≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 25 di nuvembre di u 2019 hè carattarizata da una banda da l'impulsi luminosi chì cuntinueghjanu à flussu è da l'altra banda da l'influenzi preliminari di a nova luna. In questu cuntestu, una nova luna si manifestarà in u signu di u zodiacu Sagittariu dumane dopu meziornu, à 16:12 p.m. per esse precisu. Per quessa, una nova fase di luna hè avà iniziata (sempre da luna nova à luna nova) è l'enfasi hè nantu à a manifestazione di novi vede, credenze, orientazioni internu è, in u risultatu, novi azzioni chì ponu esse realizati (è i novi prugrammi risultanti chì diventanu ancorati in u so subconsciousu cù u tempu - riprogrammazione di u so subconsciousu attraversu l'esekzione di ogni ghjornu di novi azioni / rutine).

Influenze preliminari di a nova luna

Influenze preliminari di a nova lunaIn particulare, a liberazione finale di i so campi di interferenza interni (Cunflitti è altre parti insoddisfatte da a nostra parte, attraversu quali ci lasciamu esse strappati da l'equilibriu internu una volta è una volta), vene avà di novu in una manera assai spiciale, almenu a luna nova ci catapulterà di novu in stati currispondenti, soprattuttu in cumminazione cù a magia prevalente, vale à dì l'influenzi di l'ultimi mesi di sta dicada (andendu versu u decenniu d'oru) l'influenzi di luna nova aumentanu immensamente. Ebbè, in ultimamente, a relazione cù noi stessi hà da sperienze un approfondimentu significativu è avemu da esse datu più opportunità per guarì noi stessi o a relazione cù noi stessi. È questu hè esattamente ciò chì u prucessu generale di u risvegliu spirituale hè tuttu (è soprattuttu in i ghjorni attuali), vale à dì a relazione cù noi stessi, chì à u turnu vole esse guaritu. In stu cuntestu, u mondu esternu, o piuttostu un riflessu di tutte e circustanze esterne è di tutte e rilazioni cù l'altri populi, rapprisenta a relazione cù noi stessi. Più ci guariscemu, più a nostra cunnessione cù u mondu esternu vene in armunia / guariscenza è in più. l'altra banda, creamu più circustanze esterne chì sò basate nantu à a nostra auto-guarigione.

Ogni ghjornu, e circustanze energetiche in u nostru pianeta diventanu più intense, palesendu sempre più a nostra relazione attuale cù noi stessi. È cum'è andemu à grande velocità versu a decada d'oru chì vene, una dicada in quale ùn solu l'entrata piena in a nostra abbundanza interna hè in primu pianu, ma ancu a creazione accumpagnata di un mondu basatu annantu à l'abbundanza (a nostra luce massima hè riflessa in l'abbundanza). ... realizatu in u mondu), tutte e parti incunificate sò avà clarificate per noi. Questu aumenta u nostru prucessu di autoguarigione tremendamente !!

E postu chì simu attualmente inundati da impulsi luminosi assai forti, tutti i nostri insoddisfatti saranu chiari per noi, dendu l'uppurtunità di guarì e parti di noi stessi chì ci causanu a sensazione continuamente di mancanza in noi stessi. Ebbè, a nostra propria autoguarigione hè più impurtante chè mai in questi ghjorni è cambia tutta a nostra esistenza. Perchè, cum'è aghju dettu, più ci guariscemu è, sopratuttu, più guadagnemu l'amore di sè stessu, più magicu tuttu ciò chì creamu à l'esternu diventerà. I veri miraculi allora nascenu, sò travagli in u nostru mondu internu guaritu è ​​purtatu in u mondu. Cù questu in mente, godite l'energie temporanee di a Luna Nova d'oghje è cuminciate à abbraccià a guariscenza di a vostra relazione cù sè stessu. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment