≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 26 di Ghjennaghju di u 2022 hè principalmente furmata da l'influenzi di u terzu ghjornu di u portale è per quessa ci guida ancu più forte attraversu u portale attivu attualmente grande. È veramente questu hè un portale assai preziosu o estremamente prufondu è spiritualmente cambiante chì ci porta tutti in un livellu completamente novu di esse. L'accelerazione hè attualmente enormosa è u tempu passa più veloce chè mai in questa grande fase di portale apertu. U terzu ghjornu di u portale di a serie di deci ghjorni di i ghjorni di u portale seguita direttamente da stu prucessu speciale è ci porta tutti in fretta à a nostra propria origine.

Velocità estrema - tuttu passa

Portal Energy EnergyIn ultimamente, questu hè ancu una circustanza chì mi sentu assai forte durante questa fase di u ghjornu di u portale. Per esse onesto, ùn aghju mai sperimentatu una fase di u ghjornu di u portale chì hà un effettu cusì prufondu è cambiante nantu à u mo propiu statu mentale. In l'ultimi dui ghjorni, per esempiu, aghju sappiutu lascià / guarì i cunflitti, l'ombra interna è e ferite à un ritmu rapidu chì ùn mi avissi mai aspettatu, vale à dì chì u cambiamentu spirituale in questi ghjorni mi paria cum'è mesi avianu avutu. passatu. I cunflitti interni, à volte ancu l'energie disarmoniche chì eranu ligati à l'eventi formativi passati, i mumenti duru à i quali unu puderia esse appiccicatu finu à pocu tempu o chì avianu una forte prisenza trà, sò passati in u sfondate cum'è s'elli avianu digià avutu una prisenza assai forte un longu tempu. tempu fà, un prucessu chì ùn aghju mai sperimentatu prima in questa scala o cù questa accelerazione. Sente cum'è s'è vo avete imbarcatu in una nave spaziale chì ora vola in un novu mondu à a velocità di a luce. Una sperienza completamente trascendentale. Hè cum'è s'è sta fasi di u ghjornu di u portale ci porta veramente à un novu livellu di esse è ci rende ancu più originali, si pò ancu parlà di livelli assai prufondi in u nostru esse o ancu u nostru campu d'energia, chì a so volta sò attivati ​​in l'attuale. ghjorni. Passemu dunque ghjorni di pura trasfurmazioni, chì ci purteranu tandu in ferraghju cù sta intensità per via di a so durata (perchè a fase di u ghjornu di u portale si estende in ferraghju) è ci mostra quantu hè forte u cambiamentu di paradigma attuale. In verità, u mondu novu hè diventatu di più in più attivatu, cum'è a dissoluzione di u vechju mondu s'accelerà di più in più. U mondu hà da cuntinuà à esse datu esattamente l'impulsi chì hà attualmente bisognu per u so avanzamentu. Ch'ellu si ne noti o micca, ch'ellu ci sia sempre à pruvà à alluntanassi da tuttu o micca, sò stallati in fondu strutturi fundamintali novi chì renderanu ancu più faciule l'ascensione di tuttu u cullettivu.

Altri eventi speciali

Altri eventi specialiA nostra propria origine hè dunque chjamà più chè mai è quellu chì avà entra in una alta immagine di sè basatu nantu à a santità o chì pò avà sente cum'è divinu / santu è per quessa rinvivisce a fiducia cumpleta, sperimentà veri miraculi. ORA hè u megliu tempu per rinviviscia tutti i vostri sogni è ambizioni prufonde, ORA hè u tempu di portà a vostra propria autorealizazione à un novu livellu. Ebbè allora, è mentre stu viaghju altamente magicu si svolge, altri avvenimenti spiciali saranu ancu à noi. Febbraiu hè intruduciutu u primu ghjornu cù una luna nova speciale, chì una volta sottulinea a qualità di ferraghju; entremu in un mese chì hè interamente nantu à l'esperienza / manifestazione di una nova circustanza di vita. Oghje à 04:29 a.m., Mercuriu retrogradu si trasfirìu in Capricornu. E postu chì Venus è Mars sò attualmente in Capricornu, u nostru sensu di u duvere hè più impurtante chè mai è afecta assai spazii di a vita. Più chè mai, ùn hè micca solu impurtante per riflette / dumande tutte e vostre rilazioni è e circustanze, ma ancu per passà in a vostra propria rispunsabilità è l'autorealizazione. In questa fase di u ghjornu di u portale, pudemu ancu esse automaticamente catapultati in stati currispondenti in una manera assai putente, esattamente cum'è aghju descrittu prima. Pudemu dunque avà sperimentà una trasfurmazioni notevuli è sviluppà una completamente nova o, per esse più precisa, aumentu di l'imagine / cuscenza. Accogliamu dunque u terzu ghjornu di u portale d'oghje è compie a traversata gigantesca di u grande portale. Hè assai magicu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment