≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 26 di maghju di u 2019 hè carattarizatu da una banda da a circustanza o l'energie prevalenti, chì à u turnu sò da esse equiparate cù frequenze primordiali è per quessa a nostra frequenza primordiale (u nostru statu originale) pò esse sentitu assai più forte (Sensazioni basate nantu à a presenza cumpleta, a calma, a pienezza è a forza) è d'altra parte da a luna, chì à u turnu cambia in u signu zodiacu Pisces à 08:08 a.m.

Sintonizza a nostra frequenza primaria

 

frequenza primaria A Luna Pisces, chì hè cunnisciuta per rapprisintà una vita mentale più pronunciata, l'umore di sognu, a sensibilità, a sensibilità aumentata è una natura sensitiva, pò ancu dà u nostru spaziu internu, vale à dì a fonte stessa (cunnessione interna à noi stessi - simu u spaziu di a vita, a fonte di tuttu), chì si sentenu forte. Una certa introspezione o un ritornu à a nostra vera essenza di l'ànima, u nostru spiritu / impulsu criativu più altu è sopratuttu à a nostra vera fonte, l'essere puru, hè qualcosa chì pudemu avà dedicà cumplettamente à, dopu tuttu, u forte aumentu di freccia chì hè attualmente. accadutu veramente ci tira in stati currispondenti è grazia à a Luna Pisces questu puderia diventà assai più pronunzianu. Impulsi creativi, una entrata in u nostru veru putere criativu (Siate cuscenti di sè stessu è poi agisce nantu à questu) è soprattuttu stati sincroni (sincronicità) sò sperimentati.

L'anomali forti in a freccia di risonanza planetaria ci mostranu chì prucessi forti è, soprattuttu, speziali sò in u fondu. Hè veramente un saltu quantum in 5D, in u nostru statu originale).

U viaghju in u nostru esse più internu cuntinueghja u so cursu putente è u nostru statu primariu, accumpagnatu da circustanze di vita chì sò basate nantu à a nostra energia primaria (ciò chì hè veramente destinatu à noi si mostra - u nostru statu internu si manifesta sempre in u mondu esternu è vice versa. U campà fora di u nostru statu uriginale crea dunque automaticamente e cundizioni di vita fora chì currispondenu à u nostru esse uriginale - ciò chì ci hè sempre appartene à noi, vene à noi, à u nostru esse uriginale - unione / cumpleta). Vuleriamu è avà scopre più è più. Dunque, ci hè una magia incredibile, un putenziale incredibile, è pudemu entre in i stati più intensi di cuscenza pussibule. Tuttu hè dispunibule per noi è avemu l'uppurtunità ORA di sviluppà cumplettamente u nostru potenziale creativo, in u spiritu di 5D. Cù questu in mente, amichi, stà sani, felici è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu ❤ 

 

Lascia un Comment