statu internu). A qualità di l'energia attuale hè tutta nantu à u cambiamentu è pensu chì a maiò parte di a ghjente sente questu impulsu in sè stessu. U vechju ùn hè micca esistitu è ​​noi stessi duvemu solu transizione sempre più in un statu 5D d'alta frequenza, vale à dì un statu di unità, divinità, chiarezza, purità è amori di sè stessu, liberu da circustanze disarmoniche, credenze, sentimenti, idee è azzioni. . Tuttu u cosmosu hè pensatu per questu cambiamentu puramente in quantu à a so freccia, è ùn importa ciò chì facemu, ùn importa micca cumu alcuni si difendenu, ùn pudete micca più evade. Per questu mutivu, u prossimu secondu mese di primavera purterà assai cambiamenti pusitivi è lasciamu tutti alzà ancu più, ùn ci hè dubbitu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment