≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu d'oghje u 26 d'Aostu 2019 hè particularmente furmata da a luna, chì à u turnu hà cambiatu in u segnu zodiacale Cancer, a tarda sera, eri sera à 23:03 p.m., è dapoi ci hà datu influenze chì ci anu fattu assai più intuitive / emotive in generale. puderia esse. Per d 'altra banda, a "Luna Cancer" ci furnisce una qualità energetica chì ci permette di rilassate assai di più o indulge in a calma.

Fiuremu di più in più

Per d 'altra banda, a luna in u segnu di u zodiacu Cancer puderia ancu mostrà e circustanze di a vita o di prugrammazione interna, per mezu di quale ci permettemu di esse guardatu da una pace interna currispundente è per quessa campà un sbilanciamentu. In cumbinazione cù a qualità energetica generalmente estremamente forte (riferite à questu puntu à quellu di ieri Articulu di l'energia di ogni ghjornu) questu pò ancu influenzallu cun intensità cuncentrata. In ultimamente, però, i nostri prublemi persunali è i cunflitti attuali ci sboccanu ancu in questu, vale à dì chì più cunflitti "disturbatori" chì simu oghje, più pudemu esse cunfruntati cù i stessi cunflitti. Ma à a fine di u ghjornu, tuttu questu serve u nostru fiore internu. È questu hè attualmente più impurtante chè mai. A transizione in a quinta dimensione / altu statu di cuscenza hà pigliatu proporzioni cusì grande chì simu inevitabilmente attirati in questa fioritura interna. Ci hè dunque dumandatu in una manera assai spiciale di cresce cumplettamente fora di a nostra ombra o megliu dicu fora di i nostri blocchi/limiti per pudè rinvivisce una realità chì à u turnu face ghjustizia à l'alta freccia planetaria.

Fiducia in u vostru core. Apprezzà a so intuizione. Sceglite di abbandunà a paura è apre à a verità è vi svegliate à a libertà, a chiarezza è a gioia in l'essere. – Moji..!!

Una manifestazione currispundente hè ancu inevitabbile, chì hè per quessa chì a nostra vita di l'ànima interna hè sempre più in u so propiu. Tuttu ciò chì hè in relazione cù u sviluppu di a nostra ànima è ancu u sviluppu di a nostra cuscenza d'origine (a cunniscenza chì simu l'urìgine di tuttu è chì sò sempre stati - a più pura cuscenza di u creatore - avè l'idee più alti prisenti in u spiritu - invece di fà chjuca - tù stessu ùn saria micca l'urigine - limitazione) si trova in a strada hè sussegwentemente risolta gradualmente. I ghjorni attuali - chì diventanu di più in più intensi in quantu à a qualità di l'energia - servenu dunque cumplettamente u nostru sviluppu spirituale. Si tratta di sveglià cumplettamente à noi stessi è di lascià una realità vive, chì à u turnu hè accumpagnata da l'abbundanza, l'amore di sè stessu, a saviezza, a purità è a forza interna. Facendu cusì, pudemu alluntanassi tantu contru à ellu o stà in a nostra propria ombra (Di sicuru, à a fine di u ghjornu, sperimentà e nostre parti pesante d'ombra serve sempre u nostru prucessu di maturazione è hè incredibilmente impurtante, ma ùn hè micca ciò chì vogliu ghjunghje.), infine tutta a circustanza attuale hè pensata per noi per eventualmente immersi in un statu di cuscenza di abbundanza currispundente. Tuttu u restu diventa sempre menu stabile. U nostru spaziu internu vole solu espansione in abbundanza invece di mancanza è hè esattamente ciò chì duvemu custruisce avà. Se micca avà, allora quandu? In questa nota, rompe tutti i vostri limiti autoimposti. Diventamu spiritualmente liberi. In questu stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 🙂 

Lascia un Comment